Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is Nextiva CRM?

Nextiva Service CRM is een software voor klantenondersteuning en klantervaring met meerdere kanalen waarmee medewerkers klanten via meerdere communicatiekanalen kunnen helpen en al hun interacties op één plek kunnen beheren. Met tools voor artificiële intelligentie, een intuïtief systeem van regels en een databasebouwer kunnen bedrijven workflows automatiseren om tijd te besparen en moeiteloos inzichten te krijgen uit gegevens. Uitgebreide ervaringsscores en gepatenteerde SmartTopic-technologie geven bedrijven een holistisch beeld van klanten.

Wie gebruikt Nextiva CRM?

Bedrijven die behoefte hebben aan software voor klantenondersteuning met meerdere kanalen waarmee medewerkers klanten via meerdere communicatiekanalen kunnen helpen en al hun interacties op één plek kunnen beheren.

Nextiva CRM Software - 1
Nextiva CRM Software - 2
Nextiva CRM Software - 3
Nextiva CRM Software - 4
Nextiva CRM Software - 5

Twijfels over Nextiva CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Nextiva CRM

Nextiva CRM

4,1 (6)
US$ 6,99
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
35
11
3,8 (6)
4,0 (6)
4,0 (6)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
205
68
4,2 (6.923)
4,3 (6.923)
4,1 (6.923)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Nextiva CRM

Zoho CRM
Functies met hoogste score
CRM
Helpdeskbeheer
Real-Time Data
Pipedrive
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
Factureren
Priorisering
RingCentral Contact Center
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
CRM
Contactendatabase
Klantendatabase
Creatio CRM
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Contactendatabase
OneHash CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Leads beheren
Offertes
Bitrix24
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Klantenbeheer
Klantendatabase
ChurnZero
Functies met hoogste score
Klantenbinding
Klantensegmenten
Taakbeheer

Reviews over Nextiva CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,1
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
4,0
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
33%
4
33%
3
33%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Verzekeringen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Low Cost call center CRM

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Works with the Nextiva call center app and is a good add-on to track customer service requests.

Minpunten:

The UI needs a refresh and needs to be more customizable like Salesforce

Reactie Nextiva

2 jaar geleden

Hello, there. Thank you so much for taking the time to leave us your review - we appreciate your feedback. If you by any chance are experiencing issues or need help, feel free to send us an email at [email protected] with your account info and we'll make sure to have our team follow up with you ASAP. Thank you!

Jason
Owner
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

I enjoy using Nextiva VoIP.

4,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: Thank you.

Pluspunten:

It is cost effective and overall pretty simple to use. We can track information online and receive email updates.

Minpunten:

It is hard to put a permanent hold on the account. It also can be very difficult to program a new phone.

Christi
Owner
Managementconsulting, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Great experience

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: Both the customer service and the tech support were great. Tech support even stayed on the call with me when we had to contact my internet provider.

Pluspunten:

Answered all questions, great price for service, great, great support

Bryce
VS
Administratie
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Nextiva Phone Service Review

4,5 11 jaar geleden

Pluspunten:

Great customer service, and good value for a phone system.

Minpunten:

There have been some issues with phone operation, but after a few months of service, the kinks seems to be worked out.

Alexandra
Operations Specialist
Farmaceutica, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Awesome! The best experience.

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

AWESOME! Just the best! Everyone is nice and helpful! I can't complain at all. I was able to get my number back. You guys helped get my old number back! Great service. I receive updates all the time.

Sterling
Owner
Mediaproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Nextiva

3,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: I haven't been impressed. There's cheaper options out there that offer more functions and the UI is needlessly complex at times. Customer service had been sub par

Pluspunten:

Very reliable and good choice quality

Minpunten:

Complex and poor customer experience