Wie gebruikt deze software?

We serve all departments across all industries. Everywhere where information need to be accessed fast or a high volume of simple repetitive tasks are processed, Conversational AI can be leveraged.

Gemiddelde scores

1 review
  • In totaal 5 / 5
  • Gebruiksgemak 5 / 5
  • Klantenservice 5 / 5
  • Functies 5 / 5
  • Waar voor je geld 5 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Cognigy
  • https://www.cognigy.com
  • Opgericht in 2016

Over Cognigy.AI

Cognigy.AI is the leading Enterprise Conversational AI Platform for customer & employee support process automation. Available in both On-Premises and SaaS deployment, Cognigy.AI enables enterprises to connect to their users on any conversational channel, including chatbots, virtual assistants or phones. By providing a Low-Code flow editor, Cognigy.AI allows both non-technical users and developers to build and manage complex interactions that go far beyond simple FAQs.

Functies van Cognigy.AI

  • Chatbot
  • Predictieve analyse
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Virtuele persoonlijke assistent (VPA)
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor eCommerce
  • Voor meerdere talen
  • Voor verkoop
  • Codevrije ontwikkeling
  • Contextafhankelijke richtlijnen
  • Herbruikbare onderdelen
  • Intentieherkenning
  • Omnichannel
  • On-screen chats
  • Sentimentanalyse
  • Spraakherkenning
  • Spraaksynthese
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Voor ontwikkelaars
  • Voorgedefinieerde bot

De nuttigste reviews van Cognigy.AI

The best Chatbot solution I could find

Beoordeeld op 13-8-2018
Christian B.
Chief Technology Scout
Automotive, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: My Company is really large and works in many different sectors so we looked for a solution that can be applied to all our usecases including internal IT Support, Automation of Workflows, customer Support and much more. The solution is easy to understand so we can enable small Teams within each Business unit to build the chatbots themselfes with very little administrative effort.

Pluspunten: I compared about 60 Solutions to find the proper Software Fitting all our Enterprise Needs and I'm glad I found Cognigy. Their solution is really easy to use, their Trainings are easy to understand and the Support is great. Whenever I run into an issue their Team takes care of it really fast and whenever I submit a bug or Feature request I can be sure it won't take long to Change.

Minpunten: This field is mandatory so I need to fill it though I don't have bad experiences with them. Whenever I discover something I don't like I send a Feature/Change request and it's gone

Lees meer reviews