HarmonyPSA

HarmonyPSA

door Harmony Business Systems

Wie gebruikt HarmonyPSA?

Voor IT-dienst- en consultingbedrijven, MSP's en ISV's met complexe factureringsmodellen die op zoek zijn naar een geconsolideerd systeem om het bedrijfsproces te automatiseren en zo efficiëntie, nauwkeurigheid en zichtbaarheid te verbeteren.

Wat is HarmonyPSA?

HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat.

HarmonyPSA - Details

Harmony Business Systems

http://www.harmonypsa.com

Opgericht in 2007

HarmonyPSA - Prijsoverzicht

HarmonyPSA vanaf US$ 55,00/maand. HarmonyPSA heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor HarmonyPSA.

Beginprijs

US$ 55,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van HarmonyPSA

Besteksoftware
Aanpasbare branding
Catalogusbeheer
Contactenbeheer
Geautomatiseerde offertes
Klantenportal
Kortingsbeheer
Prijsbeheer
Productconfigurator
CRM
Factureren
Financieel beheer
Inkoop
Leveranciersbeheer
Marketingmanagement
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Plannen
Prestatiemeetwaarden
Projectbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Trainingsbeheer
Voorraadbeheer
Ad-hocanalyse
Ad-hocrapporten
Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
Budgettering en prognoses
Consolidering / Roll-up
Dashboard
Kwalitatieve analyse
Kwantitatieve analyse
Predictieve analyse
Scorekaarten
Strategische planning
Automatisering van bedrijfsprocessen
Beheer van bedrijfsregels
Procesmodellering en -ontwerp
Procestoewijzing
Proceswijzigingen bijhouden
Samenwerking
Toegangsopties/machtigingen
Visueel workflowbeheer
Waarschuwingen/Meldingen
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Bestemmingspagina's en webformulieren
Callcenterbeheer
Campagnebehee
Contactenbeheer
Documentbeheer
E-mailmarketing
Enquêtebeheer
Interactie bijhouden
Klantenondersteuning
Leads beheren
Leadscoring
Lijstbeheer
Marketingautomatisering
Offertes en voorstellen
Productcatalogus
Projectbeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Accountwaarschuwingen
Assetbeheer
Huishouduitgaven bijhouden
Invloed bijhouden
Leads beheren
Marketingmanagement
Onkosten bijhouden
Relaties bijhouden
Teamopdrachten
Territoriumbeheer
Beheer van verkooppipeline
Contacten importeren en exporteren
Contactendatabase
Gedeelde contacten
Interactie bijhouden
Leads beheren
Segmentering
Tools voor exploratie
Zoeken/filteren
Compliance bijhouden
Elektronische handtekening
Inkoopzijde (leveranciers)
Levensduurbeheer van contracten
Overheidscontracten
Specialiteitencontracten
Verkoopzijde (klanten)
Versiebheer
Voltooiing bijhouden
Voorgedefinieerde sjablonen
Workflowbeheer
Zoeken in gehele tekst
Afstemmen van inkooporders
Cashbeheer
Controle van goedkeuringsbeheer
Elektronische geldoverdracht
Factuurverwerking
Fraudedetectie
Gegevensextractie
Leveranciersbeheer
Terugkerende betalingen
Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
Uitschrijven van cheques
W-1099-voorbereiding
Waarschuwing bij dubbele betaling
Beheer van ontvangstbewijzen
Controle van goedkeuringsbeheer
Meerdere valuta's
Tijd en onkosten bijhouden
Uitgavencontrole
Vergoedingenbeheer
Workflowbeheer
Activabeheersysteem voor bedrijven
CRM
Distributiebeheer
Financieel beheer
HR-beheer
Inkooporderbeheer
Magazijnbeheer
Orderbeheer
Projectbeheer
Rapportage en analyse
Supply-chainbeheer
Voorraadbeheer
Aanmaningsbeheer
Aanpasbare facturen
Belastingcalculator
Betalingen verwerken
Contactendatabase
Factureren per uur
Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
Facturering van onvoorziene gevallen
Factureringsportal
Meerdere valuta's
Mobiele betalingen
Online betalingen
Online facturering
Projectfacturering
Belastingbeheer
Budgettering en prognoses
Cashbeheer
Consolidering / Roll-up
Financiële verslaglegging
Inkomstenverantwoording
Projectbeheer
Risicobeheer
Valutabeheer
Vermogensbeheer
"Wat-als"-scenario's
Audittrail
Balans
Budgettering/prognoses
Cashbeheer
Consolidering/rollup
Gegevens importeren en exporteren
Grootboek
Multi-onderneming
Toegangsopties/machtigingen
Winst- en verliesrekening
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Auditing van problemen
Capaciteitsbeheer
Compliancebeheer
Licentiebeheer
Onderhoudsplanning
Patchbeheer
