Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is ManageEngine ADSelfService Plus?

ADSelfService Plus is een self-service wachtwoordbeheeroplossing voor Active Directory en andere bedrijfstoepassingen. Met deze oplossing kunnen eindgebruikers hun vergeten wachtwoorden opnieuw instellen, hun accounts ontgrendelen en hun contactgegevens bijwerken in Active Directory zonder hulp van de helpdesk. Dankzij de mobiele apps van ADSelfService Plus voor Android en iOS en de inlogprogramma's van GINA/Credential Provider kunnen eindgebruikers altijd en overal zelf handelingen uitvoeren.

Wie gebruikt ManageEngine ADSelfService Plus?

Voor organisaties uit de IT-sector, het bankwezen, techniek en gezondheidszorg, onderwijsinstellingen, overheid en NGO's, en elk bedrijf dat op zoek is naar een Active Directory-gebaseerde oplossing voor wachtwoordbeheer.

Waar kan ManageEngine ADSelfService Plus worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • ManageEngine
  • Gevestigd in The Octagon, VS
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor ManageEngine ADSelfService Plus

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Anguilla en nog 140 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 14 andere

prijzen van ManageEngine ADSelfService Plus

Beginprijs:

US$ 595,00/jaar
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

ManageEngine ADSelfService Plus heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. ManageEngine ADSelfService Plus heeft een betaalde versie vanaf US$ 595,00/jaar.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • ManageEngine
  • Gevestigd in The Octagon, VS
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor ManageEngine ADSelfService Plus

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Anguilla en nog 140 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 14 andere

Video's en afbeeldingen van ManageEngine ADSelfService Plus

ManageEngine ADSelfService Plus Software - 1
ManageEngine ADSelfService Plus Software - 2
ManageEngine ADSelfService Plus Software - 3
ManageEngine ADSelfService Plus Software - 4
ManageEngine ADSelfService Plus Software - 5
Nog 6 andere bekijken
ManageEngine ADSelfService Plus-video
ManageEngine ADSelfService Plus Software - 1
ManageEngine ADSelfService Plus Software - 2
ManageEngine ADSelfService Plus Software - 3
ManageEngine ADSelfService Plus Software - 4
ManageEngine ADSelfService Plus Software - 5

Functies van ManageEngine ADSelfService Plus

  • Aanmeldingsgegevensbeheer
  • Authenticatie in twee stappen
  • Beleidbeheer
  • Compliancebeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Gebruikersbeheer
  • Mobiele authenticatie
  • Mobiele toegang
  • Multifactor authenticatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegangsbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeveiliging
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtwoordbeheer
  • Wachtwoorddatabase
  • Wachtwoordgenerator
  • Wachtwoordsynchronisatie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor ManageEngine ADSelfService Plus

De bekroonde alles-in-één suite voor identiteits- en toegangsbeheer met SSO, self-service wachtwoordherstel en MFA.
LastPass bedrijfsoplossingen helpen bedrijven de controle te krijgen over hun identiteitsbeheer met eenmalige aanmelding (SSO), wachtwoordbeheer en meervoudige verificatie (MFA).
Avatier levert een zelfbedienings-wachtwoordreset in een containergebaseerd platform met telefoonreset in elke cloud of op locatie.
Versterk je gebruikers en beveilig je gegevens met de uitgebreide oplossing voor wachtwoordbeheer van Rippling.
De meervoudige verificatie van Duo Security geeft je gebruikers via één tik gemakkelijke toegang tot toepassingen, met beveiliging tegen diefstal van inloggegevens.
Verhoog de productiviteit en bescherm de gegevens met eenvoudig gebruikersbeheer in zowel Google Workspace als Microsoft 365.
Op nabijheid gebaseerde MFA-aanmelding voor gedeelde computers. Wachtwoordloos inloggen op pc's, websites, VPN's en pc-toepassingen met automatische computervergrendeling.
Op maat gemaakte oplossing voor bevoorrecht toegangsbeheer met geïntegreerd platform voor ondersteuning op afstand van de toonaangevende leverancier in Duitsland, sinds 2003. Meer informatie over VISULOX
Veilige toegang tot apps met handsfree, wachtwoordloze authenticatie die gebruikers blij maakt, IT-personeel ontlast en digitale groei stimuleert.

Reviews over ManageEngine ADSelfService Plus

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,4
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Sayed Munir
Sayed Munir
Engineer in Qatar
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent product

5,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: Ease of Daily password activities.

Pluspunten:

Users can reset their password from any where.We published the application over the Internet and our customers around the globe use it for Resetting/Unlocking their password.

Minpunten:

More Authentication security like Pulling the Employee ID for verification. Currently is pulling the name from AD, if we have some custom attribute in AD and we want to bind that custom attribute for verification.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Geestelijke gezondheidszorg, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

ADSelf Service Plus solves a lot of issues we have with On-prem AD and Hybrid

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall Ad selfservice plus makes management of passwords super easy. We don't use it for the SSO and Multifactor Auth so much, but I imagine if you aren't using AZure AD, this would be a fantastic way to get those features for a local domain.

Pluspunten:

This solves the biggest problems we have with password resets. Both the need for users to reset their own passwords remotely, but also so update locally cached passwords for our Hybrid Joined devices. The software is able to open up its own VPN connection to our On-Prem server for that update and it makes password resets extremely smooth.

Minpunten:

I haven't really had any negative experiences yet with the software.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Overheidsadministratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Adservices is bad

1,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: None

Pluspunten:

None. I don’t like the adservices because they have problems!

Minpunten:

When I changed passwords or try to log in. They are too slow! They always have problems!

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Olie en energie
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A robust, web-based, multi-platform, self-service solution

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

This software provides our end users with a web-based, self-service solution for issues related to password reset management and account lockout. This has effectively reduced up to a third of our most urgent helpdesk issues allowing us to maximize IT resources. Both the enterprise and its users can feel secure with the multi-factor authentication techniques Single sign-on (SSO) feature based on Microsoft Windows Active Directory enables our users to have seamless, one-click access to cloud and enterprise applications such as G Suite, Office 365, and Zendesk Free SMS, email and push notifications notify our end-users that their password is about to expire and recommend a password change to prevent lockout.

Minpunten:

There have been times when we had problems because the user has forgotten the answers to their security questions, but support was very helpful and the issue was resolved quickly.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use

4,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: Lower support costs, less burnout from unlocking accounts and resetting passwords.

Pluspunten:

Ad self service plus was very easy to configure and start using with our employees. It has saved our IT support staff many hours responding to locked out users accounts and forgotten passwords. Since we are a 24x7 business, it is especially helpful for employees help themselves instead of waking up the support person on call.

Minpunten:

I haven't been able to get the automated answer import to work. I have scheduled a job that imports a daily generated csv file from our hr system, but I can only run it manually. I have a ticket open to get it resolved, so hopefully we can start utilizing the full functionality soon.