Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is ADDA?

ADDA is uitgebreide software voor het beheer van VVE's die helpt bij het efficiënt beheren van meergezinswoningen. De oplossing biedt een scala aan functies, zoals boekhouding, communicatie, bezoekersbeheer, boeken van faciliteiten en helpdeskbeheer. Met ADDA kunnen bewoners moeiteloos contributies betalen, klachten bijhouden, gemeenschapsruimtes reserveren en toegang krijgen tot essentiële gemeenschapsinformatie. De software biedt ook mobiele apps voor eenvoudige toegang onderweg.

Wie gebruikt ADDA?

Vastgoedbeheerders, bewonerswelzijn, leden van verenigingen, VVE-beheerders, syndicusbeheerders, OAM-beheerders (Operations, Administration and Maintenance), stratabeheerders, MCST-beheer (Management Corporation Strata Title)

ADDA Software - 1
ADDA Software - 2
ADDA Software - 3
ADDA Software - 4
ADDA Software - 5

Twijfels over ADDA? Vergelijk met een populair alternatief

ADDA

ADDA

4,6 (49)
US$ 2,00
Gratis versie
Gratis proefversie
76
Geen integraties gevonden
4,5 (49)
4,3 (49)
4,7 (49)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 99,00
Gratis versie
Gratis proefversie
67
Geen integraties gevonden
4,3 (225)
4,2 (225)
4,0 (225)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor ADDA

TallyPrime
Functies met hoogste score
Factureren
Financiële verslaglegging
Grootboek
Gatekeeper
Functies met hoogste score
Documentbeheer
Documenten opslaan
Stamgegevensbeheer leveranciers
Rent Manager
Functies met hoogste score
Administratie
Huur bijhouden
Transactiegeschiedenis
AppFolio Property Manager
Functies met hoogste score
Administratie
Huur bijhouden
Huurders volgen
DoorLoop
Functies met hoogste score
Huur bijhouden
Huurdersportal
Online betalingen
Buildium
Functies met hoogste score
Huur bijhouden
Huurdersportal
Online betalingen
ResMan
Functies met hoogste score
Administratie
Financiële verslaglegging
Online betalingen
eUnify
Functies met hoogste score
Administratie
Communicatie met leden
Ledendatabase
Rentec Direct
Functies met hoogste score
Huur bijhouden
Huurdersportal
Online betalingen

Reviews over ADDA

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
63%
4
33%
3
2%
2
2%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kunst en nijverheid, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Gated Security

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: This system is ideal for a senior apartment community with a well known security service to operate the gate,and protect the community.

Pluspunten:

they offer gated security,and good HR...

Minpunten:

this is a good program,but too advanced.

Akshay
Admin in India
Administratie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Help out to manage operational tasks

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: It was nice experience using adda, with the help of user feedbacks we together can make it a great product overall.

Pluspunten:

1. Ease of using different functions as admin 2. Customer or product support for solving the implementation/customisation issues 3. Workflows are designed well in advance

Minpunten:

1. Need some corrections into workflows 2. As admin, still some access are missing in some functioning that can be done by support team only 3. Hard delete of some entities are necessary to avoid garbage data being accumulated (users, units etc.) 4. Tenant management need some more advancements as its most frequently used and have maximum challenges faced by Apartments or societies.

Rajkumar
Account Assistant in India
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Not bad

2,0 9 maanden geleden

Pluspunten:

Easy to use, transparency, confidential

Minpunten:

Page loading, Log out, Bill format, Report bug, Ledgers

Mohesh
Strategy and Operations in India
Vastgoed, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Best Product, Bester Support

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: I wanted to take a moment to express my sincere appreciation for the exceptional work your team has done in fixing the GST compliance issues related to the type of invoice challenges and the seamless transition of data.
Your expertise, dedication, and prompt response in addressing these complexities have truly made a significant difference. The efforts you've put in to ensure that everything is accurately aligned with the compliance requirements are highly commendable. This kind of support is invaluable, and it’s a pleasure to work with a service provider that consistently delivers results of such high quality.
Thank you once again for your hard work and commitment. We look forward to continuing our partnership and working with you on future projects.

Pluspunten:

Expertise, dedication, and prompt response in addressing any complexities have truly made a significant difference

Minpunten:

I have not found any as such, but so far good experience

ARIF ALI
OPERATION MANAGER in Verenigde Arabische Emiraten
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Reliable, Transparent, and user friendly software.

5,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: One of the Excellent software to manage JOPD.

Pluspunten:

The software is User-friendly, easily accessible, and transparent. the most likable part of this software is the minimal error with Mollak integration.

Minpunten:

The system hangs quite often during the regular use of the software and automatically logs out. The software shows an error in browsing while pulling the receipts from the Mollak system.