Supremo Remote Desktop

Wat is Supremo Remote Desktop?

Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world.
Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more.
Supremo is customizable and UAC compatible.
It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation.

Wie gebruikt Supremo Remote Desktop?

Remote assistance, IT professionals, System administrators, Tech Support, Tech Assistance Service, Customer service, IT support, Help Desk, Demo, Remote work, Remote desktop, Remote access, MSP

Supremo Remote Desktop - Details

Nanosystems

Opgericht in 1986

Supremo Remote Desktop - Details

Nanosystems

Opgericht in 1986

Video's en afbeeldingen van Supremo Remote Desktop

Supremo Remote Desktop-video
Supremo Remote Desktop Software - 1 - miniatuur
Supremo Remote Desktop Software - 2 - miniatuur
Supremo Remote Desktop Software - 3 - miniatuur

Vergelijk de kosten van Supremo Remote Desktop met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 6,00/maand
US$ 9,90/maand
N.v.t
US$ 113,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Ja

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

Supremo Remote Desktop - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Windows (lokaal)
  • Linux (lokaal)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Documentatie

Functies van Supremo Remote Desktop

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Bewaking
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bewaking
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboards maken
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Helpdeskbeheer
  • IT-assets bijhouden
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenportal
  • Levensduurbeheer van assets
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Releasebeheer
  • Servicecatalogus
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van ITSM-software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Antivirus
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Back-up en herstel
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beleidbeheer
  • Bewaking
  • CRM
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • Factureren
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • IT-assets bijhouden
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Live chatten
  • Onderhoudsplanning
  • Overzichtsrapporten
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • SSL-beveiliging
  • Servercontrole
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Voorraadbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van MSP-software (Managed service provider)

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afdrukbeheer
  • Afdrukken op afstand
  • Applicatiebeheer
  • Authenticatie in twee stappen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligd aanmelden
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Desktopvirtualisatie
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Integraties van derden
  • Live chatten
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overzichtsrapporten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Probleemoplossing
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Schermopname
  • Servercontrole
  • Slepen en neerzetten
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang tot meerdere monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Update en installatie op afstand
  • Uptimerapportage
  • Verificatie/authenticatie
  • Whiteboard

Bekijk de volledige lijst van Remote desktop software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Authenticatie in twee stappen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligd aanmelden
  • Bewaking
  • CRM
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Gebruikersbeheer
  • Integraties van derden
  • Live chatten
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Onbeheerde toegang
  • Overzichtsrapporten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Servercontrole
  • Sessieoverdracht
  • Sessies opnemen
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweewegs audio en video
  • Update en installatie op afstand
  • Video-ondersteuning
  • Videovergaderen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor ondersteuning op afstand

Alternatieven voor Supremo Remote Desktop

Meer alternatieven voor Supremo Remote Desktop

Reviews over Supremo Remote Desktop

Lees alle 178 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van score

5
133
4
40
3
4
1
1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Giuseppe B.
Giuseppe B.
Programmatore in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Stupendo.

5 7 maanden geleden

Opmerkingen: Esperienza soddisfacente.

Pluspunten:

Velocità e possibilità di scambio files.

Minpunten:

L'unica cosa che si deve migliorare è la possibilità di configurare il prodotto personalizzato da distribuire ai nostri clienti, inserendo una password nostra.

Reactie Nanosystems

6 maanden geleden

Gentile Giuseppe, la miglioria proposta verra analizzata dal nostro team di sviluppo ed eventualmente realizzata in futuro. Tutte le novita riguardanti Supremo verranno comunicate attraverso la nostra newsletter (cliccare il seguente link per registrarsi: https://www.supremocontrol.com/it/newsletter-it/). Cordiali saluti

Flavio G.
Flavio G.
Consulente informatico in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Un valido prodotto per assistenza e controllo remoto

4 7 maanden geleden

Opmerkingen: Usato per dare assistenza remota e configurare i PC dei clienti. Indispensabile dopo l'inizio della pandemia. Molto adatto anche per i remote workers che possono accedere alla loro postazione in ufficio. Il costo è pure contenuto e gli aggiornamenti sono continui (basta spiegarlo bene agli utenti più impreparati...).

Pluspunten:

Molto semplice da installare e usare, interfaccia pulita, gestisce bene le varie risoluzioni monitor. Si può sapere se l'utente del PC è in linea (con la rubrica locale provando la connessione sino alla richiesta di password, con la rubrica online vedendolo direttamente). Supera indenne anche gli aggiornamenti di Windows 10.

