ManageEngine Endpoint Central

ManageEngine Endpoint Central

Wat is ManageEngine Endpoint Central?

Webgebaseerde software voor Windows desktopmanagement die helpt bij het beheren van duizenden desktops vanaf één centrale locatie. Het kan desktops zowel in LAN als via WAN beheren. Het automatiseert normale desktopbeheeractiviteiten zoals het installeren van software, patches en servicepacks, en standaardiseert de desktops door het toepassen van uniforme configuraties zoals achtergronden, snelkoppelingen, printers, enz. Simpel gezegd, het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk.

Wie gebruikt ManageEngine Endpoint Central?

Voor alle ondernemingen

ManageEngine Endpoint Central Software - 1
ManageEngine Endpoint Central Software - 2
ManageEngine Endpoint Central Software - 3
ManageEngine Endpoint Central Software - 4
ManageEngine Endpoint Central Software - 5

Twijfels over ManageEngine Endpoint Central? Vergelijk met een populair alternatief

ManageEngine Endpoint Central

ManageEngine Endpoint Central

4,5 (546)
US$ 795,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
65
4
4,4 (546)
4,5 (546)
4,3 (546)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
59
7
4,6 (1.862)
4,6 (1.862)
4,4 (1.862)

Andere goede alternatieven voor ManageEngine Endpoint Central

Hexnode UEM
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van mobiele apparaten
Beveiligingsbeheer
Softwarebeheer
ConnectWise Control
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
NinjaOne
Functies met hoogste beoordeling
Rapportage en analyse
Toegang en controle op afstand
Waarschuwingen/Escalatie
Google Workspace
Functies met hoogste beoordeling
Bestanden delen
Documenten opslaan
Kalenderbeheer
Lansweeper
Functies met hoogste beoordeling
Assets volgen
Rapportage en analyse
Voorraadbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Jamf Pro
Functies met hoogste beoordeling
Eindpuntbeheer
Implementatiebeheer
Voorraadbeheer
SolarWinds Service Desk
Functies met hoogste beoordeling
Realtime meldingen
Ticketbeheer
Waarschuwingen/Escalatie
SOTI MobiControl
Functies met hoogste beoordeling
Automatische gebruiker-/apparaatherkenning
Eindpuntbeheer
Locatie bijhouden

Reviews over ManageEngine Endpoint Central

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Dan
Dan
Director Of Information Technology in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Endpoint Management Made Easy

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We needed a way to manage our computers, smartphones, and tablets, and with Endpoint Central we get that in a single pane of glass.

Pluspunten:

ManageEngine Endpoint Central is extremely easy to setup and use. The product is feature rich and is fairly inexpensive compared to other products. Their support is AMAZING. You can chat with a technician from within the product, and they are eager to resolve your issue quickly.

Minpunten:

I hope to see a vulnerability scanning and remediation feature in the product. The ability to scan a webserver for hardening, as well as network devices for vulnerabilities would make this product complete.

Bryan
IT Systems Manager in VS
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great software management solution at very reasonable price

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Good solid software at a good solid price. Features are fairly intuitive and configuration is a breeze

Pluspunten:

It integrates well with Service Desk plus and all of the functions seem very intuitive and easy to configure

Minpunten:

The remote control software could use some feature improvement compared to other software I've used before but has a decent feature set.

Korey
IT Specialist in VS
Management non-profit organisaties, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

ManageEngine Endpoint Central review

2,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall it does what I need with minimal setup.

Pluspunten:

This software was easy to implement. This has been very helpful to reach our goals in a short amount of time.

Minpunten:

The software is a little buggy. But considering the cost, I can live with it for now.

Michael
IT Engineer in VK
Civiele techniek, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Excellent Management Product for On-Premise Businesses

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Our estate is easier to maintain thanks to a professional product from a professional business.

Pluspunten:

The products' comparatively simple implementation. The simplicity of completing what you want to do after they are installed. The support teams' professional assistance is genuinely outstanding if something breaks.

Minpunten:

Although this is now the industry norm due to all the threats and exploits that are widely used, the product must be updated frequently. While backing up the data is a difficult process in general, especially when databases are involved, I just wish the update process were a little simpler.

John
IT Manager in VK
Bouw, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

All in one package

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I really like it and so does my team so we will more than likely buy it and move away from the two products we use.The support guys are brilliant and know the product really well so quick solutions.

Pluspunten:

Everything we need for remote support, software deployment and patching all in the one place. It is feature rich and to be honest I think we have only touch the surface.

Minpunten:

Getting the agents on each computer was a bit clunky but to be honest if I had spent some time with their support team it would be easier. We were lucky enough that we had our current software deployment software (which we will move away from).Giving better information on the MSI installation, luckly enough I was able to check the BAT file to see how to install it.MDM looks very complicated and doesn't support all Android phones.