Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is LogMeIn Central?

LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen.

Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken.

Wie gebruikt LogMeIn Central?

Kleine bedrijven, middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in interne organisaties op het gebied van IT, managed service providers en technische ondersteuning.

LogMeIn Central Software - 1
LogMeIn Central Software - 2
LogMeIn Central Software - 3
LogMeIn Central Software - 4
LogMeIn Central Software - 5

Twijfels over LogMeIn Central? Vergelijk met een populair alternatief

LogMeIn Central

LogMeIn Central

4,5 (325)
US$ 46,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
63
Geen integraties gevonden
4,5 (325)
3,8 (325)
4,2 (325)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
40
4,4 (2.159)
4,5 (2.159)
4,3 (2.159)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor LogMeIn Central

Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
Factureren
Priorisering
NinjaOne
Functies met hoogste score
Patchbeheer
Toegang en controle op afstand
Waarschuwingen/escalatie
VNC Connect
Functies met hoogste score
Onbeheerde toegang
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
TeamViewer Remote
Functies met hoogste score
Realtime chatten
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen
BeyondTrust Remote Support
Functies met hoogste score
Realtime chatten
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
Dameware
Functies met hoogste score
Onbeheerde toegang
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
ConnectWise ScreenConnect
Functies met hoogste score
Onbeheerde toegang
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
Zoom Workplace
Functies met hoogste score
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Videovergaderen
Splashtop
Functies met hoogste score
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen

Reviews over LogMeIn Central

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
31%
3
6%
2
2%
David
David
IT Technician in Zambia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Olie en energie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

David's LogMein Central Review

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: LogMein Central is very smooth and even when accessing a remote machine it does not lag.

Pluspunten:

Log me in is simple to use and deploy, it provides secure access to client computers and makes it easy to share files over different networks and offers a free trial.

Minpunten:

So far apart from the price compared to other softwares i have no negative comments on LogMein Central as a software.

Darell
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Log Me In Central A Great Choice For Remote Support

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Pluspunten:

Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Minpunten:

The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

simon
Manager in VK
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Logme in Essential for deployment

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: trusts software before we used them, does the job with no issues and all the techs are happy with it. Customer service seems quick also

Pluspunten:

The deployment is the best feature as this is so simple accross our large network of machines to run a bulk upload of new software to save time

Minpunten:

The costs when compared to Teamviewer etc seem rather high

Jax
Solutions Engineer in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Never Really Worked Reliably

2,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Pluspunten:

It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Minpunten:

Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Entertainment, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great program but way to expensive

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Pluspunten:

The program is very easy to setup and use.

Minpunten:

The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.