Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is AAC?

AAC maakt betalingsverwerking voor je terugkerende fitnesslidmaatschappen moeiteloos en betaalbaar. Automatiseer naadloos je terugkerende betalingen, accepteer betalingen elektronisch in je faciliteit en stel leden in staat om online betalingen te doen. De betalingsverwerkingsopties worden ook ondersteund door de full-service factureringsdiensten. Terugboekingen, gestopte betalingen en andere geschillen worden afgehandeld door het goed opgeleide klantenserviceteam om verloren inkomsten terug te krijgen en je klanten op de lange termijn te behouden.

Wie gebruikt AAC?

AAC bedient ledenorganisaties zoals fitnesscentra, vechtsportscholen, dansstudio's, boksclubs, kickboksscholen, personal trainer-groepen, zonnestudio's en promotiegroepen.

AAC Software - 1
AAC Software - 2
AAC Software - 3

Twijfels over AAC? Vergelijk met een populair alternatief

AAC

AAC

4,4 (56)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
24
Geen integraties gevonden
4,3 (56)
4,4 (56)
4,8 (56)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Meeste beoordelingen

Virtuagym

Lokaal product
€ 29,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
122
9
3,8 (263)
3,7 (263)
3,8 (263)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor AAC

AFAS Software
Functies met hoogste score
Factureren
Rapportage en analyse
Voorraadbeheer
Virtuagym
Functies met hoogste score
Kalenderbeheer
Ledendatabase
Online reserveren
vcita
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Kalendersynchronisatie
Online reserveren
Sage Intacct
Functies met hoogste score
Administratie
Balans en winst- en verliesrekening
Financiële verslaglegging
PayPal
Functies met hoogste score
Betalingen verwerken
Gegevensbeveiliging
Online betalingen
FreshBooks
Functies met hoogste score
Facturen opstellen
Factureren
Online facturering
QuickBooks Online
Functies met hoogste score
Financiële verslaglegging
Onkosten bijhouden
Toetsing van bankgegevens
Axonaut
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Facturen opstellen
Online facturering
NetSuite
Functies met hoogste score
Balans en winst- en verliesrekening
Chart of Accounts
Winst- en verliesrekening

Reviews over AAC

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,8
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Aaron
Aaron
Chief Instructor & Executive Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

AAC is the lifeblood of my business. Eighty percent of the income for my dojo is processed by them.

5,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: Allows me to process monthly payments, which is how my dojo takes in 80% of its income.

Pluspunten:

It allows me to upload new clients and print customized reports. It's nice to be able to go back and look at monthly activity in the past.

Minpunten:

I wish I could make changes to existing accounts myself (monthly payment amount, editing previously uploaded contracts, special payments, etc.)

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Professional and helpful

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to use. Very user friendly and the team at AAC is always willing to help as much as they can. Able to use in any computer with internet access.

Minpunten:

Takes some time getting used to, not able to have immediate posting-takes 24-48 hours. Could be better with an easier retort system. Takes too long to make a report for details and I have to go back and set the same permaters every time, saving the permaters could be helpful.

ty
owner in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

worst data transfer experience ever

1,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

nothing. software always had glitches such as random access lockouts on members who should have access when access control system is linked to software, canceling accounts that should have auto renewed etc. Staff did make every effort to help with issues though.

Minpunten:

rarely worked properly. more problematic then helpful. fairly complicated to use, could not edit membership without re-writing the entire account. Shut off all access fob to every member when canceled.

Reactie Daxko

6 jaar geleden

Hi Ty, I¿m sorry to hear about your negative experience with data transfer. We are excited to share that we joined the Daxko family of brands and can now offer best-in-class software to match the level of service we provide on the billing and payment processing side of AAC. Please reach out to us to learn about our new software options!

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The one program that's had the most positive impact on our billing and payment processing services

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

From day one, AAC made our payment processing systems much easier to use. It streamlined many of our independent processes into one piece of software. It has lead to increased productivity within our entire accounting department.

Minpunten:

AAC seemed a little overwhelming at the beginning because it was so full of features. We didn't know where to start. We did some training and eventually learned just how useful AAC is. Now, we adore the customization, speed, and ease to use.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good Customer support. System was easy to figure out for beginners.

4,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: Simplicity and customer service its 2 biggest assets.

Pluspunten:

No swipe card needed for new members. Also, steps for putting in new members is pretty self explanatory.

Minpunten:

Rewriting contracts has lost us data in the past. When a member changes their gym plan, calling Customer service has worked better.