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen
Voorraadbeheer
Auditbeheer
Compliance bijhouden
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Inkoopbeheer
Kosten bijhouden
Leveranciersbeheer
Onderhoudsbeheer
Voorraadbeheer
Vorderingenbeheer
Beheer van problemen
Fouten bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Ondersteuning van agile-software
Percentage-voltooid bijhouden
Portefeuillebeheer
Priorisering
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Scrum-ondersteuning
Status bijhouden
Taakbeheer
Test- en kwaliteitscontrole
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Beheer van IT-assets
Contractbeheer
Incidentenbeheer
Kennisbeheer
Releasebeheer
Servicecatalogus
Servicerapportage
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Assets volgen
Beschikbaarheidsbeheer
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Incidentenbeheer
Probleembeheer
Projectbeheer
Veranderingsbeheer
Versie- en implementatiebeheer
Zelfserviceportal
Auditing van problemen
Dashboard
Escalatiebeheer
Kennisbankbeheer
Opdrachtenbeheer
Projectbeheer
Taakbeheer
Terugkerende problemen
Uitgifteplanning
Administratiebeheer
Automatische facturering
Casusbeheer
Documentbeheer
Kalenderbeheer
Klantenportal
Onkosten bijhouden
Tijd bijhouden
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Bronnen bijhouden
Campagnebehee
Interactie bijhouden
Lead nurturing
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie
Back-up en herstel
Beheer van problemen
CRM
Dashboard
Externe toegang
Factureren
Helpdesk
Live chatten
Patchbeheer
Plannen
Projectbeheer
Analyse van klantenservices
Catalogiseren / categoriseren
Controle van antwoorden via e-mail
Kennisbeheer
Klantenondersteuning bijhouden
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Zelfserviceportal
Zoeken
CRM
Documentbeheer
Factureren
Klantenportal
Offertebeheer
Portefeuillebeheer
Projectbeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Voorstellen genereren
Aanmaningsbeheer
Betalingen verwerken
Betalingsuitstel
Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
Herhaalfacturering
Meerdere valuta's
Terugkerende facturering voor meerdere perioden
Zelfserviceportal
Geautomatiseerde planning
Geplande distributie
Messaging
Mobiele toegang
Online tijdklok
Payrollbeheer
Rapportage en analyse
Resourcebeheer
Wisselen van dienst
Ideeënbeheer
Mijlpalen bijhouden
Priorisering
Releasebeheer
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Samenwerking
Vereistenbeheer
Verzamelen van feedback
Workflowbeheer
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën
Beheer van problemen
Budgetbeheer
Dashboard
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Projectplanning
Resourcebeheer
Samenwerking
Status bijhouden
Taakbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Bestanden delen
Campagnebehee
Documentbeheer
Projectbeheer
Samenwerking
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Beheer van bezettingsgraad
Capaciteitsbeheer
Gefilterd zoeken
Gegevensvisualisatie
Personeelsplanning
Slepen en neerzetten
Toewijzing van resources
Vaardigheden bijhouden
Voorspellen van de vraag
Database met onderaannemers
Licenties bijhouden
Taakbeheer
Vaardigheden en competenties
Vergunningen bijhouden
Verzekeringen bijhouden
Werktijden bijhouden
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Automatische tijdregistratie
Factureerbare en niet-factureerbare uren
Factureren
Meerdere factureringstarieven
Mobiele tijd bijhouden
Offline time bijhouden
Overurenberekening
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemersdatabase
Activiteiten volgen
Factureren
Onkosten bijhouden
Projecten bijhouden
Tijd bijhouden
Tijd bijhouden per klant
Tijd bijhouden per project
Vergoedingenbeheer
Aanpasbaar dashboard
Automatisering van bedrijfsprocessen
Compliance bijhouden
Documentbeheer
Formulierbeheer
Grafische workfloweditor
Integraties van derden
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
No-code
Taakbeheer
Toegangsopties/machtigingen
Workflowconfiguratie
Beheer van onderaannemers
Budgettering/prognoses
Levenscyclusbeheer van personeel
Personeelsplanning
Prestatiemeetwaarden
Tijd- en aanwezigheidsbeheer
Vaardigheden bijhouden
Variabele werkkrachten
Werkprognoses
Wervingsbeheer

