Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Daycenta?

Daycenta is de ultieme geavanceerde software voor het beheer van dagbesteding voor volwassenen. Het is een cloudgebaseerd platform met de volgende generatie van robuust workflowbeheer en financiële softwareoplossingen voor zowel medische als niet-medische dagbestedingscentra voor volwassenen. Daycenta biedt beheer van de intake van patiënten, planning, verwijzingen, algemene dagelijkse levensverrichtingen (ADL's), VS, medische dossiers, medewerkers en biedt elektronische facturering en betalingen, payroll en rapportage.

Wie gebruikt Daycenta?

Daycenta ondersteunt medische en niet-medische voorzieningen voor volwassenenopvang.

Daycenta Software - 1
Daycenta Software - 2
Daycenta Software - 3
Daycenta Software - 4
Daycenta Software - 5

Twijfels over Daycenta? Vergelijk met een populair alternatief

Daycenta

Daycenta

4,5 (2)
US$ 99,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
67
14
4,5 (2)
4,0 (2)
4,5 (2)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 39,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
276
89
4,6 (1.983)
4,5 (1.983)
4,4 (1.983)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Daycenta

Jotform
Functies met hoogste score
Aanpasbare formulieren
Aanpasbare velden
Formulieren maken en ontwerpen
AxisCare
Functies met hoogste score
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Plannen
Planning voor zorgverleners
Carecenta
Functies met hoogste score
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Plannen
Zorgplanbeheer
Aline
Functies met hoogste score
Beheer van patiëntdossiers
Contactenbeheer
Medicatiegeschiedenis
Sumac
Functies met hoogste score
Donaties bijhouden
Donorenbeheer
Ledendatabase
Foothold
Functies met hoogste score
Casusbeheer
Klantenbeheer
Naleving van HIPAA-richtlijnen
MEDITECH Expanse
Functies met hoogste score
Factureren
Grafieken maken
Naleving van HIPAA-richtlijnen

Reviews over Daycenta

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
50%
4
50%
Katherine
program director in VS
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great Software!

5,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

Great Software! Self-explanatory design makes it very easy to understand and follow while training new employees. EVERYTHING (and I mean everything) is there just a click away. Simply AMAZING!!!

Minpunten:

Nothing to add in this column. Have been using this software for years now, LOVE everything about it. Excellent customer support.

Christine
Operating Partner in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Not really a 5 star system

4,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Overall experience has been negative. Everything we ask for or need is given resistance, even though we were promised in our contract.

Pluspunten:

It has numerous features that are more user friendly. We like the scheduling, geo location, signature requirements, compliance reminders and requirements

Minpunten:

1. We have yet to speak with our "Care representative" as we were advised we would have one in our contract.2. Trying to run reports to export to excel for use in another financial management system is not possible. They only generate PDF reports.3. We were informed that due to their open API system they would have no problem integrating with systems like Netsuite so that we could utilize a more financially based tool to build business. Unfortunately when I request this I am informed they are not sure they can do this.4. Same with billing, due to our volume and due to the amount of hoops we have to jump through we use an outside billing company, but Carecenta is reluctant to work with them. 5. Sales will promise you everything but their follow through is very very low. So far I am disappointed in their system/service.6. We are already looking for another service.