LogMeIn Central

door LogMeIn Central

Wie gebruikt LogMeIn Central?

Kleine bedrijven, middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in interne organisaties op het gebied van IT, managed service providers en technische ondersteuning.

Wat is LogMeIn Central?

LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken.

LogMeIn Central - Details

LogMeIn Central

https://secure.logmein.com/home/central

Opgericht in 2003

LogMeIn Central - Prijsoverzicht

LogMeIn Central heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

LogMeIn Central-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van LogMeIn Central

  • Activiteitenlogboek
  • Antivirus
  • Apparaatbeheer
  • Beheer van webdreigingen
  • Encryptie
  • Gedragsanalyse
  • Handtekeningen vergelijken
  • Toepassingsbeveiliging
  • Witte lijst/zwarte lijst

Bekijk de volledige lijst van Endpoint protection software

  • Auditing van problemen
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Licentiebeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Patchbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van ICT-beheersoftware

  • Auditbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkoopbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer

Bekijk de volledige lijst van IT-asset management software

  • Beheer van IT-assets
  • Contractbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Releasebeheer
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van IT-service software

  • Back-up en herstel
  • Beheer van problemen
  • CRM
  • Dashboard
  • Externe toegang
  • Factureren
  • Helpdesk
  • Live chatten
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Projectbeheer

Bekijk de volledige lijst van MSP-software

  • Beheer van IT-assets
  • Implementatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Patchbeheer
  • Realtime meldingen
  • Saneringsbeheer
  • Voor MSP's

Bekijk de volledige lijst van Software voor bewaking en beheer op afstand

LogMeIn Central alternatieven

Meer alternatieven voor LogMeIn Central

Reviews van LogMeIn Central

5 van 294 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,1/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
3,7/5
Darell B.
Owner
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-8-2020

"Log Me In Central A Great Choice For Remote Support"

Opmerkingen: I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Pluspunten: Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Minpunten: The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-8-2020
Geverifieerde reviewer
IT Manager
Entertainment, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-11-2019

"Great program but way to expensive"

Opmerkingen: We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Pluspunten: The program is very easy to setup and use.

Minpunten: The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-11-2019
Jax W.
Solutions Engineer
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-10-2018

"Never Really Worked Reliably"

Opmerkingen: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Pluspunten: It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Minpunten: Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-10-2018
Dave S.
Partner
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2020

"LogMeIn User"

Opmerkingen: I use it everday, we wouldn't be able to function as smoothly without it.

Pluspunten: Couldn't do business without it. I have multiple computers hooked up over 4 locations, and this gives me access to them at the drop of a hat.

Minpunten: Sometimes a computer gets logged off or needs to be updated, but that's not their problem. Software is amazing.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2020
Loren D.
Chiropractor
Medische praktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-12-2019

"LogMeIn"

Opmerkingen: LogMein Central has made it easier, faster and more practical to teach and train my staff at different and various times of the day from any location either party is at.

Pluspunten: LogMeIn makes running a business easier by being able to teach employees pertinent training/information by connecting computers and demonstrating virtually together.

Minpunten: Sometimes if an area of one of the participants have a slow or shaky internet connection, it makes it difficult to interact with one another on-line.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-12-2019