Reviews van HarmonyPSA

5 van 17 reviews worden weergegeven

In totaal
4.5/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenservice
4.5/5
Functies
4.2/5
Waar voor je geld
4.3/5

HarmonyPSA is a modern, agile PSA with all the features and great support.

Beoordeeld op 23-5-2019
Dan H.
Senior Systems Software Engineer
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We are using HarmonyPSA for Managed IT services. The CRM, service desk, sales, purchasing, billing, invoicing, asset management are all important to us. We used homegrown solutions for 20 years before we finally found a 3rd party solution that addressed all our requirements.

Pluspunten: A modern, powerful service desk is a priority for us. HarmonyPSA was literally the only PSA we found that met our requirements. Sadly, the simple question, "Can we put HTML in ticket comments?" eliminated almost the whole pack of PSA solutions out there, including the industry leaders. HarmonyPSA uses a modern technology stack and a responsive web design so it works on all devices and screen sizes. Their contract management handles all our recurring billing, including the edge cases. The sales, quoting, and purchasing features are flexible and built with plenty of approval and release stages to facilitate an organized work flow and delegation of duties amongst our team. Dynamic URL links and editable HTML templates make customization and integrations possible. They have a relatively small team, but their staff is intimately knowledgeable about the product, and any support requests are fulfilled quickly.

Minpunten: Documentation and help videos could be better. I get the impression it's not a priority as they are growing and adding features so quickly. We're in the US and HarmonyPSA is headquartered in Britain, so we had to deal with the time change while onboarding.

Flexible with strong APIs

Beoordeeld op 22-5-2019
Shawn mcgee ,.
Director of IT Governance
Computerhardware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: The combination of Salesforce and ServiceMax was such a bad fit for us. Many of our processes had to be done outside of the system and we were losing valuable information. Also, when we had a problem, we had to "get people together" to gather all of the facts before we could answer the questions needed to solve issues since all information was spread out.
Using Harmony, we can keep track of multiple quotes, even though we follow a very different sales process from most companies and all this information is available without someone needing to key it into Salesforce after the fact.

Pluspunten: The ease in which we can configure this to our workflow and not have to change our business model to fit the product as well as the ability to use the APIs.

Minpunten: Limitations in the ability to customize screens for end-users. Some employees get confused when confronted with fields and choices they do not use.

HarmonyPSA intergration into our company

Beoordeeld op 18-4-2017
Natalie T.
Operations Manager
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We wanted a system that integrated the whole company. We were disjointed and our systems were hindering our progress rather than aiding us. So we wanted to be on a one-solution system that allowed us to work as an IT Helpdesk but also as an accounts team eliminating some of the stresses of recurring billing and a sales department that was spending time completing manual quotes with potential errors. We trialled Harmony and a competitor after doing lots of research into products that would best suit our needs.  We chose Harmony as it felt like the best fit for our needs and ticked a lot of boxes. In particular being able to sign agreements and orders online allows us to have a clear audit trial and stops things getting missed, the recurring billing schedules means that manual invoices every month of the same items are no longer created and the Helpdesk can operate a self-service portal where customers can check on tickets and assign their own priorities to tickets and bring automation onto many of the roles. The support we have received, in particular from Steve, James and Simon has been fantastic and really helped out whilst I have been implementing the system. They must be sick of all my emails constantly asking them questions but they are always really friendly and happy to assist. We can already see an improvement to the time spent in Accounts to a point where it is saving hours per day. In Sales, it has had a massive impact on how quotes are sent out. Giving a true reflection on costs and profits and the Helpdesk has a lot more autonomy to hand so that simple tasks like email templates or how to guides can be quickly and easily sent to a customer. There has been a lot of time spent implementing but so far Harmony is a great addition

Pluspunten: The software fits the whole company rather than just a department giving a full overview to the company. The cloud solution means we can access it anywhere and is mobile optimised to be used on the go.

Minpunten: As the product is an off the shelf solution, there are limitations to what the software can do but we have made adjustments and work arounds to implement into our company.

The PSA you that will steal you money

Beoordeeld op 8-3-2019
Geverifieerde reviewer
CEO
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
1/5
In totaal
1/5
Gebruiksgemak
1/5
Functies en functionaliteit
1/5
Klantenondersteuning
1/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Nothing more than a group of used car salesman. Bait and switch is the name of the game for this software company. Stay as far away as you can.

Pluspunten: The GUI is good looking and you will be told all the features it has and things it can do.

Minpunten: This is nothing more than VaporWare. Looks good during the sale but after you sign up there is nothing for functionality. Integrations are all import based. Support is extremely lacking. Training and implementation the implementers dont know how to do. The owner knows nothing about customer support or service just about trying to get rich quick.

Managed and Cloud Services Provider

Beoordeeld op 9-9-2016
Jon B.
Corporate Infrastructure Architect
Overheidsadministratie, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
4/5
In totaal
3/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: SCC ICT Services provides Managed IT Services and Cloud Services to a growing number of organisations using a per unit pricing model for services. We looked at several helpdesk and Professional Service Automation tools to assist us with managing customers and our accounts. We looked at several products including best of breed in several spaces however integration was going to prove challenging. HarmonyPSA met the majority of our requirements in a single product allowing us to manage customers from opportunity through to support.

Pluspunten: The use of a single product allows for us to see everything about each of our customers including quotes, orders, invoices, tickets, inventory and projects. The single view throughout the system allows total customer management from a technician, account manager and director level showing performance and income consistently. HarmonyPSA is constantly evolving as a SaaS based solution meeting new requirements as technology changes the way that services are delivered.
Feedback is always welcomed and depending on the changes soon finds its way into the release schedule.

Minpunten: Integration with external tools is new and a little young however hopefully this will mature and extend its reach. The rapid development does lead to some inconsistencies through the solution and documentation can be a little behind the release schedule due to the agile development methods used however this does not impact on the benefits of the approach.