Wat is Brokermint?

Met BrokerMint kunnen agenten en makelaars eenvoudig en naadloos alle aspecten van hun vastgoedvermeldingen, klanten, commissies en andere backoffice-details snel, gemakkelijk en efficiënt beheren. Met functies voor e-ondertekening, ingebouwde statusformulieren, makelaarsverklaringen, rapportsjablonen, onboarding van makelaars, het bijhouden van commissies en meer kunnen kantoormanagers taken moeiteloos organiseren en centraliseren, terwijl de productiviteit wordt gemaximaliseerd.

Wie gebruikt Brokermint?

Makelaars, bureaus, teams en office managers in vastgoed

Brokermint - Details

Brokermint

Opgericht in 2014

video's en afbeeldingen van Brokermint

Brokermint-video
Brokermint Software - 1 - miniatuur

Brokermint - Details

Brokermint

Opgericht in 2014

Vergelijk Brokermint met soortgelijke producten

Vanaf

US$ 99,00/maand
US$ 2.500,00/jaar
US$ 10,00/maand
US$ 29,99/maand

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Ja
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

Brokermint - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van Brokermint

  • API
  • Accountancybedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Btw-beheer
  • Budgettering/prognoses
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Documenten opslaan
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Orderbeheer
  • Payrollbeheer
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Verwerking van creditcards
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agentenprovisie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Commissieregels/voorwaarden
  • Commissievergoedingen aanpassen
  • Commissieverklaringen
  • Compliancebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • ERP
  • Eenmalige aanmelding
  • Financiële analyse
  • Forfaitaire provisies
  • Gebruikersbeheer
  • Gedifferentieerde provisies
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geschillenbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Meerdere valuta's
  • Percentageprovisies
  • Planningtools
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Provisie berekenen
  • Provisiebeheer
  • Provisieberekeningen
  • Provisieplanning
  • Provisies met glijdende schaal
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • SSL-beveiliging
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Sjabloonbeheer
  • Split Commissions
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Commissiesoftware

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Agentbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische handtekening
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Lead nurturing
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Lijstbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Transactiebeheer
  • Vastgoedbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor makelaars

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Audittrail
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • CRM
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboards maken
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • E-mailwaarschuwingen
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factuurverwerking
  • Gegevenssynchronisatie
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Leads beheren
  • Overzichtsrapporten
  • Pipelinebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiebeoordeling
  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Vastgoedtransacties software

Brokermint alternatieven

Meer alternatieven voor Brokermint

Reviews van Brokermint

Lees alle 787 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,5
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van score

5
491
4
228
3
53
2
11
1
4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Brian S.
Brian S.
Instructional Systems Designer
Leger, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-12-2018

"Easy to Use and keep files organized"

Opmerkingen: Overall, I really like using Brokermint. The learning curve is not steep, and it's a great way to share and organize contract files.

Pluspunten: I've used Brokermint with two different companies now, and it is incredibly easy to use. I used to keep very detailed files on my hard drive, and backed up on an external drive. Brokermint helps me organize my files much easier with their checklists and backing them up on my hard drive after a transaction is finished is much easier than trying to keep up with multiple versions on my harddrive(s).

Minpunten: There isn't much I don't like, but there are a few design features that took me a while to learn. For example, when you add a new task to a checklist - first time I did this, I needed to add a document, but forgot to check the box, then I didn't have permission to delete that task. Also, when you upload a document, it doesn't become visible until you also select "Submit". I learned this the hard way the first time, when my broker was looking for a document I uploaded, but never submitted.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-12-2018
Geverifieerde reviewer
Controller
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-10-2019

"Best Features for the Price, Great Customer Service"

Opmerkingen: To get a better product, you'd have to spend more money. We found workarounds for any issues we were having, and the cost savings is worth it for that. I think this product would work very well for a brokerage with fewer agents, but we had 100+, so the workarounds were a little time consuming. Overall, as an admin, I like it.

Pluspunten: Brokermint mostly works just how you'd expect, which makes it easy for agents to pick up and start using with little training. Customer service is top of the line. My chats were always answered within a couple minutes. Anything requiring a phone call was easily scheduled within a reasonable time. In an emergency, I could always get help right away. As an admin, I could add an accounting checklist to each transaction, separate from the agent checklist, and I'd use that to upload a copy of the escrow deposit, bank transfer of escrow to commission, and commission payments. The agent could see these and know when they were paid.

Minpunten: It has a few quirks. One problem for agents is that you can't save a draft of an e-sign document, then come back and finish it later. It's all or nothing. The biggest for admin is that, if an agent has multiple active transactions and is going to cap mid-transaction on the next closing, commissions don't automatically update to reduce the company split on this closing, and they don't automatically zero the company split on the other active transactions. You have to re-apply the commission plan to them, which causes them to recalculate and recognize that the agent is capping.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-10-2019
Mariah S.
Transaction Coordinator
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-10-2021

"Our Go-To For Years!"

Opmerkingen: Great product, great people.

Pluspunten: Customer Service was mind-blowing when we signed up. Very responsive to questions and issues during set up and they even scheduled a group video meeting to help onboard our team to the software and make sure we knew of the many features. Really really exceptional customer service. Aside from that, we love that we can create customized checklists to work off of and the document splitting/merging feature is the one I use the most!

Minpunten: Up until this year the biggest frustration was that they didn't have an app. They have one now!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-10-2021
Kevin J.
Kevin J.
CEO + Managing Broker
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2019

"Clunky User Interface with a Tremendous Learning Curve"

Opmerkingen: The team is open to feedback as long as it is positive. If you appear less than 100% positive in the support forums or share your frustrations in a constructive manner, the admins will disable your ability to post or comment on threads. This demonstrates a company with a dysfunctional culture and one that does not align with the values of our organization. If they would listen to the constructive feedback, BrokerMint could truly be something special (I truly believe that). Unfortunately, they are slow to respond to simple things and their actions are alienating customers.

Pluspunten: It has the potential to be an amazing platform as it has all the right elements.

Minpunten: While it has all the right elements, the user interface is clunky, not intuitive and the result is a tremendous learning curve even for the most tech-savvy real estate professional. A great example of their unusual UI is that all transactions have to either be "pending" or a "listing." If you are preparing an offer to submit to a listing agent, it has to go into the system as a "pending" file, even though it is not. This skews your analytics since you will show a closed/lost rate that is artificially inflated. But wait, there is more. Need to prepare a referral agreement!? Yup, you guessed it -- pending transaction! That is just one of the issues I have with BrokerMint that has lead me to pull the plug at the end of our first contract.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2019
Geverifieerde reviewer
Real Estate Agent
Vastgoed, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-7-2021

"An *Actually* Helpful Real Estate Transaction Management System"

Opmerkingen: Brokermint helps keep various disparate elements of my business organized and accessible from anywhere and helps keep me informed and on track with my business goals.

Pluspunten: This awesome Brokermint system replaces a somewhat glitchy option we'd been using before (Dotloop), and not only improves the functionality of various contract signing or document sharing elements, but adds in amazing features like viewing your pipeline and helping to manage the business side of everything. It allows my broker and his staff to view and help me make my transactions smoother for my clients.

Minpunten: It would be awesome if there were a way to integrate my already-established CRM tools in order to save time inputting client data for each project. If there is a way to integrate everything, it's unclear and I haven't discovered it yet.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-7-2021