Wie gebruikt deze software?

Voor thuisgebruikers, MKB, grote ondernemingen. Dit product wordt gebruikt in meerdere sectoren in Noord-Amerika en Azië. Schoonmaakpersoneel, loodgieters, elektriciens, beveiliging, HVAC-reparatie, technici en meer - als jij veldwerkers hebt, biedt dit product de oplossing.

Gemiddelde scores

30 beoordelingen
  • In totaal 5 / 5
  • Gebruiksgemak 5 / 5
  • Klantenservice 5 / 5
  • Functies 5 / 5
  • Waar voor je geld 5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 4,99/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Ai Field Management
  • http://aifieldmanagement.com
  • Opgericht in 2017

Over Ai Field Management

De naam zegt het al ... Intelligent platform voor buitendienstbeheer met een combinatie van gps, berichten en productiviteit ineen. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contract. SLECHTS $ 5/licentie/maand
- REALTIME MEDEWERKER gps
- VERTALING IN DE APP (>100 TALEN)
- Schaalbaar van 1 - 10.000 werknemers
- Platformonafhankelijk: Windows, Mac, laptop, tablet, iOS/Android
- "Altijd toegang", zelfs jaren later
- Deel berichten/documenten/foto's in realtime
- Meldingen
- Deel taakgegevens (pdf/Excel)
- Systeem voor beschikbaarheid van werknemers (geen dubbele boeking)

Functies van Ai Field Management

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Mobiele toegang
  • Payrollbeheer
  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Dagelijkse analyse van geladen eenheden
  • Elektronische handtekening
  • Factureerbare items bijhouden
  • Kloktijden EMS-servicerollen
  • Naleving van NEMSIS-richtlijnen
  • Patiëntendatabase
  • Servicepuntgegevens
  • Verzendingen bewaken
  • Voorraadbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Weigeringsverklaringen
  • Wiiseldienstbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzenden
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Afspraakplanning
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Landschapsontwerp
  • Offertes
  • Payrollbeheer
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Contractbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Releasebeheer
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Assets volgen
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Kalibratiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Preventief onderhoud
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Budgettering en prognoses
  • Levenscyclusbeheer van personeel
  • Plannen
  • Prestatiebeoordeling
  • Tijd en aanwezigheid
  • Vaardigheden bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Werkprognose
  • Wervingsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Geplande distributie
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Online tijdklok
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Wisselen van dienst
  • Beheer van technici
  • Callcenterbeheer
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Commercieel / industrieel
  • Controlelijsten en inspecties
  • Factureren
  • Foto's vastleggen
  • Leads beheren
  • Luchtmeting
  • Offertes
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Payrollbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Computerondersteund verzenden
  • Factureren
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Noodinterventie
  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Voertuigen bijhouden
  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer

De nuttigste reviews van Ai Field Management

By far the best field management software we could ask for, absolutely complete!

Beoordeeld op 1-12-2017
Mike R.
Owner
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld

Pluspunten: When we had twelve-fifteen technicians, we had a pretty good software that allowed, scheduling/invoicing/billing/app for techs/portal on website/app for OUR clients/admin panel for all office usage all in one, we were able to work with this software for two years.  When we grew to thirty cleaning technicians, it got challenging, we needed something to help us find the best worker to do the job based on specific criteria's, this feature was the key for us to bring our business to the next level. The AI built in piece is genius, worker management tab has the ability to suggest the best worker for the job but the Admin can override it if need be.  The other great plus is having the possibility to bill batch invoices at once, the other software was tideus in billing each individual invoice.
We now have a complete system that allows us to have clients book their cleaning on our website portal, adding clients easily, adding workers, invoicing clients, clients history, GPS tracking for technicians, app for workers, ability to find the best worker for the job with a click, reports specific on new clients/repeats clients, app for workers, and app for clients to conveniently book their service from their phone.

Minpunten: Changing systems is always a big decision, but in order to bring our business to the next level, our business needed this piece while keeping everything else to make it all possible.  So implementing the new system took a bit of time, that has been the only cons.  AI-FM has been an amazing change for us, giving office staff more time to focus on getting new clients, less time is wasted on finding the best worker and invoicing each individual work order at the time.  Absolutely Love this software.

Smart, powerful, scalable but simple & affordable solution to manage language-diverse field workers

Beoordeeld op 6-11-2018
Geverifieerde reviewer
Vice President Cloud, North America
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: A must-have tool for teams that are dispersed, diverse and in need of higher efficiency.
Easy on-boarding, no contracts, a serious value for a moderate price.

Pluspunten: Simple to use and right priced, allows easy field workforce management across diverse languages with built in translation and GPS features.
Organizes workers by job and customer, shows calendar view with real-time updates of job status from the field on mobile devices.
Enables workers and manager to chat in their native language with real-time translation.
Optional GPS location when communicating enhances efficient operations.
Stores all information about a job forever, from job estimate, implementation timing and any issues, customer signature and even billing.

Minpunten: Rapidly evolving, some features are in development but roadmap is responsive to our requests, and dev team has been rapid and effective.

Ai Field Management review for Capterra

Beoordeeld op 5-11-2018
Corey G.
Principal
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: The number one thing that we've been able to address with this solution is productivity. The down time of our field resources has been significantly reduced, which has had a positive impact on our profitability.

Pluspunten: I really like the predictive/AI piece that allows me to match to the perfect technician for the job. The calendar view makes scheduling and seeing the progress of super easy. The UI is nice and clean, and is pretty intuitive to use, particularly on mobile. Quickbooks integration is definitely a plus, it makes accounting a breeze. The GPS tracking of field workers is something that we didn't have with our previous solution, and it's a game changer.

Minpunten: Because it's a cloud product, I do need to take all the updates, but that's a small detail to be able to get the product updates.

Pretty smart software

Beoordeeld op 29-11-2017
Jade L.
Owner
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: It thinks for me, Or better said it's like a sounding board, it confirms my thinking in terms of marrying up jobs with workers. And sometimes it comes up with a different recommendation and that makes me think twice about what I should do , it always has a reason why... really cool

Pluspunten: They figured out a way to code in the traditional sense the best worker for a specific location and job type, but that's just the interim solution apparently they've got machine learning embedded in the system so that will eventually take over and they will become even better than the coded solution. Sounds great

Minpunten: I'd appreciate if you could reduce the price a little bit, I get that there's a lot of technology in the spot for a small company like mine I prefer to spend a little bit less if

Straight forward system

Beoordeeld op 9-9-2019
Simon D.
Director
Beveiliging en opsporing, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Very positive so far, Jim has been quick to respond to any questions I have had

Pluspunten: The system is very easy to use on both the admin and worker app sides, the best feature for me is to track contract expiry dates and customer product info and warranty. Price is also competitive, couple if similar systems available in Ireland are double the price or more

Minpunten: Sometimes adding service locations takes a couple of clicks to bring up details,

Lees meer reviews