Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Call Center Studio?

Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld.

Wie gebruikt Call Center Studio?

Alle callcenters met meer dan 50 medewerkers

Call Center Studio Software - 1
Call Center Studio Software - 2
Call Center Studio Software - 3
Call Center Studio Software - 4
Call Center Studio Software - 5

Twijfels over Call Center Studio? Vergelijk met een populair alternatief

Call Center Studio

Call Center Studio

4,5 (48)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
124
14
4,7 (48)
4,7 (48)
4,8 (48)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
110
16
4,4 (404)
4,3 (404)
4,1 (404)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Call Center Studio

3CX
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Oproepen routeren
VoIP-verbinding
Microsoft Azure
Functies met hoogste score
Cloudcomputing
Gegevensbeveiliging
Toegangsopties/machtigingen
Avaya UCaaS
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Chatten/messaging
Oproepen opnemen
LiveVox
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Progressief kiessysteem
Five9
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
VoIP-verbinding
Bright Pattern
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Mobiele toegang
Rapportage en analyse
Thrio
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
NICE CXone
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Interactie bijhouden
Oproepen opnemen

Reviews over Call Center Studio

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,8
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
31%
3
8%
Louis
Louis
Vice President in Filipijnen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Call Center Studio makes our deployment easier.

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.

Pluspunten:

Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.

Minpunten:

The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.

Nazim
director in Turkije
Vastgoed, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Call Center Studio Experience ( 4 years )

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

Pluspunten:

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

Minpunten:

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Tamara
International Operations & ASR coordinator in Turkije
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Rocky and Unpredictable

3,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

Pluspunten:

I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

Minpunten:

So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

AYLİN
AYLİN
Planing Manager in Turkije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Aylin Kılıç -Planing Manager

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: overall comfortable to use, not complicated

Pluspunten:

User Friendly, simple, wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Minpunten:

There may be information boxes in the menus

Ercan
IT manager in Turkije
Evenementenbureaus, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

IT manager

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: integrated quickly, users adapted very quickly thanks to the program training and it is very simple to use

Pluspunten:

best userscreen and very simple to use, users quickly adapted...

Minpunten:

to be simple :) , The usage could have been a little more detailed and comprehensive.