Wat is Swell?

Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail.

Wie gebruikt Swell?

Swell is gericht op bedrijven met fysieke locaties. Veel klanten die Swell gebruiken, bevinden zich in de gezondheidszorg, detailhandel, dienstverlening of horeca.

Waar kan Swell worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Swell CX
  • Gevestigd in Cottonwood Heights, VS
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Swell CX
  • Gevestigd in Cottonwood Heights, VS
  • Opgericht in 2016
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Swell

Swell Software - 1
Swell Software - 2
Swell Software - 3
Swell Software - 4
Swell Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Swell-video
Swell Software - 1
Swell Software - 2
Swell Software - 3
Swell Software - 4
Swell Software - 5

Vergelijk de kosten van Swell met soortgelijke producten

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 299,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Swell

  • Aanpasbare branding
  • Antwoordbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bewaking van sociale media
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Dashboard
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Integratie van sociale media
  • Klantensegmenten
  • Maatschappelijk delen
  • Multichannel campagnes
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Realtime meldingen
  • Reviewaanvraag
  • Reviewmelding
  • Reviews controleren
  • Reviews genereren
  • Sms-berichten
  • Trendanalyse
  • Visuele analyse

Alternatieven voor Swell

Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
ActiveCampaign combineert de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM.
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Hatch is een online digitale showroom voor modemerken, waar wholesalers de nieuwe collecties kunnen bekijken, selecteren en bestellen.
Engage Credit Union members on their preferred platform texting. Gain insight to send highly targeted, secure and compliant messages.
De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen en stoelen gevuld kunt houden.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
Software die bedrijven helpt bij het beheren van en reageren op beoordelingen, het verbeteren van waarderingen en rangschikkingen en het ontdekken van belangrijke klantinzichten.
Actionable guest feedback that actually drives revenue. Voted #1 Guest Feedback Platform for Restaurants.
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Met Sitejabber Business Suite kun je zakelijke en productbeoordelingen verzamelen, beheren en delen om je bedrijf te laten groeien en vertrouwen op te bouwen.
Verzamel, toon en deel klantgetuigenissen en -beoordelingen automatisch. Sluit je aan bij meer dan 5000 bedrijven die sociale getuigschriften automatiseren met Endorsal.
Trustmary verbindt klantfeedback, klantbeoordelingen en website om meer conversies (leads, verkoop) te verkrijgen. Volledig geautomatiseerd.

Reviews over Swell

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Stephen A.
Stephen A.
Marketing Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Better option than Podium

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Very easy to set up and very nice to have a great customer support team.

Pluspunten:

Cost effective- easy to communicate with support

Minpunten:

There are glitches that happen occasionally

Frazier
Head of Marketing in VS
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

The SMS Marketing Platform that fits in your budget.

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: I see a lot of companies advertising themselves as the solution for small businesses. Yet, their pricing is high and honestly pretty restrictive in what you can actually do with it. Especially for small businesses. Swell is the exception. Their price point for the web chat, reviews, and SMS campaigns are totally fair. Not to mention their customer service team has gone above and beyond for us getting our integrations worked out. I would encourage any company looking to implement a new SMS software to go with Swell.

Pluspunten:

We weren't restricted to a maximum number of contacts. No matter how many contacts we have, the price is the same.

Minpunten:

Nothing notable. They're a smaller company which caused some issues between one of our APIs. (Likely because we are the first ones to need this certain API). That being said, the Swell team has been great with working with the other company to get things fixed.

Nallele
Front desk in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Very great and efficient at getting my office more Google reviews

Minpunten:

Sometimes swell loses connection with the server

Steven
Marketing & Media Director in VS
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

After Using For Months, We Are Switching Off of Swell

1,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Negative experience overall. They stopped letting us send out reviews, and reviews that were "sent" weren't being counted accurately so I couldn't track my employees correctly. We definitely got more reviews, but for the cost we expected to be able to use the API to integrate and automate the reviews but that didn't happen because the API is the worst we've seen.

Pluspunten:

The ease of sending a text message out to customers and having them review in 1 tap is great.

Minpunten:

I feel like we were lied to during the sales process. The API is absolute garbage compared to other software and the salesman said we'd be able to use it to do whatever we needed to in our in-house software based on Quickbase. That was a lie and the API is a mess to even sift through. Don't advertise use of an API when the API is worthless.

Savannah
Marketing Manager in VS
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Game Changer

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Overall our number of reviews has increased and a step was taken off of our team's plate since the links are sent automatically. Swell has also relieved the stress that our team used to have about having to answer chats immediately or risk losing the lead.

Pluspunten:

We use Swell for two purposes, one being as our website chat and the other being as a way to request reviews from customers. The website chat feature has been a huge help because potential customers do not have to stay on the website for us to respond, all communication is to their phone, but through the Swell platform on our end. This has proved to be very efficient. As for the review requests, our reviews have increased exponentially, and we credit it to how easy Swell's links make it to leave us a review. On our end, we also like that once we convert a lead in our CRM to a customer they are automatically entered into Swell's system. They are then automatically scheduled to be sent a review request at 6:00 p.m. that evening. Overall this has automated our system for reviews and made the experience easier for our customers.

Minpunten:

It would be nice for the website chats to link up to our CRM so we can see if they are already a lead and be able to add them to our CRM from Swell if they are not. This is not a dealbreaker by any means. The other thing is that the company we worked with before had a widget that we could put on our website so that our reviews automatically showed on our website. Something like this would be nice to have again, but still not a dealbreaker.