Wat is Central?

LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken.

Wie gebruikt Central?

Kleine bedrijven, middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in interne organisaties op het gebied van IT, managed service providers en technische ondersteuning.

Central-video
Central Software - 1 Central Software - 2 Central Software - 3 Central Software - 4 Central Software - 5

Twijfel je over Central? Vergelijk met een populair alternatief

Central

4,5 (316)
Central
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
64
Geen integraties gevonden
4,5 (316)
3,7 (316)
4,2 (316)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
143
40
4,4 (1.819)
4,5 (1.819)
4,3 (1.819)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Central

Gesponsord
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
NinjaOne is een eenvoudige, alles-in-één oplossing voor IT-activiteiten die MSP's en IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Addigy biedt een toonaangevend cloudgebaseerd IT-managementplatform, specifiek voor het beheer van je Apple-ecosysteem. Meer informatie over Addigy
Blijf elke bedreiging een stap voor met geavanceerde en proactieve eindpuntbeveiliging die kwetsbaarheden voorspelt, detecteert en neutraliseert. Meer informatie over Syxsense
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Maakt binnen enkele seconden verbinding met elke pc of server over de hele wereld. Bedien een partner-pc op afstand alsof je ervoor zit.
Splashtop voor zakelijke toegang is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams. Centraal beheer van de externe toegang van gebruikers.
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Pulseway is een bekroond IT-beheerplatform dat je de volledige controle geeft over alles wat met IT te maken heeft.
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
De back-up- en opslagoplossingen van Automate kunnen voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines. Ontvang je gratis rondleiding!
SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken.
Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem.
Het SolarWinds® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om complexe IT-netwerken moeiteloos te beheren.
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren.

Reviews over Central

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Waar voor je geld
3,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
31%
3
7%
2
2%
Jeff
Jeff
ERP Software Implementation Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Perfect for Workstation Management!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing companies that I've worked for as the IT Administrator. I've also used Central to manage windows-based Digital Signage computers; both with great success!

Pluspunten:

I use LogMeIn Central to manage all of the user workstations within my organization. This allows me to remote into any user computer to help with troubleshooting, and to do a number of other management functions (ie, monitor hardware, software, anti-virus status, etc). I can also get specific hardware information (ie, graphic card or CPU model) using the Inventory functionality about any workstation in my Central Account. The Central Management Console allows me to see all of my user workstations, group them, setup notifications based on specific criteria (RAM or CPU utilization, new software installs, etc). There's also a File Manager where I can move or copy files from my workstation to the end users. There is a lot of functionality for managing updates, running scripts, etc, that I do not use.

Minpunten:

LogMeIn Central requires you to at least pay for a minimum of 25 workstations / installations, whether you use them or not, as this is a business-class product.

Darell
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Log Me In Central A Great Choice For Remote Support

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Pluspunten:

Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Minpunten:

The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

Geverifieerde reviewer
CTO in Nigeria
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Most efficient SCCM management tools on the market

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Absolutely the best SCCM management and patch management.Top notch efficient usage and return on investment

Pluspunten:

End point security, Automatic threat detection, SCCM management,Patch management

Minpunten:

Consume more updates on the underground making most machine or pc slow

Jax
Solutions Engineer in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Never Really Worked Reliably

2,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Pluspunten:

It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Minpunten:

Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

Sabrina
Sabrina
Office Admin in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Fast and easy.

4,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Its easy to use... it's fast, compared to other remote control apps or softwares. I would notice that with others there would be a delay or "lag" when working on another computer remolety, but Central doesn't. Good features and super easy to connect.

Minpunten:

I would like to have the option to drag and drop files from the local computer to the remotely accessed one. Sometimes, when taking screenshots in the remote to bring back to the local, Central would either freeze for several minutes or crash.