Wie gebruikt deze software?

Quick service food & beverage establishments like franchises, food trucks, juice bars, cafes, bakeries, delis, pizzerias & more who want to manage and reduce customer loss during peak business hours.

Gemiddelde scores

42 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4 / 5
  • Functies 4 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 69,00/maand
  • Prijsinformatie Starting at $69/mo.
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Online

Leveranciergegevens

  • Koomi
  • https://www.koomi.com/en/
  • Opgericht in 2015

Over Koomi POS

The first POS made for quick-service and takeaway restaurants that bridges online and regular orders. Koomi stops customer-loss during your rush and features a fully-integrated ordering app for takeaway and delivery.

Functies van Koomi POS

  • Administratiebeheer
  • Etiketten voor voedingsstoffen en ingrediënten
  • Klantenbeheer
  • Loonkostencalculator
  • Productiebeheer
  • Receptenbeheer
  • Receptenkosten
  • Verkoopbeheer
  • Verkoopgeschiedenis
  • Voedingsanalyse
  • Voorraadbeheer
  • Analyse van voedingsstoffen
  • Gratis en gereduceerde maaltijden
  • Inkoop
  • Kostenberekening
  • Menuplanning
  • Online betaling en financiering
  • Plateaus volgen
  • Receptenbeheer
  • Scholen
  • Verkooppunt
  • Voor cafetaria's
  • Voor zorginstellingen
  • Voorraadbeheer
  • Aparte controles
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Deelcontroles
  • Leveringsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Mobiele toegang
  • Online bestellen
  • Rapportage en analyse
  • Tabellenbeheer
  • Tips beheren
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Elektronische handtekening
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Profielen van klantenaccounts
  • Provisiebeheer
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • Streepjescodes scannen
  • eCommerce-integratie
  • Factureren
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Keukenbeheer
  • Menubeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Reserveringenbeheer
  • Tabellenbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Wachtlijstbeheer

De nuttigste reviews van Koomi POS

Solid way to run your cafe business !

Beoordeeld op 17-6-2019
Darren J.
Owner
Restaurants, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Working with Koomi was one of the most important decisions we could have ever made for our cafe. Their software is so easy to use and it is so customizable. It's a breeze in rushes and new staff catch on in minutes. Seriously. Working the till/POS has never been so fast in serving customers quickly and accurately, and Koomi is the difference. Their support team is the best I've ever seen and highly recommend them.

Minpunten: Nothing much, actually. It's been such a positive experience from the start.

Koomi is speeding you to market!

Beoordeeld op 23-1-2019
Martin R.
coffee shop co-owner and barista
Restaurants, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Koomi app is one of our key partners! Koomi's team is right over the phone with me as soon as I need it. We are always welcome to share ideas, to report observation on little details to push further (development) and even to ask for features to come! It just make my business management such easy and fun, day-after-day!

Pluspunten: Koomi is a must to have for a quick and efficient business operation set up (a coffee shop is mine). This app is easy to understand for a business manager and such a user friendly tool for employe's training. You can create a menu in few minutes... Adding new items (live at work) or launching quick promo right before the opening hours (from home) and composing options groups on items are cool and simple features you just want. I also love the charts (sale/hour) that make me feel the beat of my business when I'm away of the shop!

Minpunten: No major cons for me. Manage the way you share the wifi on spot and you'll get a better feed/response on the network for your Koomi!

Palm Lane Review

Beoordeeld op 18-11-2018
Shannon W.
Operations Manager at Palm Lane
Horeca, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Koomi has been a really, really great tool for Palm Lane. We love how straightforward it is to train staff on. I can't wait to see how we both can grow to better streamline processes in the future.

Pluspunten: It's super simple to teach, easy to use and straightforward. Having the iPad setup is a simple tool for our business to use. I also love the app integration and hope that as our business grows, the Koomi Palm Lane app will become the most used app for guest's to use.

Minpunten: I do have a few wishlist items: the ability to "out of stock" items via the app directly, breaking down menu screens so that if we click on a salad it then leads to Protein Options, Salad Dressing Options, etc. (currently it's one giant list that you scroll through), for the Dine-In option via the App, the ability for the guest to choose a table number, some more analytics at the end of the day (better breakdown of "for here" or "to go" processed orders rather than scrolling through the master report).

Great app for us (ice cream shop)

Beoordeeld op 13-9-2018
Annie N.
Owner
Restaurants, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: It's super easy and simple to use. All my employees find it user friendly.

Minpunten: Two things would be easier:
1) It would help a lot to have different colors for the different groups (in the options). This way, it would be easier to scan and find the option that we want to select within all the groups.
2) It would be easier if we could correct one or many things after having clicked «check out». If the customer changes his mind after we have clicked «check out», we have to delete the complete order and then enter it all over again with the one correction.

Antwoord van de leverancier

van Koomi op 12-10-2018

Hi Annie,

Thank you for your review and feedback.

2) You mentioned that you were not able to delete any items after clicking "Checkout". You can actually swipe left on an item to delete it even after having clicked "Checkout".

When in doubt on using Koomi POS, please give our support team a call - we are always happy to help!

Thanks again,
The Koomi Team

Koomi POS review

Beoordeeld op 7-6-2019
Trevor H.
Owner
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: My over all experience is very good

Pluspunten: The Support and that it’s paperless when sending orders to kitchen or bar

Minpunten: The disconnecting of the Koomi and Clover integration There is no liquor tax No photos for categories No option for mandatory prompts when entering items

Lees meer reviews