Call Center Studio

Call Center Studio

Wat is Call Center Studio?

Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de convention ele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld.

Wie gebruikt Call Center Studio?

Alle callcenters met meer dan 50 medewerkers

Call Center Studio-video
Call Center Studio Software - 1 Call Center Studio Software - 2 Call Center Studio Software - 3 Call Center Studio Software - 4 Call Center Studio Software - 5

Twijfel je over Call Center Studio? Vergelijk met een populair alternatief

Call Center Studio

4,5 (48)
Call Center Studio
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
127
14
4,7 (48)
4,7 (48)
4,8 (48)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
113
16
4,4 (298)
4,3 (298)
4,2 (298)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Call Center Studio

Gesponsord
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters in Noord-Amerika die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen. Meer informatie over LiveVox
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector Meer informatie over 3CX
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Cloudcomputingplatform voor het creëren van VM's, het ontwerpen en uitvoeren van webgebaseerde toepassingen, smart client-toepassingen en XML-webservices.
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Avaya IX Contact Center helpt bij het creëren van natuurlijke verbindingen, zowel menselijk als digitaal, via alle communicatiekanalen.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Thrio's hybrid CCaaS/CPaaS platform features process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs.
Omnichannel customer interaction platform with AI self-service and agent-assisted capabilities on-cloud and on-premise
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
telefoonlijnen $ 10 | beveiliging $ 20 | internet $ 70 | merkeigen openbare wifi.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK-based team.

Reviews over Call Center Studio

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,8
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
31%
3
8%
Emre Kadir
Emre Kadir
Mü teri Hizmetleri Tahsilat Uzman in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

its so good

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill. it is most important . thnk

Minpunten:

useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

Nazim
director in Turkije
Vastgoed, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Call Center Studio Experience ( 4 years )

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

Pluspunten:

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

Minpunten:

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Tamara
International Operations & ASR coordinator in Turkije
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Rocky and Unpredictable

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

Pluspunten:

I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

Minpunten:

So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

AYLİN
AYLİN
Planing Manager in Turkije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Aylin Kılıç -Planing Manager

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: overall comfortable to use, not complicated

Pluspunten:

User Friendly, simple, wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Minpunten:

There may be information boxes in the menus

Louis
Louis
Vice President in Filipijnen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Call Center Studio makes our deployment easier.

5,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.

Pluspunten:

Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.

Minpunten:

The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.