Apicbase Restaurant Management

Apicbase Restaurant Management

Wat is Apicbase Restaurant Management?

Begin vandaag nog met het efficiënt beheren van de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf. Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, bereken voedselkosten, beheer je voorraad en bestellingen, en nog veel meer. APICBASE biedt een breed scala aan functies om je bedrijf te beheren, of je nu één verkooppunt of meerdere hebt.

Wie gebruikt Apicbase Restaurant Management?

APICBASE is bedoeld voor restaurants met snelle service, zakelijke catering, full-service restaurants, restaurantketens, hotels ... van bedrijven met één locatie tot meerdere vestigingen.

Apicbase Restaurant Management Software - 1 Apicbase Restaurant Management Software - 2 Apicbase Restaurant Management Software - 3 Apicbase Restaurant Management Software - 4 Apicbase Restaurant Management Software - 5

Twijfels over Apicbase Restaurant Management?
Vergelijk met een populair alternatief

Apicbase Restaurant Management

4,7 (27)
Apicbase Restaurant Management
€ 149,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
77
15
4,6 (27)
4,8 (27)
5,0 (27)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
8
Geen integraties gevonden
4,5 (4)
4,7 (4)
5,0 (4)
Waarom krijg ik dit te zien?

Andere goede alternatieven voor Apicbase Restaurant Management

eProcurement
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Easilys
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
ChefTec
Functies met hoogste beoordeling
Kosten bijhouden
Kostenbeheer
Voorraad bijhouden
FoodNotify
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
ERPAG
Functies met hoogste beoordeling
Materiaallijsten
Voorraad bijhouden
Voorraadoptimalisatie
LS Retail
Functies met hoogste beoordeling
E-mailmarketing
Rapportage en analyse
SynergySuite
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Rapportage en analyse
KitchenFuel
Functies met hoogste beoordeling
Online bestellen
Verkooprapporten
Voor cateringbedrijven
NutraSoft
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.

Reviews over Apicbase Restaurant Management

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
5,0
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
78%
4
19%
3
4%
Justine
Finance Manager in België
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

MTM x Apicbase

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Zorgt voor duidelijk overzicht tussen bestellingen, management, beheer foodcost en verbruik van materialen.
Vlot pakket, goeie evolutie, sterke software.

Pluspunten:

Aankoopmodule, prijsanalyses en stockbeheer

Minpunten:

Niet altijd even vlotte koppeling tussen prijsbeheer en wijzigingen / Als je iets wilt aanpassen in de software, moet je meteen heel veel knopjes aanklikken / Ook nog veel zaken die vlotter en makkelijker zouden kunnen, zoals een duidelijker dashboard met de bestelmodules (en leveringstatus). Ook makkelijkere zoekfunctie in bestellingen ... Lijst met voorstellen is vrij lang ;-)

Joery
Zaakvoerder in België
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

ApicBase draagt bij bij de filosofie van Bar Pur ®

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Het gebruiksgemak van ApicBase voor zowel beheerders als eindgebruikers. Eindgebruikers zijn in onze organisatie voornamelijk de chefs die aan de slag gaan met de op maat gemaakte recepten. Chefs die geen specifieke IT opleiding nodig hebben om met ApicBase aan de slag te gaan. De filosofie van Bar Pur ® is, weten = meten, ApicBase is daardoor een belangrijke partner om zo de waarden van ons organisatie te bevestigen.

Pluspunten:

Op maat recepten uitwerken - foodcost controle - koppeling met voedingsdatabase - aanmaken van bestellingen - labels voedingswaarden - gebruiksgemak in de keuken

Minpunten:

Nadelen zijn er niet, anders gebruik je het niet ;-) Er zijn natuurlijk steeds aanpassingen / verbeteringen mogelijk om het systeem voor je eigen organisatie te verbeteren maar hier wordt steeds naar geluisterd.

florence
Head of Expansion in België
Entertainment, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Efficiënt stockbeheer

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Gemakkelijke implementatie, efficiënt stockbeheer gelinkt aan het kassasysteem die we gebruiken.

Minpunten:

Geen moeilijkheden gehad met de implementatie

Geverifieerde reviewer
Food and Beverage Manger in Ethiopië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

F&B Manager

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

To make it easier for me to do my job.

Minpunten:

It facilitates work and makes me a professional.

Mischa
Hotel & Restaurant consultant in Nederland
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great product with continues developments and multi language

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I used this program as a solution for foodcost savings on several occasions.
Created great training tools for staff with this software with the step by step procedures and pictures.
Create costed menu's on demand for several companies by simply uploading their price data with excel and therefore reduced the time I was spending on calculating. Also updated the menu engineering on a weekly basis with the data from the POS integrated.

Pluspunten:

I have been using this software in several hotels and restaurant and use it myself as well for the School I am teaching at. The software is continually developing and becomes more and more complete. The ease of use becomes evidend when I implement the system in a Hotel or restaurant and the time it takes me to teach the staff is minimized by the logic the program has. Below my Pros one by one * This software is easy to use and even easier to teach others to use it. * The databases are easy to transfer through up-loadable csv files which also makes it easy to ensure your data is is correct and it saves you time with switching back and forth on screens. * Amazing multi language options which makes it possible to translate not only your ingredients but also the directions. *The step by step option in this software makes it eay to train staff on how to mcreate dishes *The Apicbase studio is a great tool (and toy) for chefs to get the perfect picture all the time *It is easy to customize your version of Apicbase thru customization and creation of custom fields that allows you also to filter out your data. * Multiple databases at hand for nutritional value and allergy adding is another tool which is mandatory these days and Apicbase fulfills all of them, plus the data is exportable so you will not have to go through this process every time. * Multiple packaging per ingredient and multiple suppliers per ingredient makes it also easy to analyse your stock.

Minpunten:

There are not a lot of cons, but if I have to mention something the following applies: * As they are in development face the production module is not active yet (but soon will be)

Reactie APICBASE

3 jaar geleden

Hi Mischa, thanks for your thorough review. The entire team here at Apicbase is happy to have you as a satisfied user on the platform and really enjoy working with such an expert in the field. Looking forward to get your feedback on the development module soon!