Wie gebruikt Opsgenie?

Voor MKB en middelgrote tot grote ondernemingen.

Wat is Opsgenie?

Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen.

Opsgenie - Details

Atlassian

https://www.opsgenie.com

Opgericht in 2013

Opsgenie - Prijsoverzicht

Opsgenie vanaf US$ 9,00/maand. Opsgenie heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Opsgenie.

Beginprijs

US$ 9,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Opsgenie

APM-software
Baselinemanager
Diagnose van volledige transacties
Diagnostische hulpmiddelen
Hoofdoorzaakdiagnose
Individuele transacties bijhouden
Prestatiecontrole
Resourcebeheer
Serverprestaties
Contactenbeheer
Geotargeting
Massameldingen
Scenarioplanning
Sjablonen
Tweerichtingscommunicatie

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Auditing van problemen
Capaciteitsbeheer
Compliancebeheer
Licentiebeheer
Onderhoudsplanning
Patchbeheer
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen
Voorraadbeheer

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Assets volgen
Beschikbaarheidsbeheer
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Incidentenbeheer
Probleembeheer
Projectbeheer
Veranderingsbeheer
Versie- en implementatiebeheer
Zelfserviceportal
Audittrail
Beheer van veiligheidsincidenten
Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
IT-incidentenbeheer
Naleving van OSHA
Noodherstel
Onderzoeksbeheer
Rapportage van incidenten
Taakbeheer
Archiveren
Audittrails
Compliancerapportage
Consolidering
Drempelwaarden
Gebeurtenislogboeken
Gegevensvisualisatie
Netwerklogboeken
Sanering
Syslogs
Webregistratie

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

FTP-monitoring
Gebeurtenislogboeken
Mailserver controleren
Onderhoudsplanning
Prestatiemeetwaarden
Realtime controle
Testen van beschikbaarheid
Transacties controleren
Uptimerapportage
Waarschuwingen/Meldingen

Reviews van Opsgenie

5 van 117 reviews worden weergegeven

In totaal
4.7/5
Gebruiksgemak
4.4/5
Klantenservice
4.7/5
Functies
4.6/5
Waar voor je geld
4.4/5
Fernando S.
Director of Infrastructure
Internet, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018

"A most have"

Opmerkingen: I've been a loyal customer of OpsGenie for almost three years now and I like to product so much that I wrote an integration with spring-boot-admin a year ago that now is used by many others. really great product

Pluspunten: I like the easy of use and most of all It never fails to deliver a message, Great UX and full of features

Minpunten: I would like to have notification rules for how and when to receive some sort of events right now there is only one way of doing this but, that is something that would be ok to have but I'm very happy with the product

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018
Joshua V.
Director, Product Operations
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2020

"OpsGenie Journey"

Opmerkingen: We needed a way to monitor our infrastructure over the weekend without having to pay someone to physically sit in the building. So we first tried a company would would make a physically phone call to us when an alert went critical. Over time the problem with that was you had to employ a person to make that phone call and it was an expensive option as well. We needed a better ROI on what we were spending.

Pluspunten: Powerful tool to route alerts to different teams. (Phone, Text and Email)
Setting up schedules and teams
Cost is very affordable and you get economies of scale the more people you put on the account and begin using it.

Minpunten: The filtering of who gets the alerts can be a bit confusing, it does take some time to get used to the setup and configuration of how they do things.
I wish there was an official on boarding program. For example I would have like to have OpsGenie tell me, ok now that you are a customer and based on all the experienced we've gathered you need to do "10 things". Process items, procedures, best practices etc. Because we basically learned as we went and while the product was relatively easy to use it would have been nice to have that instruction at the beginning.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2020
Phil A.
Senior DevOps Engineer
Publiceren, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-8-2018

"OpsGenie is a no-brainer"

Opmerkingen: We use OpsGenie to collect messages from multiple endpoints and manage rules for alerting. Basically our pager duty. Also use the Heartbeats feature for missed execution monitoring.

Pluspunten: The pricing came in below Pagerduty by quite a bit and the features were much more plentiful. Really like the Heartbeats feature.

Minpunten: I really don't have anything negative to say. It's been an excellent experience with the product since day 1. Any (minor) troubles I've had turned out to be something I was doing wrong.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-8-2018
Geverifieerde reviewer
Senior Network Engineer *Remote*
Consumentenelektronica, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018

"Informational"

Opmerkingen: Great product .great value

Pluspunten: Easy usage. Good interface. Lot of info I'm one screen

Minpunten: Renewal process is nor simple. You need to improve the process.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018
Juan carlos C.
VP of Engineering
Internet, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018

"Incident response and monitoring"

Opmerkingen: Overall my experience has been very good. We use OpsGenie all the time, and it's a critical part of our monitoring stack.

Pluspunten: OpsGenie is very flexible, and relatively simple to setup.
You can get up and running in just a few minutes, or you can spend days customizing the setup to match your teams/policies/services.
Their customer support is really helpful and will help you get set up quickly.
They are constantly releasing useful features (e.g. post-mortem analysis, video conference, etc).

Minpunten: The onboarding process and best practices are not obvious and require some tinkering to figure out (e.g. best way to structure teams, alerts/incident templates, etc.).
A guided onboarding and a best practices document would be really helpful for first timers.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018