Wat is KACE?

Wie gebruikt KACE?

Het is een IT-beheeroplossing die is ontworpen voor organisaties met meer dan 100 eindpunten met besturingssystemen, en die helpt bij het beheren van eindpunteffecten, servers, softwarelicenties en meer.

Waar kan KACE worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Chromebook (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Quest Software
  • Gevestigd in Round Rock, VS
  • Opgericht in 1987
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 174 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees (Portugal) en nog 1 andere

Over de leverancier

  • Quest Software
  • Gevestigd in Round Rock, VS
  • Opgericht in 1987
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 174 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees (Portugal) en nog 1 andere

Video's en afbeeldingen van KACE

KACE Software - 1
KACE Software - 2
KACE Software - 3
KACE Software - 4
KACE Software - 5
Nog 6 andere bekijken
KACE-video
KACE Software - 1
KACE Software - 2
KACE Software - 3
KACE Software - 4
KACE Software - 5

Vergelijk de kosten van KACE met soortgelijke producten

US$ 2,40/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 795,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van KACE

  • API
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische patchcommando's
  • Bewaking
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Gebruikersbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Maatwerk
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Patchbeheer
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Scannen op kwetsbaarheden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor KACE

De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren.
Virima lost de moeilijkste kwesties van IT-middelen en servicemanagement op. Geen enkel ander platform biedt deze functies, flexibiliteit en waarde.
SummitAI helps enterprises dramatically reduce the cost and complexity of IT Management while improving efficiency and productivity.
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
CMDBuild is an open source web environment for the configuration of custom applications for Asset Management solutions.
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Aladdin, is a cloud-based Asset Lifecycle Management Solution that can help you save costs and increase lifespan of you assets.

Reviews over KACE

Gemiddelde score

In totaal
3,9
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
4,0
Functies
4,1
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
31%
4
31%
3
38%
Geverifieerde reviewer
Business Project Manager in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to log issues

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

I use this software as a user to submit tickets and bugs to support and IT and have no issues as a user. I'm able to send an email to the internal IT email address and it opens a ticket for me.

Minpunten:

Sometimes I know IT has issues using this to push software within our org, but I don't know much about that

Emma
Technician Support Analyst in VS
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Powerful and customizable (but a little out of date)

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: There was a little bit of a learning curve, and I had to decide whether to use managed installation vs shell scripts vs Kscripts, or whether to do scripted installations vs images, but ultimately I appreciate having that choice and alternative options in case my first attempt at something doesn't go as planned

Pluspunten:

I like how easy it is to troubleshoot most scripts and application packages. The "Run Now Status" page in the SMA lets me see where we're at, what's failing, and why.

Minpunten:

It's still 32-bit! Super frustrating when Powershell and Registry scripts don't work, and you spend ages troubleshooting only to realize KACE defaults to the 32-bit versions. For this reason, scripts that work in the SMA might not work in the SDA and vice versa, which makes for twice the troubleshooting. Also, the SDA still doesn't support Windows 11

Kenlee
IT Help Desk Coordinator in VS
Hoger onderwijs, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Kace Review

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall I enjoyed our use of KACE. Our IT Technicians use this for deploying software to computers on campus.

Pluspunten:

The thing I liked the most about KACE was the ease of use!

Minpunten:

What I liked the least is the look of the site. It was possible to create a client portal for our end users to access, but it was not very intuitive for those type of users.

Grant
Systems Architecture Supervisor in VS
Overheidsadministratie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Long time KACE user, highly recommend this product!

5,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Highly recommend this product. It is one of our most trusted tools.

Pluspunten:

We have been using KACE for more than 10 years and have appreciated the way that it has kept up with new trends and technology as the expectations of IT groups change. When we have requested new features they have frequently been added, and the development team really listens to end users.

Minpunten:

The vulnerability scanning section is difficult to use and has not seen much improvement recently. This is really the only major function of KACE that we do not use.

Leyla
Leyla
End User Computing Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

KACE SMA Review

4,0 10 maanden geleden

Pluspunten:

The product offers a lot of flexibility with the ticket rule functionality. The software deployment/scripting is very easy and critical to what my team does.

Minpunten:

Could use some additional features on the helpdesk side, but making great strides