ServiceSight

door Protean Software

Wie gebruikt ServiceSight?

Cloudgebaseerd servicebeheer dat speciaal is ontworpen voor zelfstandigen of kleine bedrijven. Als je een klein maar ambitieus servicebedrijf runt, kan ServiceSight je helpen je bedrijfsdoelen te bereiken.

Wat is ServiceSight?

ServiceSight is het nieuwste aanbod van de toonaangevende servicebeheeraanbieder Protean Software. Met je gegevens veilig in de cloud en een aantrekkelijke en eenvoudige gebruikersinterface op elke webbrowser op elk apparaat biedt ServiceSight je een uitgebreide klantendatabase, taakbeheer, plannerbord en routekaarten, met een krachtige mobiele app voor je medewerkers in het veld. E-mail de werkbladen en facturen van je klanten in enkele seconden. Ga voor papiervrij, verbeter de efficiëntie en word sneller betaald met ServiceSight.

ServiceSight - Details

Protean Software

http://www.proteansoftware.co.uk/

Opgericht in 1999

ServiceSight Software - 1
ServiceSight Software - 2
ServiceSight Software - 3
ServiceSight Software - 4
ServiceSight Software - 5
ServiceSight-video
Play
ServiceSight Software - 1 - miniatuur
ServiceSight Software - 2 - miniatuur
ServiceSight Software - 3 - miniatuur
ServiceSight Software - 4 - miniatuur
ServiceSight Software - 5 - miniatuur

Vergelijk ServiceSight met soortgelijke producten

Vanaf

N/A
US$ 49,00/maand
US$ 29,00/maand
US$ 49,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Ja
Gratis versie Ja
Gratis versie Nee
Gratis versie Ja

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

ServiceSight - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van ServiceSight

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • CRM
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten opslaan
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • GPS
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Verzendbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Field service software

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van technici
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van HVAC-software

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van technici
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Geografische kaarten
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Verzendbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor buitendienstbeheer

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van technici
  • CRM
  • Digitale handtekening
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • GPS
  • Geografische kaarten
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Routering
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Vastgoedlay-out
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor ongediertebestrijding

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Apparatuuronderhoud
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Historische verslaglegging
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routering
  • Schattingen
  • Slepen en neerzetten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Werkorder software

ServiceSight alternatieven

Meer alternatieven voor ServiceSight

Reviews van ServiceSight

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,7
Klantenservice 5
Functies 4,5
Waar voor je geld 4,8

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Josh A.
Marketing Assistant
Machinebouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-4-2019

"Perfect for our business"

Opmerkingen: Once we learned how to put together jobs and use it properly, we had a very easy time putting our engineers to work on the road vs using physical means.

Pluspunten: Provides all the services and features we need to help our engineers and office run efficiently together.

Minpunten: Slightly confusing to learn at first due to amount of features it provides.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-4-2019
John G.
Operations Manager
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-10-2018

"Service Sight Field Service Soft Ware"

Opmerkingen: Controlling cost & utilising our engineers and allowing our company provide information to keep our customers in the look. Facilities want to know that your company is on top of it and Service Sight allows for better outcomes, quicker resolutions and response times.
In house back up terrific, particularly when setting up. Great facility to try before you buy.

Pluspunten: We are an Electrical contracting company with 5 engineers in the field and were using a variety of methods to capture information on site. We used teamup calendar to schedule work and had app which notified engineers of their work scheduled. But that was it, no follow up or ability to capture what engineers did on site.
Service sight is very easy app to use. Create a job from the office or if an engineer gets a call, they can create him/her self. Allocating jobs is easy with planner board which sends push notification to engineer. They then accept, and the job is under way.
The soft ware captures travel time, time on & off site, allows engineer reports, pictures, customer signatures, materials recording.
Very practical real time information live. Excellent for quality assurance and giving customers best in class customer service, by emailing report, images, cost live, even converting to invoice. Customers know when a critical callout has been completed.
We used google drive to get our engineers to record time sheets hours and customers, and materials before using service sight. Problem was compliance and recording the information. We missed materials. Engineers did not fill in hours correctly. Reports were poor. and collecting information for one invoice meant going through several engineers time sheets if more that one engineer on site.
Service sight software allows for multiple engineers to accept one job and all information is recorded in one place.
Major time savings

Minpunten: It's not a major criticism and I'm told its been worked on for the next up date. Recurring service jobs cannot be scheduled so that they create a job automatically once date comes around ( mainly for service contracts).
It would be icing on cake if you could set up a fire alarm service for a customer and log recurring time frame ( every 3 months) so that they are automatically generated and do not have to reenter details.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-10-2018
Denise M.
Office Manager
Beveiliging en opsporing, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    2 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-10-2018

"Great for small businesses"

Opmerkingen: Overall its a great piece of software and ticks a lot of boxes. For us there are a few little tweaks that would make life easier such as being able to use the system to produce quotes. All in all though we are happy with the system.

Pluspunten: That we can manage our appointments and invoices all in one place. It helps us to keep track of jobs each day. The fact we can link with Xero to help us reconcile all our invoices.

Minpunten: It is only currently available on Android and not Apple. All our devices are Apple based so we had to purchase a separate tablet for use out in the field by our engineer.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-10-2018
Paul S.
Director
Medische apparatuur, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-11-2018

"ServiceSight"

Opmerkingen: I was on the lookout for a cost effective service management package that offered remote job dispatch to a mobile phone. In my previous job I had been used to a very comprehensive service management package which would have done all I needed and more, but it was going to cost too much per user per month. Initially I was planning to review the original Protean software package (very comprehensive) as an alternative when I was offered ServiceSight. Although nowhere near as comprehensive as the original Protean software package ServiceSight did the job at a fraction of the price! It was cloud based which meant I can access it anywhere and i didn't need to incur a lot of upfront costs to set up a server in the office etc. The product is limited in it's current form, it won't manage inventory or service contracts, but it does manage jobs and invoicing well. Its a clean interface, simple to use and most of all very reliable. The staff at Protean are always very helpful and friendly which goes a long way when you initially need to get used to the system. All in all i don't think you can better it for the money. I'm told there will be additional modules next year which I'm banking on, as i will need to manage inventory and service contracts in the future.

Pluspunten: the features i most liked about this software are the Mobile app, that it's Cloud based, It's easy to use, reliable and cost effective. The supports good too.

Minpunten: No asset or contract management, slightly regimented, all of which i hope will be sorted in later releases

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-11-2018
Richard R.
Ops Manager
Facilitaire diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2018

"Service Sight in our Landscaping Business"

Opmerkingen: The key areas we wanted Service Sight to address were - getting rid of paper work, tracking team performance, reduce administration, improve quality of information and the quality of the reporting that we provide to our customers whilst supporting our other applications. Because Service Sight is so user friendly we have been able to remove 90% of the paperwork our teams were completing on a daily basis. The team find it quicker, better and easier than completing paperwork and the information we can collect in a standard format rather than handwritten etc The information provided to our customers is better, more professional and more timely Service Sight has made a huge difference to our business in a very short period of time

Pluspunten: Its very easy to use from an admin perspective and ticks more boxes for our business than many other applications of its type,It has already eliminated the paperwork which we use to track our jobs and what work was completed on site. The ability to collect information, customer signatures, photo's and have our team sign off jobs to say that they have been completed is very quick and easy for our field team. The field team have adopted the software very quickly and its made their jobs easier. Its better for our office, field team and customers, its made a difference from day 1

Minpunten: I would like to see more reporting and summaries of the jobs

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2018