Wie gebruikt actiTIME?

Voor bedrijven die minder inspanningen willen doen op het gebied van tijdregistratie en meer profijt willen trekken uit aanpasbare rapporten en grafieken, vereenvoudigd projectbeheer en accurate facturering.

Wat is actiTIME?

actiTIME is tijdregistratiesoftware voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Het helpt meer dan 9.000 bedrijven over de hele wereld om de tijd van werknemers effectief bij te houden. actiTIME stelt gebruikers in staat zowel vrije en verlofdagen als gewerkte uren te registreren, aanpasbare rapporten te genereren, projectopdrachten en schattingen te maken, facturen uit te geven en nog veel meer. Er is een 100% gratis versie beschikbaar voor kleine teams van maximaal 3 gebruikers en een gratis proefversie van 30 dagen voor elke andere prijskaart (geen creditcard vereist).

actiTIME - Details

Actimind

http://www.actitime.com

Opgericht in 2000

actiTIME - Prijsoverzicht

actiTIME vanaf US$ 5,00/maand. actiTIME heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor actiTIME.

Beginprijs

US$ 5,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Online

Functies van actiTIME

Urenregistratie software
Automatische tijdregistratie
Factureerbare en niet-factureerbare uren
Factureren
Meerdere factureringstarieven
Mobiele tijd bijhouden
Offline time bijhouden
Overurenberekening
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemersdatabase
Activiteiten volgen
Factureren
Onkosten bijhouden
Projecten bijhouden
Tijd bijhouden
Tijd bijhouden per klant
Tijd bijhouden per project
Vergoedingenbeheer

Reviews van actiTIME

5 van 85 reviews worden weergegeven

In totaal
4.6/5
Gebruiksgemak
4.5/5
Klantenservice
4.5/5
Functies
4.3/5
Waar voor je geld
4.2/5
Tyler B.
Software Developer
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-8-2019

"Simple Time tracking tools"

Opmerkingen: We use this to capture the amount of time spent on individual projects for the purposes of tax credits. I have never encountered an issue with it, but it is not the most full featured product.

Pluspunten: This tool makes it quick and easy to enter in time used on various tasks. It allows you put in notes and other details about the tasks when looking back on it.

Minpunten: I would love for this to have a notification feature, to alert you that your time entering is out of date. Or a better way to view discrepancies in your personal data.

Antwoord van de leverancier

van Actimind op 28-8-2019

Hi Tyler,

Thanks for taking the time to share your feedback! We are happy that actiTIME helps you to receive tax credits for your work and that you find it easy to use.

Regarding the email notifications, they are available in the latest version of the product. We have also added quite a few enhancements, such as REST API, detailed personal reports, and a lightweight browser extension for tracking time directly from JIRA, Github or Gitlab. Be sure to check it out with the free trial version available from our website.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-8-2019
Jane F.
Accountant
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 17-11-2016

"Great for detailed time tracking"

Opmerkingen: We've been using Actitime within our practice for approx 4 years now. During that time the development of the app has definitely made things easier. It allows a good level of detail through the tracking a client, product and task level. It is starting to feel a little clunky and dated compared to newer products, in particular when creating a report or a new task. We've trialed newer products recently but decided to remain with Actitime. However as we are getting more and more of our practice into cloud based apps I think we'll eventually be looking for a more integrated solution. Although Actitime integrates with QuickBooks it does not currently integrate with Xero.

Pluspunten: Good amount of detail in both tracking and reporting.
App makes tracking easier.
Simple to use.

Minpunten: Not very integrated with other practice software.
User interface starting to feel a little dated and clunky compared to others.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 17-11-2016
Ghislain L.
Financial Manager
Computernetwerken, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-3-2020

"A+++ recommendation for all companies"

Pluspunten: Easy to use/setup and learn for all employees. Use this product for years and all history is available and easy to pull for reporting.

Minpunten: Pricing in US dollars makes it more expensive

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-3-2020
Stephan G.
maneger
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-6-2016

"Simple and solid"

Opmerkingen: Great, simple and solid. just what we need to get at solid grip of our work and projects. all new employee can use it instantly.

Pluspunten: god prise and new features comming up

Minpunten: miss a connection to a simple planning tool.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-6-2016
Paul R.
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 27-7-2017

"Our go to product for project time tracking"

Pluspunten: This web application has helped us gain control of hours actually spent on every project we take on, including maintenance of existing products. Great reporting features to pass on to upper management. Good that it nags the users to complete their time when they forget.

Minpunten: Seems like too many features are added or improved. Whenever I have to go into maintain the setups, user, projects, tasks etc. I have to learn how to do it all over because the features are constantly being updated.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 27-7-2017