Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is WorkWave Service?

WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. WorkWave Service stelt je in staat je servicebedrijf beter te runnen met een robuust pakket van intuïtieve tools. Het verbindt iedereen met één enkele interface die klantinformatie deelt en alle aspecten van je activiteiten beheert, inclusief planning, verzending, routering, monitoring, facturering, betalingsverwerking en meer.

Wie gebruikt WorkWave Service?

Residentiële en commerciële schoonmaakbedrijven, inclusief schoonmaakdiensten, glazenwassers, zwembadreinigers en conciërgediensten, evenals residentiële en commerciële gazonservice- en landschapsbedrijven.

Twijfels over WorkWave Service? Vergelijk met een populair alternatief

WorkWave Service

WorkWave Service

3,1 (58)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
86
2
2,9 (58)
2,7 (58)
2,9 (58)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
194
26
4,0 (18.381)
4,0 (18.381)
4,1 (18.381)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor WorkWave Service

Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
Synchroteam
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Plannen
Servicegeschiedenis
Workiz
Functies met hoogste score
Factureren
Mobiele toegang
Plannen
JobNimbus
Functies met hoogste score
CRM
Contactendatabase
Leads beheren
Jobber
Functies met hoogste score
Klantenbeheer
Werk bijhouden
Werkorders maken
Microsoft SQL Server
Functies met hoogste score
Back-up en herstel
Beheer van gegevensopslag
Prestatieanalyse
ZenMaid
Functies met hoogste score
Bevestigingen/herinneringen
Plannen
Terugkerende afspraken
Service Autopilot
Functies met hoogste score
Factureren
Plannen
Routering
Housecall Pro
Functies met hoogste score
Factuurgeschiedenis
Plannen
Werkorderbeheer

Reviews over WorkWave Service

Gemiddelde score

In totaal
3,1
Gebruiksgemak
2,9
Klantenservice
2,9
Functies
3,0
Prijs-kwaliteitverhouding
2,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Christopher
Retail Mgr in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Powerful scheduling and invoicing software.

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

I like the flow within the program and the fact that it is web based eliminates a lot of downtime that you might experience from a local network program.

Minpunten:

I would love to see POS functionality in a future update. To use this software in the retail store for cashing out products would be so great!

Reactie WorkWave

4 jaar geleden

Hi Christopher - Thank you for the review! We are so glad you are finding success with our software, and we really appreciate the valuable feedback.

Lisa
Office Manager in VS
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

review of WorkWave

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Keeps work orders from slipping through the cracks when you are so busy and not enough help.

Pluspunten:

I like that it keeps the technicians on task.

Minpunten:

The program could be more user friendly to get it set up.

Reactie WorkWave

3 jaar geleden

Hi Lisa - We are so glad you are finding success with our software. Thank you for the review!

Stuart
President in VS
Consumentendiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Software is not keeping up with industry requirements in Lawn Spray businesses.

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

It is overall a good program for running a lawn spray business. It does most of what you expect for the price you pay.

Minpunten:

It is costly per user. We need changes made to software to help with NY reporting requirements, that should be easy to program, but support seems to not include this feature.

Reactie WorkWave

vorige maand

Thank you for sharing your thoughts on WorkWave Service. We have taken note of your comments. We encourage you to contact the support line for any questions/concerns - (800) 762-0301. Thank you, WorkWave.

Debbie
office in VS
Recreatieve faciliteiten en diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Get it in writing Read All the papers

4,0 7 maanden geleden

Pluspunten:

Liked the program for scheduling and changing of workers in the system

Minpunten:

You can ADD user at Anytime - since they make more money they are happy to help add and charge more BUT when you want to downsize how many users it will cost you. I know I asked about this and was told we can change user amounts anytime. However was not told it will cost. I understand cancelling the contract needs notice but to change how many users can use can be done for a COST to lower BUT not to raise. Seems not fair to the customer Will be changing programs

Reactie WorkWave

7 maanden geleden

Hi Debbie - thank you for taking the time to share your experience with WorkWave. Customer feedback is our highest priority and your comments will help us continue to improve. Please call our service line at (800) 762-0301 to speak to our team. - WorkWave

David
General manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Milieudiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use - easy to train.

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: I have been in the industry for 40 years and used override of different systems. This is undoubtedly the strongest I have used to date. It extremely functional, easy to train on, allows for all of our employees to use a mobile system. If we use this from the first phone call for a new client through every interaction they will ever have moving forward. We have been using it since 2007

Pluspunten:

It is an extremely strong CRM system that handles everything from the initial client interaction through billing and payment. It is one of the most important pieces of software in our business.

Minpunten:

A major miss step with their lead system, we had to drop out of this that side of the system because of all the problems they were having with it. We felt like we were beta testers however we were being billed monthly for the pleasure.