Wie gebruikt Opsgenie?

Voor MKB en middelgrote tot grote ondernemingen.

Wat is Opsgenie?

Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen.

Opsgenie - Details

Atlassian

https://www.opsgenie.com

Opgericht in 2013

Opsgenie - Prijsoverzicht

Opsgenie heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Opsgenie betaalde versie vanaf US$ 9,00/maand.

Beginprijs

US$ 9,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Opsgenie

APM-software
Baselinemanager
Diagnose van volledige transacties
Diagnostische hulpmiddelen
Hoofdoorzaakdiagnose
Individuele transacties bijhouden
Prestatiecontrole
Resourcebeheer
Serverprestaties
Contactenbeheer
Geotargeting
Massameldingen
Scenarioplanning
Sjablonen
Tweerichtingscommunicatie
Back-up plannen
Back-upregistratie
Beveiligde gegevensopslag
Compressie
Doorlopende back-up
Encryptie
Incrementele back-up
Meerdere systemen ondersteunen
Opties voor externe servers
Opties voor lokale servers
Webtoegang en -herstel
Beleidbeheer
Dashboard
Goedkeuringswerkstroom
KPI's
Portefeuillebeheer
Priorisering
Rapporten voor probleemoplossing
Releasebeheer
Tijdlijnbeheer
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Auditing van problemen
Capaciteitsbeheer
Compliancebeheer
Licentiebeheer
Onderhoudsplanning
Patchbeheer
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen
Voorraadbeheer
Beheer van IT-assets
Contractbeheer
Incidentenbeheer
Kennisbeheer
Releasebeheer
Servicecatalogus
Servicerapportage
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Assets volgen
Beschikbaarheidsbeheer
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Incidentenbeheer
Probleembeheer
Projectbeheer
Veranderingsbeheer
Versie- en implementatiebeheer
Zelfserviceportal
Audittrail
Beheer van veiligheidsincidenten
Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
IT-incidentenbeheer
Naleving van OSHA
Noodherstel
Onderzoeksbeheer
Rapportage van incidenten
Taakbeheer
Archiveren
Audittrails
Compliancerapportage
Consolidering
Drempelwaarden
Gebeurtenislogboeken
Gegevensvisualisatie
Netwerklogboeken
Sanering
Syslogs
Webregistratie
Afspraakplanning
Faciliteitsplanning
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Klasplanning
Multilocatie
Personeelsplanning
Realtime planning
Reserveringsbeheer voor kamers
Resources plannen
Waarschuwingen/Meldingen
Aanmeldingsgegevensbeheer
CPU-controle
Controle van virtuele machines
E-mailcontrole
Gebeurtenislogboeken
Patchbeheer
Plannen
Servercontrole
FTP-monitoring
Gebeurtenislogboeken
Mailserver controleren
Onderhoudsplanning
Prestatiemeetwaarden
Realtime controle
Testen van beschikbaarheid
Transacties controleren
Uptimerapportage
Waarschuwingen/Meldingen

Reviews van Opsgenie

5 van 118 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,6/5
Waar voor je geld
4,4/5
Fernando S.
Director of Infrastructure
Internet, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018

"A most have"

Opmerkingen: I've been a loyal customer of OpsGenie for almost three years now and I like to product so much that I wrote an integration with spring-boot-admin a year ago that now is used by many others. really great product

Pluspunten: I like the easy of use and most of all It never fails to deliver a message, Great UX and full of features

Minpunten: I would like to have notification rules for how and when to receive some sort of events right now there is only one way of doing this but, that is something that would be ok to have but I'm very happy with the product

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018
Joshua V.
Director, Product Operations
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2020

"OpsGenie Journey"

Opmerkingen: We needed a way to monitor our infrastructure over the weekend without having to pay someone to physically sit in the building. So we first tried a company would would make a physically phone call to us when an alert went critical. Over time the problem with that was you had to employ a person to make that phone call and it was an expensive option as well. We needed a better ROI on what we were spending.

Pluspunten: Powerful tool to route alerts to different teams. (Phone, Text and Email)
Setting up schedules and teams
Cost is very affordable and you get economies of scale the more people you put on the account and begin using it.

Minpunten: The filtering of who gets the alerts can be a bit confusing, it does take some time to get used to the setup and configuration of how they do things.
I wish there was an official on boarding program. For example I would have like to have OpsGenie tell me, ok now that you are a customer and based on all the experienced we've gathered you need to do "10 things". Process items, procedures, best practices etc. Because we basically learned as we went and while the product was relatively easy to use it would have been nice to have that instruction at the beginning.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2020
Geverifieerde reviewer
Senior Network Engineer *Remote*
Consumentenelektronica, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018

"Informational"

Opmerkingen: Great product .great value

Pluspunten: Easy usage. Good interface. Lot of info I'm one screen

Minpunten: Renewal process is nor simple. You need to improve the process.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2018
William N.
Sr Developer
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-12-2017

"Good, almost great"

Opmerkingen: Reliable Alerts monitoring from our application and infrastructure. Without it, we'd either be staring at monitors all night, or waiting for customers to call us and complain. Critical critical app for us.

Pluspunten: The scheduling, routing, and alerting of the alerts is spectacular. Really simple to use, really powerful.

Minpunten: The new ui for alerts. Yes, its more flexible and exposes more functionalilty that was previously possible. But for 99% of the time its too, too much UI flexibility. When the house is on fire, I want to grab the fire estinguisher and go. Your ui slows me down. It just needs to let me select open, unacked, and closed alerts, SUPER SUPER easily and SUPER SUPER FAST. Also, the Android app is often unusably slow. I can often boot up my laptop, login to our domain, unlock password manager, and login into the opsgenine website before the stupid app will actually display the alert. Terrible.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-12-2017
Phil A.
Senior DevOps Engineer
Publiceren, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-8-2018

"OpsGenie is a no-brainer"

Opmerkingen: We use OpsGenie to collect messages from multiple endpoints and manage rules for alerting. Basically our pager duty. Also use the Heartbeats feature for missed execution monitoring.

Pluspunten: The pricing came in below Pagerduty by quite a bit and the features were much more plentiful. Really like the Heartbeats feature.

Minpunten: I really don't have anything negative to say. It's been an excellent experience with the product since day 1. Any (minor) troubles I've had turned out to be something I was doing wrong.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-8-2018