LogMeIn Central

LogMeIn Central

door LogMeIn

Wie gebruikt LogMeIn Central?

Kleine bedrijven, middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in interne organisaties op het gebied van IT, managed service providers en technische ondersteuning.

Wat is LogMeIn Central?

LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken.

LogMeIn Central - Details

LogMeIn

https://secure.logmein.com/home/central

Opgericht in 2003

LogMeIn Central - Prijsoverzicht

LogMeIn Central heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor LogMeIn Central.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van LogMeIn Central

Endpoint protection software
Activiteitenlogboek
Antivirus
Apparaatbeheer
Beheer van webdreigingen
Encryptie
Gedragsanalyse
Handtekeningen vergelijken
Toepassingsbeveiliging
Witte lijst/zwarte lijst
Auditing van problemen
Capaciteitsbeheer
Compliancebeheer
Licentiebeheer
Onderhoudsplanning
Patchbeheer
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen
Voorraadbeheer
Auditbeheer
Compliance bijhouden
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Inkoopbeheer
Kosten bijhouden
Leveranciersbeheer
Onderhoudsbeheer
Voorraadbeheer
Vorderingenbeheer
Beheer van IT-assets
Contractbeheer
Incidentenbeheer
Kennisbeheer
Releasebeheer
Servicecatalogus
Servicerapportage
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Back-up en herstel
Beheer van problemen
CRM
Dashboard
Externe toegang
Factureren
Helpdesk
Live chatten
Patchbeheer
Plannen
Projectbeheer
Beheer van IT-assets
Implementatiebeheer
Mobiele toegang
Netwerkcontrole
Patchbeheer
Realtime meldingen
Saneringsbeheer
Voor MSP's

Reviews van LogMeIn Central

5 van 287 reviews worden weergegeven

In totaal
4.5/5
Gebruiksgemak
4.4/5
Klantenservice
4.2/5
Functies
4.3/5
Waar voor je geld
3.7/5
Tyler L.
Technical Support Specialist
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-1-2018

"A fantastic product that allows quick set up and fast remote access to computers and servers."

Opmerkingen: I can't imagine doing my job without this software. Things would be so much more clunky and take twice as long without it. It's that good and that important for offering remote support.

Pluspunten: It's easy to use even with hundreds of computers set up, all organized into group folders with a wealth of information available to you before you even remote connect to the user's computer. It has a huge array of customization options and features to access without ever feeling overwhelming, and has support information and access right from the main page.
It's extremely useful for remote management, in addition to just being impressive to clients.

Minpunten: They are, bar none, the best remote access and support software on the market. This however means that when they raise their prices, which they seem to do every year, you're left to either take it and raise your own prices slightly, or eat the loss.
They also seem to have dropped the live chat support feature, as it's always marked "Offline" on the support drop-down even though it's within the posted hours.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-1-2018
Loren D.
Chiropractor
Medische praktijk, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-12-2019

"LogMeIn"

Opmerkingen: LogMein Central has made it easier, faster and more practical to teach and train my staff at different and various times of the day from any location either party is at.

Pluspunten: LogMeIn makes running a business easier by being able to teach employees pertinent training/information by connecting computers and demonstrating virtually together.

Minpunten: Sometimes if an area of one of the participants have a slow or shaky internet connection, it makes it difficult to interact with one another on-line.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-12-2019
Kyle J.
Security Engineer
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-3-2020

"Log Me In Review - Great"

Opmerkingen: Great experience, no issues, Great piece of software to have in your inventory.

Pluspunten: Great product. Super simple to use. Always works, and I have never had an issue in the time that I have used it.

Minpunten: I cannot complain about this software. probably one of the easiest products to use, and it just works as it should.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-3-2020
Shawn B.
IT Manager
Industriële automatisering, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-12-2019

"LogMeIn Central"

Opmerkingen: Overall the product works well. We used it as our defacto remote support tool to support our remote end users. Costs just got out of hand and I had to eventually abandon LogMeIn Central for another company that worked just as well for 1/3 of the cost.

Pluspunten: Easy to use, centralized management, ease of deployment, easy to create groups, users, and admins. Uptime was never an issue.

Minpunten: Cost. They did nothing but increase...I wish I could say better things about this company but their costs were too rich for our company so we moved to another remote support alternative for our company.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-12-2019
Jax W.
Solutions Engineer
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-10-2018

"Never Really Worked Reliably"

Opmerkingen: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Pluspunten: It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Minpunten: Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-10-2018