Minpunten:

Privilegia la rubrica online nascondendo un po' quella locale (un file a mio giudizio più semplice da gestire). Il supporto MacOS e iOS è ancora agli inizi. Ci sono problemi di convivenza con le sessioni di Microsoft Remote Desktop se non sono state chiuse bene.

Reactie Nanosystems

6 maanden geleden

Gentile Flavio, la invitiamo a provare l'ultima release per macOS. Per maggiori approfondimenti sulle problematiche segnalate le chiediamo gentilmente di contattarci nell'apposito form di contatti del nostro sito: https://www.supremocontrol.com/it/contatti/. Cordiali saluti

Heberth L.
Web developer in Peru
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A very convincing remote access software

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: When I got to know this software I did not have many expectations due to the bad experiences I had had with other similar software. That's why I tried the free version at the beginning and I was immediately surprised by the ease of use it has, the friendly interface in which it groups all its tools helps a lot for this, but it also performs its functions effectively (without presenting unexpected errors as happens in other software) and with secure connections.

Pluspunten:

I started using it for work for free and ended up purchasing the paid subscription, since the price compared to other software is cheaper on an annual plan, plus I can install the software on an unlimited number of devices to which I need to connect remotely. Thanks to that and other aspects I mentioned before like its ease of use, security, efficiency and multiplatform support it is my remote access software par excellence.

Minpunten:

There's not much to reproach it for really, it's a fantastic software, but maybe if it provided some benefits to its loyal users such as a rewards program it would be better than it already is.

Francisco A.
Francisco A.
CEO in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Professionele training en coaching, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Aplicacion de soporte con graves problemas y mala politica de usuarios

1 4 maanden geleden

Opmerkingen: Cuando consigue establecer una conexion remota estable, me permite trabajar en remoto en mis equipos y transferir archivos en remoto entre ellos. Muchas veces tengo que usarlo tambien para revisar el equipo de camaras de seguridad y tambien permite hacerlo y ahorrar tiempo

Pluspunten:

Es un software facil de usar, similar a otras aplicaciones de control remoto que hay en el mercado. Lo mas me ha gustado es: -Facil de instalar (aunque algo dificil de desintalar) -Casi siempre me permite acceder a mis equipos rapidamente y casi siempre me permite trabajar en remoto mas de 30 minutos de manera estable y 2 horas con interrupciones del servicio -En general ralentiza poco el pc y consume poca memoria

Minpunten:

Los puntos que menos me gustan son: -Politica de conservacion de usuarios Pesima, horrible. Solo hay descuentos y promociones para captar clientes nuevos pero los usuarios fieles nunca se les premia con ningun descuento directo para renovaciones de licencias. Solo podras aprovechar algun descuento si lo descubres por ti mismo -El soporte tecnico es ridiculo y honestamente es el peor que he probado

Reactie Nanosystems

3 maanden geleden

Dear Francisco, thanks for the feedback. We can confirm we have launched campaigns aimed at acquiring new users. Similarly, however, we launched campaigns in the past to support renewals of those who were already customers. All campaigns were advertised on our sites, company social media and through newsletters - recently through publications in international magazines. We suggest you subscribe to the newsletter to be always updated about our initiatives and discover those that best suit your needs: https://www.supremocontrol.com/newsletter/ As for the experience with our Customer Service, we are sorry to hear that. Can you please provide more details about (ID and date of the support request are enough) at https://www.supremocontrol.com/contacts/? Slowdown issues might be related to temporary outages of our network providers occurred in some countries; please contact us if you have problems again. Don't hesitate to contact us again. Kind regards.

Simona S.
Consulente in Italië
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Supremo Remote Desktop

4 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Applicazione facile da utilizzare in quanto non è necessaria l'installazione consentendo un semplice utilizzo da parte di utenti non esperti. È presente la funzione di trasferimento files da un computer all'altro.

Minpunten:

Rispetto ad altri competitor non è presente la funzionalità di Copia e Incolla (più immediata rispetto al files transfer)

Reactie Nanosystems

3 weken geleden

Hello Simona, thanks for your valuable feedback! The Development Team is working hard to improve the software and to align it to the highest standards. In this regard, we are happy to inform you that the Copy & Paste feature will be released very soon for Windows. Probably during Q1 2022 you'll be able to use it and enhance your experience with Supremo. Don't hesitate to contact us for any further assistance. Best regards!