Wat is AutoEntry?

Geautomatiseerd gegevensinvoerplatform voor kleine tot middelgrote bedrijven dat facturen, uitgaven en ontvangstbewijzen vastlegt voor de boekhouding.

Wie gebruikt AutoEntry?

Voor accountants, boekhouders en kleine tot middelgrote bedrijven.

Waar kan AutoEntry worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Over de leverancier

  • Sage
  • Opgericht in 1981
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Over de leverancier

  • Sage
  • Opgericht in 1981
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Video's en afbeeldingen van AutoEntry

AutoEntry Software - 1
AutoEntry Software - 2
AutoEntry Software - 3
AutoEntry Software - 4
Nog 5 andere bekijken
AutoEntry-video
AutoEntry Software - 1
AutoEntry Software - 2
AutoEntry Software - 3
AutoEntry Software - 4

Vergelijk de kosten van AutoEntry met soortgelijke producten

AutoEntry

US$ 12,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 17,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van AutoEntry

  • Beeldregistratie
  • Gegevens ophalen
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Onkosten bijhouden
  • Optische lezers (OCR)

Alternatieven voor AutoEntry

Software op ondernemingsniveau met spreadsheetfuncties. Gebruik de ingebouwde supply chain-oplossing of configureer je eigen oplossing met de app-bouwmodule. Meer informatie over Intellimas
Een automatiseringstool waarmee je zonder te programmeren gegevens van en naar SAP kunt uploaden en downloaden met Excel. Meer informatie over Process Runner
Capture and extract text data from all of your business processes automatically. No programming — just configure it to your needs.
Breng je bedrijf de moderne tijd binnen door bedrijfsprocessen om te zetten in flexibele, gecentraliseerde cloud-apps. Geen codering vereist.
Het platform van Fluix stroomlijnt de documentenstroom en communicatie tussen je mobiele medewerkers, klanten en backoffice. Meer informatie over Fluix
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com. Meer informatie over FORM OpX
Array verbetert workflows en gegevensverzameling voor al je activiteiten. Intern. In het veld. Klantgericht. Snel en eenvoudig.
Digitisation of EDI and non-EDI transactions (Purchase order, invoice, ASN) etc. automation for B2B.
Cloudgebaseerd orderbeheerplatform voor end-to-end EDI-connectiviteit, non-EDI documentautomatisering, proceszichtbaarheid en controle.
XREC Solution – The world leading software for streamlining reconciliation processes of your most complex financial data.
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen

Reviews over AutoEntry

Gemiddelde score

In totaal
4,5 (199)
Gebruiksgemak
4,5 (199)
Klantenservice
4,4 (199)
Functies
4,5 (199)
Waar voor je geld
4,3 (199)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Daniel O.
Daniel O.
Accounts Trainee in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Convenient, accurate and time saving

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

We have been using Auto Entry as a firm for a couple of months and we’re really impressed at how much time it can save, level of accuracy and convenience. As a medium sized accountancy firm we are always looking at options to save labour hours inputting data and so far it is a good inexpensive solution. Purchase invoices are easy to process, we mostly upload all the invoices we want to process as one PDF and leave Auto Entry to process them, but there are options to process multi-page PDFs and more detailed breakdown. It will read the Date, Supplier name, and amounts, net of VAT and gross including it. When Auto Entry and QuickBooks are linked up, all the Suppliers, Customers and the Chart of Accounts are linked, to the supplier account and relevant nominal can be selected from a drop down, which Auto Entry remembers going forward. You can ‘’Approve’’ invoices that are ready to import and sync up with QuickBooks. Sales work very similar to Purchases. Bank statements are processed quickly and are usually accurate, saving us many hours that our staff would have to spend manually summarising. The files at the end can then be either downloaded as an excel file or imported into QuickBooks. In terms of chargeable time it is inexpensive, freeing up time to work on other tasks. When we first tried out Auto Entry, there is a chat box and the bottom right that lets you know what advisors are active at that time. They were very helpful at the start when navigating it. - On behalf of Jerroms

Minpunten:

Occasionally a figure may be incorrect when converting bank statements, however this is very rare. Sometimes a duplicate items on an invoice may occur when processing purchase or sales invoices, Again quite rare.

Eamon O.
Director in Ierland
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Change how you deal with clients and your own accounts

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Cut down on time spent on repetitive and labourious tasks to free up staff to work on higer paid tasks such as accounts preparation instead of record-keeping

Pluspunten:

Easy to use New users are enthusiastic about the package Inexperienced users can make progress on data entry the package skims documents to pick up dates and amounts but also picks up on invoices where the invoice is entered twice and points out duplicates At the end of the accounts process everyone can log in and view an image of the actual invoice uploaded thereby cutting down on verbal explanations and long conversations and misunderstandings

Minpunten:

Possibly too easy to use Users sometimes click an invoice as paid which causes complications later

Claire R.
Bookkeeper in VK
Vervoer/over de weg/per spoor, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Great - when it works. Poor customer service

2,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Will vote with my subscription - looking for an alternative as we speak

Pluspunten:

When it works its great. Saves time when it works. My issue is that it only works 50% of the time

Minpunten:

We have problems monthly which is costly and time consuming as invoices are either not processed or they do not integrate. Customer service do not offer any real help. Visited their stand at Accountex to complain and was assured someone would contact me - still waiting for that call!

Trevor D.
Finance Manager in VK
Kunst en nijverheid, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Our experience with AE

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Excellent. Very good help desk

Pluspunten:

Clear , links will in accounting products. Our staff are uploading their invoices and coding on line. Much better than paper invoices floating around.

Minpunten:

Could do with expenses being a little more clear on the page for people not frequently in AE, they have a little trouble getting used to how to do their staff expenses - but we are getting there. Also some features like when an invoice was paid by debit card or credit card. not yet available for Sage users but on the development list. Now owned by Sage I expect it will work even better with sage as time goes on.

Ceejay J.
Finance Director in VK
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Good at Posting into Sage 50 Accounts

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: even when we have to manually put the order number in before we publish, it is still saving time.

Pluspunten:

AutoEntry attaches the invoice in to Sage. the chat is very responsive and friendly.

Minpunten:

It does not automate if you need your order number in Sage. It is a lot more expensive than the competitor.