Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Affinity?

Affinity is de CRM van de volgende generatie, ontworpen voor relatiegestuurde sectoren. Met behulp van relatie-informatie stelt Affinity teams in staat om hun netwerk te benutten en hun volgende grote kans te vinden. Affinity optimaliseert ook de manier waarop teams relaties beheren door gegevensinvoer te automatiseren, nooit te verzuimen belangrijke contacten te leggen, en warme introducties bij belangrijke beslissers te ontsluiten. Heb je weinig tijd om je CRM handmatig te vullen? Neem je beslissingen over je deals met behulp van giswerk? Dan is Affinity voor jou.

Wie gebruikt Affinity?

Affinity is gebouwd voor relatiegestuurde sectoren en kan worden gebruikt door teams variërend van financiële diensten (firma's die kapitaal in bedrijven steken) tot professionele dienstverleners en bedrijven.

Affinity Software - 1
Affinity Software - 2
Affinity Software - 3
Affinity Software - 4
Affinity Software - 5

Twijfels over Affinity? Vergelijk met een populair alternatief

Affinity

Affinity

4,7 (3)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
52
11
4,7 (3)
4,0 (3)
4,7 (3)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
194
26
4,0 (18.308)
4,0 (18.308)
4,1 (18.308)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Affinity

Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
HubSpot CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Freshdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Pipedrive
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
Zoho CRM
Functies met hoogste score
Communicatiebeheer
Helpdeskbeheer
Productcatalogus
Bitrix24
Functies met hoogste score
Bevestigingen/herinneringen
Klantendatabase
Marketingautomatisering
Spotler CRM
Functies met hoogste score
CRM
Contactenbeheer
Contactendatabase
monday.com
Functies met hoogste score
Dashboard
Gegevensbeveiliging
Personeelsbeheer
Striven
Functies met hoogste score
Factureren
Financieel beheer
Voorraadbeheer

Reviews over Affinity

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,7
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
33%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great tool for investor relations

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

We use Affinity to manage our investor relations. What I like most: - It is really intuitive and easy to get started - GDPR, data security...big topics for us in Germany especially in this context - Great pipeline analytics to keep a realistic assessment

Minpunten:

- No integration with Pipedrive where we historically also have quite some conversations stored.

gaby
CEO in Frankrijk
Commercieel vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Affinity is brilliant

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

The ease of functionality with Affinity is really what sets it apart from it's competitors - helping both relationship-building and the customer acquisition journeys be as effective as possible!

Minpunten:

Genuinely - nothing. I think the team have considered functionality really well and it works well for my needs.

Karan
Associate in India
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Productive CRM for PC & mobile

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Facilitates collaboration across several team functions and helps manage customer relations in a better way!
Increased responsiveness of the platform can make the experience much user friendlier!

Pluspunten:

Easy-to-use CRM that tracks conversations, attachments, and sends reminders. The Gmail chrome extension is incredibly useful. The mobile app is quite powerful compared to other CRM apps.

Minpunten:

The platform is quite slow (like most CRMs) and tiresome to use this on a day to day basis Limited analytics/reports offered Email customization & analytics can be a great value add