Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is PrediCX?

Geautomatiseerde voorspellende analyse voor het bouwen van nauwkeurige modellen met tekstgegevens zoals stem van de klant, garantie, klachten, recensies, verzekeringsclaims etc. Het maakt gebruik van bedrijfseigen technologie die is ontwikkeld door een universiteit, op een manier die kan worden gebruikt door iemand die geen gegevenswetenschapper is. Het maximaliseert de prestaties van de modellen met minimale invoer van "human-in-the-loop".

Wie gebruikt PrediCX?

Voor iedereen met veel ongestructureerde gegevens en met name tekst waarmee ze modellen willen bouwen. Dit kunnen consumentenbedrijven, contactcentra, financiële, medische en technische bedrijven zijn.

PrediCX Software - 1
PrediCX Software - 2
PrediCX Software - 3
PrediCX Software - 4

Twijfels over PrediCX? Vergelijk met een populair alternatief

PrediCX

PrediCX

4,6 (10)
US$ 495,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
29
4
4,6 (10)
4,7 (10)
4,4 (10)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Meeste beoordelingen

CrossEngage

Lokaal product
US$ 1.000,00
Gratis versie
Gratis proefversie
115
30
3,5 (10)
4,2 (10)
4,3 (10)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor PrediCX

CrossEngage
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Customer Frontlines
Functies met hoogste score
Beheer van negatieve feedback
Enquêtes en feedback
Rapportage en analyse
Chattermill
Functies met hoogste score
Beheer van klantervaringen
Sentimentanalyse
Tekstanalyse
Thematic
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Rayven
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Kimola Cognitive
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
SurveyMonkey
Functies met hoogste score
Beheer van enquêtes/peilingen
Enquêtes opstellen
Rapportage en analyse
Preferred Patron Loyalty
Functies met hoogste score
Bonusbeheer
Loyaliteitsprogramma
Transactiegeschiedenis
Genesys Cloud CX
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Callcenterbeheer
VoIP-verbinding

Reviews over PrediCX

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,4
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
40%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Super easy to use for non software specialists so you might even have no need to read the manual!

5,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

You can see an improve of your business performance right away! It has a great understanding of customers needs and speeds up the customer experience management process. Amazing support from the team.

Minpunten:

The initial manual input could be speed up a little bit since it's so easy to use and the reporting feature should provide more detail on task and labels statistics

Dan
Partner in VK
Financiële dienstverlening
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Very powerful software for text

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We were able to build complex machine learning models, with thousands of classes, very quickly and accurately without needing a data scientist.

Pluspunten:

Easy for a non data scientist to use and build predictive models. Useful in many use cases including automation and getting actionable insight from text that you can't get from normal text analytics. It is also easy to plug into via the API.

Minpunten:

The GUI is straightforward but fairly simplistic. It is intuitive once you start using it and the support is good, but some things could be easier to do.

Vishwanath
Designer in India
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

PrediCX which consequently groups information including a considerable measure of content

4,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

PrediCX is a super charged content characterization machine, ready to group content pieces in view of 'human-in-the-loop' input.

Minpunten:

Least about this In some case, persistent contribution from a human allows Predicx to beat these issues.

Kat
administrator in VK
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great software, very easy to implement and run it. So far runs smoothly.

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Better understanding of customers needs.
Speed up customer experience management process.

Pluspunten:

Really user friendly. Amazing support from the team. Definitely can recommend it. Great for improvement of your business performance and customer relations. Great value for money.

Minpunten:

There is nothing to dislike about the product. However GUI has still some room for improvement. Also the initial manual input could be speed up a little bit.

Jo
Jo
Owner in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Strong text analytics

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Using more of our data, particularly our text data. Getting better insight and reducing the need for more data scientists as they don't have to manually transform the data anymore.

Pluspunten:

It automatically transforms our text voice of customer feedback so we can use so much more of the data we have.

Minpunten:

Some of the visuals and navigation around the functionality takes a bit of time to get used to but they are getting better.