Wat is SmartServ?

Elk servicebedrijf heeft een oplossing nodig om zijn klanten blij te kunnen maken. Het plannen en boeken van opdrachten met behulp van SmartServ kan niet eenvoudiger. Met behulp van simpel slepen en neerzetten houd je de grip op elk gesprek.

Dienstverlenende bedrijven zien hun omzet in hun eerste 6 maanden op SmartServ gemiddeld zelfs met 20% groeien.

Wie gebruikt SmartServ?

Het MKB en middelgrote ondernemingen. Bedrijven die pen en papier en oude hack-oplossingen gebruiken voor de registratie en dispatch van oproepen. Het platform werkt momenteel met veel mensen in de sectoren voor HVAC, loodgieterswerk, elektrotechniek en verbouwing van woningen.

Waar kan SmartServ worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • SmartServ
  • Gevestigd in Seattle, VS
  • Opgericht in 2017
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

prijzen van SmartServ

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

SmartServ heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Over de leverancier

  • SmartServ
  • Gevestigd in Seattle, VS
  • Opgericht in 2017
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van SmartServ

SmartServ Software - 1
SmartServ Software - 2
SmartServ Software - 3
SmartServ Software - 4
SmartServ Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SmartServ-video
SmartServ Software - 1
SmartServ Software - 2
SmartServ Software - 3
SmartServ Software - 4
SmartServ Software - 5

Vergelijk de kosten van SmartServ met soortgelijke producten

SmartServ

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 35,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van SmartServ

  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Beeldregistratie
  • Beheer van technici
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Biedingsbeheer
  • Checklijsten voor reacties op incidenten
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Evenementenkalender
  • Faciliteitenbeheer
  • Factureren
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • GPS
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geografische kaarten
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportsamenvatting
  • Rapportsjablonen
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Reserveringsbeheer
  • Routering
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Woninginspecties
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor SmartServ

Gemoedsrust voor jou, je team en je klant.
Business management solution for your team.
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over AI Field Management
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is de meest vertrouwde buitendienstsoftware op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
One cloud industry-focused field service, work and asset management solution. Digitizes the complete service contract-to-bill processes
The only field service management software that pays for itself.
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.

Reviews over SmartServ

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,9
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
65%
4
26%
3
9%
Ryan G.
Owner/Operator in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Excellent On-Boarding & Customer Service

5 vorig jaar

Opmerkingen: SmartServ has given the best customer service that I have seen from any company. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team are always ready to answer any questions that I have to get me moving on my next idea. They have been able to implement some of my ideas helping my business flow that much better.

Pluspunten:

The ability to have all job information in one place has changed everything for us, no longer having to look around through 3 different programs to find everything. We have been able to custom make checklists to keep track of progress on each project. All of our safety forms & any others have been digitized for us and entered into SmartServ for us to use at any point. The integration for us was very easy, if there was any discrepancies I was able to bring them up and they were fixed or I was given a solution very quickly.

Minpunten:

There is a few small issues with how the app loads, a quick refresh solves most of these problems.

Reactie SmartServ

9 maanden geleden

Hey Ryan, thank you so much for writing wonderful feedback for us. We have introduced a lot of new updates as well as are working on improving the reliability of the product. You will see more improvements soon.Thanks again and have a great day.

Sommer M.
Office Manager in Canada
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great software and support but connectivity in rural areas limits us

4 vorig jaar

Opmerkingen: I am still working on getting my entered customers completely straight. Some double entries, spelling errors, etc. However, this is mainly my fault as our customer list was not in a proper spreadsheet, and our equipment log was on a paper log that smartserv techs transferred for me. So these kinks are getting resolved quickly once I notify [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] or I catch them myself and go in and fix them. Overall Smartserv has been helpful and I confidence that the more I use it, the more our company will benefit from it.

Pluspunten:

Keeping track of Equipment and addresses with pictures is very beneficial. Estimates and invoicing on the spot is helpful as well

Minpunten:

We live in a rural area and service very rural areas that sometimes do not have the best cell service. This is problematic for tracking mileage/travel time as the app shuts off. As well taking pictures of the job at customer's homes with little to no service, does not work, so the guys are taking pictures on their devices and texting me in the back office to upload them. Its not a big deal, but sometimes this gets forgotten etc.

Reactie SmartServ

9 maanden geleden

Hi Sommer, thank you for putting up an honest review for our product. We totally understand what you're facing. We have improved our Software's offline capabilities, your tech should be able to save picture notes, update job details and use forms. So that they won't have to send you the pictures anymore. Hope it helps you resolve the issue. For any other query you can get in touch with your Account Manager. Have a great day.

Corrinna S.
Office Manager in VS
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Program Creation to fit our needs

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I am happy with the service and the software itself

Pluspunten:

They were able to add features to meet our specific needs

Minpunten:

so far the merging has been challenging but they have worked hard to correct it to work they way we need it to.

Stacey S.
Owner/office manager in Canada
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Overall good program but not a great fit for our team

3 4 maanden geleden

Opmerkingen: It's too bulky - the process of getting familiar with it while trying to still run the day to day is overwhelming. Our office staff found it to be too involved, it would take 3 times as long to do a similar task as we were doing using another program. Trying to switch our team over as well was proving a challenge as the program takes a LOT of time to figure out and our business moves very quickly. We don't have the kind of time necessary to implement such a huge change in how we handle the scheduling etc. My biggest issue now is after having tried the program, we decided it wasn't for us. I've now been waiting six weeks for a refund on the 9 months left to the program, and all I'm getting is "It takes time to process the refund". It took them no time to charge our card for a full year when I thought it was a monthly payment, but getting the remaining funds back is proving difficult.

Pluspunten:

Automatic scheduling updates are a great feature, as well as having the ability to have documents on site with the techs tablets so the clients can sign off immediately.

Minpunten:

Takes too long to do simple tasks. The program is a great concept and I'm sure for larger companies it works great. But for a mid sized outfit like ours, it just wasn't a great fit.

Geverifieerde reviewer
Floor Manager in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kantoorbenodigdheden, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Remarkable tool!

5 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

We no longer have to search through three different programs to find anything because we now have all of our job information in one spot. We were able to create unique checklists to keep track of each project's progress.

Minpunten:

Sometimes there are issues while the app is loading but aside from that nothing out of the ordinary.