
Wie gebruikt Halp?
Snelgroeiende IT-, technische operationele en interne operationele teams bij kleine, middelgrote of grote bedrijven.
Wat is Halp?
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers.
Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen.
Halp - Details
Halp
https://www.halp.com
Opgericht in 2017











Halp - prijsoverzicht
Prijsmodellen bekijkenHalp heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Halp betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.
Beginprijs
US$ 25,00/maand Zie de prijsinformatie
Gratis versie
Nee
Gratis proef
Halp - implementatie en ondersteuning
Ondersteuning
- Kantooruren
- Online
Implementatie
- Cloud, SaaS, Web
Training
- Documentatie
Functies van Halp
Helpdesk software
- Aanpasbare branding
- Beheer van IT-assets
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documenten opslaan
- E-mailintegratie
- Geautomatiseerde routing
- Integratie van sociale media
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Macro's/reacties via sjablonen
- Netwerkcontrole
- Rapportage en analyse
- Realtime chatten
- Ticketbeheer
- Toegang en controle op afstand
- Waarschuwingen / Escalatie
- Workflowconfiguratie
- Zelfserviceportal
ITSM-software
- Assets volgen
- Beschikbaarheidsbeheer
- Configuratiebeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Incidentenbeheer
- Probleembeheer
- Projectbeheer
- Veranderingsbeheer
- Versie- en implementatiebeheer
- Zelfserviceportal
Servicedesk software
- Afstandsbediening
- Beheer van IT-assets
- CMDB
- Incidentenbeheer
- Inkoopbeheer
- Kennisbank
- Mobiele toegang
- SLA-beheer
- Veranderingsbeheer
- Zelfserviceportal
Software voor ondersteuning op afstand
- Bestanden delen
- Diagnostische hulpmiddelen
- Enquêtes en feedback
- Realtime chatten
- Scherm delen
- Sessieoverdracht
- Sessies opnemen
Bekijk de volledige lijst van Software voor ondersteuning op afstand
Thuiswerksoftware
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Beheer van vergaderingen
- Elektronische handtekening
- Externe ondersteuning
- Externe toegang
- Live chatten
- Samenwerking
- Softphone
- Taakbeheer
- Tijdzones bijhouden
- Videochat
- Webvergaderen
Halp alternatieven
Meer alternatieven voor HalpReviews van Halp
Lees alle reviewsTotaalscore
Gemiddelde score
Randy T.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 9-1-2020
"Great Product, Great People."
Opmerkingen: Every single person I have interacted with at Halp is passionate about the product and how it can help me. They are super supportive and knowledgeable, so not only do they listen to my feedback, but they have great ideas of how to use Halp fully with the other tools I have.
Pluspunten: I am in an environment with Slack and Zendesk used heavily. I love that I now have these tied together in an easy way to be able to quickly push tickets without even having to go back to the web interface. There own ticketing system backend is ever improving and I fully intend to move my IT team off of Zendesk and over to Halp fully, hopefully within this next year. Also, the BetterCloud integration to be able to kick off workflows is AWESOME.
Minpunten: They did originate as BubbleIQ and have grown into what they are now. Because of this, the feature set it still growing. That is not a horrible Con, as they are actively growing the feature set and constantly seek input from customers to determine the best roadmap.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 9-1-2020