Google Analytics 360

Wat is Google Analytics 360?

Analyseplatform waarmee bedrijven van elke omvang het gedrag van gebruikers kunnen volgen, marketinginzichten kunnen verkrijgen en meer.

Wie gebruikt Google Analytics 360?

Cloudgebaseerd analyseplatform waarmee bedrijven van elke omvang het gedrag van gebruikers en de interacties van klanten met websites en toepassingen kunnen volgen, marketinginzichten bekijken en delen en meer.

Waar kan Google Analytics 360 worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Google
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Google Analytics 360

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 245 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 22 andere

Over de leverancier

  • Google
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Google Analytics 360

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 245 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 22 andere

Video's en afbeeldingen van Google Analytics 360

Google Analytics 360 Software - 1
Google Analytics 360 Software - 2
Google Analytics 360 Software - 3
Nog 3 andere bekijken
Google Analytics 360 Software - 1
Google Analytics 360 Software - 2
Google Analytics 360 Software - 3

Vergelijk de kosten van Google Analytics 360 met soortgelijke producten

Google Analytics 360

Google Analytics 360

Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proef
US$ 119,95/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Google Analytics 360

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Augmented analytics
  • Beheer van productgegevens
  • Campaign tracking
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Data-aggregatie
  • Dataconnectors
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Funnelanalyse
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensdetectie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Indexering
  • Integraties van derden
  • Intelligent zoeken
  • Interactieve rapporten
  • KPI-controle
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Samenwerkingstools
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websiteanalyse
  • Widgets
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Google Analytics 360

Geavanceerde, op gebruikers gebaseerde klantanalyses voor een geweldige prijs. Meer informatie over Kissmetrics
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Als de vertrouwde leider op het gebied van analyse, helpt Tableau mensen en organisaties meer datagestuurd te werk te gaan.
Go beyond traditional analytics and truly understand your customers.
Software die ontwikkelaars voorziet van gerichte chatberichten, aangepaste content van meldingen en onbeperkte rapportage van evenementen.
Een pakket van krachtige SEO-tools om je zoekverkeer te vergroten, je concurrenten te onderzoeken en je niche te bewaken.
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
Software voor business intelligence van Salesforce. Bekijk alle gegevens, krijg direct antwoorden en werk samen met je team.
Web intelligence suite that helps analyze content and deliver real-time insights for digital publishing to enhance readership.
Analyseoplossing die klantgedrag analyseert om processen te stroomlijnen voor campagnebeheer, het bijhouden van conversies en meer.
Een pakket met bedrijfsinformatie en analyse met hulpmiddelen voor rapportage, gegevensvoorbereiding en gegevensvisualisatie.
Search console that helps SEO professionals and developers track and manage website performance or issues.

Reviews over Google Analytics 360

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,1
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Geverifieerde reviewer
CEO in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Top te gebruiken

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Werkt goed simpel makkelijk verbinden een toevoeging voor ons bedrijf

Minpunten:

Zou makkelijk zijn hoe het nu al is denk

Myrthe
Myrthe
Founder in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Mediaproductie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Goed overzicht

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Analytics geeft een duidelijk en goed overzicht van het verkeer naar je website.

Minpunten:

Het is niet altijd even duidelijk waarom iets het niet goed doet.

Victoria
Victoria
Marketing Officer in Kenia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Olie en energie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Reliable analytics product from Google

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Am more than enough satisfied with the kind and level of experience that am having with Google Analytics 360. As a marketing officer, it helps me get accurate insights about the performance of marketing activities that in turn helps in making informed marketing decisions.

Pluspunten:

Google Analytics 360 has very remarkable analytical features that helps gain clear and accurate insights about the marketing activities you carry out. Everything about Google Analytics 360 is very simple yet very effective, from discovering marketing data, collecting the data, analyzing the data, visualizing the data to generate detailed reports from these analysis. As a marketer, having an having a analytical tool that integrates with your marketing products is very crucial as it saves lot of time when analyzing your marketing activities. Google Analytics 360 is such kind of products as it seamlessly integrates with Google Ads which is use for marketing. Again representation of these insights via the incredible visualization options is critical as it makes it easy to read and understand these insights and use them for decision making.

Minpunten:

All the features that one would ask for in an analytics product are available in Google Analytics 360. The usability of this product is simple and definitely i have nothing that i like least in such an remarkable product.

desmond
desmond
Head of quality standards and accreditation in Ghana
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Google Analytics 360: A great software for complete comprehensive web traffic monitoring and report

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Fast overwhelming response times in the views, as well as the flexibility to examine your site in real-time, have aided me in a variety of ways, from monitoring deploys on our site to unexpected changes in user behaviour owing to changes in our buying funnel.

Pluspunten:

There are several customization possibilities for creating reports and segments. Essentially, it has the capacity to follow the whole behavioural analytics of Google users. Secondly, the free version punches home enough energy to support most small and medium scale entreprises that cannot afford the premium version.

Minpunten:

Pageviews and sessions are two examples of baseline metrics that are challenging to comprehend that demand a lot of technical know-how. Secondly, getting the 360 version is quite expensive for both small-scale and medium companies and organizations.

Guillaume
SEO Consultant in Frankrijk
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Too complicated tool

3,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Reliable way to track website analytics. Graphic representation. Free.

Minpunten:

Dashboard could be easier to use GUI wise. It's a bit complicated to find datas plus the tabs often change in name and place without prior notice, and you get even more lost. That's why i now use Search Console instead, and Data Studio for interactive report, to get more straightforward view of the datas.