Wie gebruikt deze software?

Interne communicatie-afdelingen zijn dol op Happeo. Het product elimineert ook de moeite van het gebruik van verouderde intranetsoftware voor IT en helpt de directie om betrokken, goed geïnformeerde en tevreden medewerkers te creëren.

Gemiddelde scores

18 beoordelingen
  • In totaal 4.4/5
  • Gebruiksgemak 4.6/5
  • Klantenservice 4.6/5
  • Functies 4.3/5
  • Waar voor je geld 4.6/5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Ja
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Happeo
  • Https://www.happeo.com
  • Opgericht in 2015

Over Happeo

Het alles-in-één sociale en collaboratieve intranetplatform, speciaal ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met G Suite van Google. Het platform combineert intranet, samenwerking en sociale netwerken in één uniforme oplossing en wordt gebruikt door meer dan 300.000 mensen wereldwijd om de waarde van medewerkersbetrokkenheid te benutten. Happeo is bekroond vanwege zijn gebruiksvriendelijkheid, de beste werkplekintegratie en het moeiteloze implementatieproces. Bekijk de volledige demovideo of start een gratis proefversie!

Functies van Happeo

  • Beheer van sociale media
  • Contentbeheer
  • Discussies / forums
  • Evenementenbeheer
  • Groepenbeheer
  • Ideevorming/crowdsourcing
  • Ledenlijst
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Modereren van content
  • Websitebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Beleidbeheer
  • Blogs
  • Contentbeheer
  • Discussies / forums
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Wiki
  • Zoeken
  • Beslisboom
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Kennisbankbeheer
  • Samenwerking
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Bestanden delen
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Realtime chatten
  • Samenwerking
  • Zoeken
  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen

De nuttigste reviews van Happeo

Simple, intuitive and versatile digital workspace solution

Beoordeeld op 20-12-2019
Juha-matti K.
Project Manager
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: The solution can serve multiple different use-cases in organisation and it is easy to understand to each and every user. Deep integration to G Suite streamlines administration and running the solution.

Minpunten: Solution still could improve reactiveness a bit, occasional refreshing of page required.

Excellent digital workplace solution

Beoordeeld op 8-8-2019
Ainsleigh W.
Communications officer
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Happeo is a great tool for companies of all sizes using GSuite and looking to implement a true digital workplace solution. We're reducing drastically the amount of 'FYI' emails we send and using the platform for collaboration on projects. Happeo is the central storage place for all important company information, all our team members use the platform in their daily work.

Pluspunten: Happeo has completely changed the way we work together. As a small, but geographically dispersed company, Happeo allows our whole team to source and share important information at any time. GSuite integration makes collaboration and knowledge sharing very streamlined It's by far the best 'intranet' tool I've worked with and the team at Happeo are very helpful and always open to suggestion and available to give advice. We've seen features that we've requested be added to the roadmap and go live on the platform.

Minpunten: There is always room for improvement, the page editing can feel a little bulky if you're trying to get a lot of info onto one page. In general, the tool is pretty easy to use and any issues can be checked out with Happeo support. The benefit of working with a startup is that they are flexible and willing to respond to feedback and eager to make improvements.

Creating a global community with Happeo

Beoordeeld op 8-8-2019
Klara O.
Marketing and Communications Coordinator - North America -
Human Resources, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Based on my experiences, social platform users have high expectations by default -- partly -- due to Facebook. So be prepared for requests pointing at features which well-known social sites already have. We're working on the accessibility of analytics behind our colleagues' activities in Happeo's platform.

Pluspunten: Happeo gives all the tools I need to be part of my workplace's wider community. I can find colleagues easily whom I never met before and reach out them right away. I appreciate all the new features because this shows Happeo wants to improve and add further value to its clients.

Minpunten: It is something that Happeo could not help at the beginning and comes from my workplace's global presence. => It is difficult to manage a dozen different domains without being a superuser. This is topped with the differences certain regions have from an IT perspective.

First blogging Fred back

Beoordeeld op 27-10-2019
Christophe C.
Senior Manager Finance
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
3/5
Klantenondersteuning
3/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Communication, internal fluid broadcast of information

Pluspunten: Ease of use
UX experience seems great
Intuitive interface
Fluid understanding of navigation (even if I'm close to 60)

Minpunten: Nothing so far, I was able to fill in this form at first try 😉

USER FOR sORGENIA COMPANY

Beoordeeld op 13-12-2018
Alessandra S.
compliance manager
Olie en energie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
3/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: IT'S REALLY USER FRIENDLY AND INtuitive.

Minpunten: YOU CANT ADD FILTER FOR RESERCHING OLDER POSTS

Lees meer reviews