Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Wat is SightCall?

SightCall is een toonaangevend augmented reality-aangedreven visueel ondersteuningsplatform waarmee serviceorganisaties op afstand klantenondersteuning kunnen bieden.

Het platform maakt het je gemakkelijk om overal ter wereld een virtuele technicus of klantenservicewerknemer op locatie te plaatsen, zodat je ondersteuningsproblemen onmiddellijk kunt oplossen in plaats van binnen dagen of weken.

Met SightCall kunnen je ondersteuningswerknemers precies zien wat je klanten zien.

SightCall integreert naadloos met populaire CRM- en buitendienstbeheersystemen.

Wie gebruikt SightCall?

productie en apparatuur, gezondheidszorg, telegezondheid, telecommunicatie, transport, energie en nutsbedrijven, biowetenschappen en medische apparaten

SightCall Software - 1
SightCall Software - 2
SightCall Software - 3

Twijfels over SightCall? Vergelijk met een populair alternatief

SightCall

SightCall

4,0 (7)
US$ 0,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
50
11
4,1 (7)
3,8 (7)
4,1 (7)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 34,90
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
84
12
4,7 (750)
4,5 (750)
4,7 (750)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor SightCall

ISL Light
Functies met hoogste score
Onbeheerde toegang
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
Pulseway
Functies met hoogste score
Controle en beheer op afstand
Servercontrole
Toegang en controle op afstand
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Factureren
Priorisering
Ticketbeheer
Help Lightning
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Webex Suite
Functies met hoogste score
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Videovergaderen
LiveAgent
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Inboxbeheer
Oproepregistratie
Slack
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Real-Time Notifications
Realtime chatten
Kaseya VSA
Functies met hoogste score
Real-Time Notifications
Servercontrole
Toegang en controle op afstand
Syxsense
Functies met hoogste score
Compliancebeheer
Netwerkbreed beheer
Toegang en controle op afstand

Reviews over SightCall

Gemiddelde score

In totaal
4,0
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,1
Functies
3,7
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
14%
4
71%
3
14%
Sandeep
Technology Officer -Electronics in India
Afdrukken en drukwerk, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Multiple sessions

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Very Good

Pluspunten:

The quality of the photos taken during the call is excellent and it saves a huge time.

Minpunten:

Once the call got disconnected due to any reason then local client cannot initiate the call we have to depend on remote client to start the call. When we have to start the new session we are forced to end the previous session and create the new code. We want to resume back to previous session after finishing the new session and that is not possible. We have to start afresh.

Wisnumahendrata
Technical Analyst in Indonesië
Afdrukken en drukwerk, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Sightcall review

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, it's a useful application.
However, in our region, I personally feel like battling against messengers such as Whatsapp, Line, etc.
So, in general, I do hope that sending files, snapshots, etc, is also integrated in the texting function, similar like the mentioned messenger applications.

Pluspunten:

it makes remote troubleshooting easier, i feel like being onsite

Minpunten:

And it’s highly possible that we need to send some snapshots to the customer. I would propose that it’s possible to send snapshots via text message function. On the other hand, maybe we need to send a document/file for the customer as a reference. For example, part of the operating/maintenance manual. And it would also be helpful if the customer could save it for further reference.

John
Technical Support in Maleisië
Afdrukken en drukwerk, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Good

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Very stable connection

Pluspunten:

Easy for photo taken at the field site.

Minpunten:

No have history ticket number was stored

Peter
Clarification specialist in VS
Afdrukken en drukwerk, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

sight call review

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: diagnose technical problems with large printing presses is difficult. Sight call helps seeing and guiding the customer to resolve issues.

Pluspunten:

Seeing what is actually on the press is a huge factor in troubleshooting. Tool is very helpful if our own remote capability are not functional.

Minpunten:

if wyfi is weak then it is not worth while using the tool

Irene
Disponentin in Duitsland
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

First experience with SightCall

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Customer is not always willing to work with something like this because of data protection

Pluspunten:

The possibility to help the customer immediately

Minpunten:

Customer can not start the software via WLan