Wie gebruikt Sortly?

Sortly Pro is gebouwd om de inventaris voor elk type bedrijf te vereenvoudigen. Of je nu artikelen uitleent aan werknemers, inventaris verkoopt aan klanten of gewoon in de gaten wilt houden hoe je spullen worden gebruikt.

Wat is Sortly?

Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis.

Belangrijkste kenmerken:
- Geen artikellimiet
- Geef teamleden of klanten toegang
- Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes
- Check items in/uit met ingebouwde scanner
- Ontvang meldingen en herinneringen
- Toegang via internet, tablet of telefoon

Sortly - Details

Sortly

http://www.sortly.com

Opgericht in 2013

Sortly - Prijsoverzicht

Sortly vanaf US$ 39,00/maand. Sortly heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Sortly.

Beginprijs

US$ 39,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Sortly

Asset tracking software
Activiteiten volgen
Afschrijvingsbeheer
Audittrail
Beheer van afvalverwijdering
In- en uitchecken
Locatie bijhouden
Reserveringenbeheer
Streepjescodes/RFID
Aangepaste etiketten
Etiketsjablonen
Ontvangstlabels
Serienummers volgen
Streepjescodes genereren
Streepjescodes scannen
Streepjescodes/RFID
Verzendetiketten
Voorraadbeheer
Auditbeheer
Compliance bijhouden
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Inkoopbeheer
Kosten bijhouden
Leveranciersbeheer
Onderhoudsbeheer
Voorraadbeheer
Vorderingenbeheer
Beheer van vervaldatums
Gebruik bijhouden
Inkoop
Leveranciersbeheer
Nabestellingbeheer
Streepjescodes scannen
Voorraadbeheer
Beheer van meerdere kanalen
Beheer van productievoorraad
Beheer van retailvoorraad
Kitting
Leveranciersbeheer
Magazijnbeheer
Mobiele toegang
Nabestellingbeheer
Productidentificatie
Prognose
Rapportage en analyse
Voorraadoptimalisatie
Waarschuwingen/Meldingen
In- en uitchecken
Itembeheer
Kosten bijhouden
Leveranciersbeheer
Nabestellingbeheer
Prognose
SKU- en UPC-codes
Serienummers volgen
Streepjescodes/RFID
Voorraad bijhouden
Voorraadoptimalisatie

Reviews van Sortly

5 van 73 reviews worden weergegeven

In totaal
4.5/5
Gebruiksgemak
4.4/5
Klantenservice
4.3/5
Functies
4.1/5
Waar voor je geld
4.2/5
James K.
Operations Manager
Landbouw, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-1-2019

"An excellent and simple app to manage inventory."

Opmerkingen: Overall, I'm extremely happy with the software. Its created efficiency within my business and has saved me a lot of money on part runs for items that we already had in inventory. I would highly recommend this software.

Pluspunten: What I like most about the app is how simple it is to use and categorize product. As a small business owner, I was having a tough time trying to find an inventory program that fit out business needs. Once I found Sortly Pro, it streamlined our business and created efficiencies company wide.

Minpunten: The only negative I have experienced is with the lack of instant notifications. I wish it notified the administrator or owner when specific items are pulled from inventory. A suggestion would be to include this as an option when entering inventory into the system.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-1-2019
Ali J.
Home Stager
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-1-2019

"Great platform, but still needs work"

Opmerkingen: I am a home stager and after trying several other inventory platforms, Sortly Pro was my favorite. I am frustrated with some basic features that it lacks, but overall, it does what I need.

Pluspunten: I love that it is simple, user-friendly, and very ascetically easy to use.

Minpunten: There have been several simple updates that I have requested to customer service. I think for a program specifically designed to track inventory, specifically inventory that moves from location to location or customer to customer, then all inventory should have a 'home' or 'original destination' file so that when it is done at a location or customer then you simply click 'home' and them item goes back to it's original file. For example, I have upwards of 20-30 items that go to a client at one time. When they get returned to my inventory, I have to manually send them back to their original folder one by one. Yes, I can do bulk move, but I have nearly 100 'original destination' folders because all my inventory is categorized in folders. So I have to move the sofas to the 'sofas' folder and the lamps to the 'lamps' folder etc. I would like to be able to 'bulk select' and 'move to home folder'. Also, the option to drag items from one folder to the menu on the left would also help expedite daily actions.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-1-2019
Sheng A.
owner
Detailhandel, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-2-2020

"Weird Scanner"

Opmerkingen: Overall the app was okay but the scanner part of it not working was a big turn off.

Pluspunten: I thought this app was adequate. Entering items into inventory was pretty easy and it did everything it advertised.

Minpunten: Even though I initially enjoyed the app, the barcode scanner on it doesn't function properly sometimes. At first it was fine but when I got to about 5 or 6 items, the scanner refused to read barcodes. Also the free version is limited.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-2-2020
Maria M.
Lab Coordinator
Medische praktijk, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-1-2019

"Has lots of potential, but is lacking a bit of common sense"

Opmerkingen: It has been a process. I would love to be able to do a full switch of our inventory into the system however, it is difficult as there can be lots of mistakes that can happen that are difficult to track meaning that it is nearly impossible to reconcile properly.

Pluspunten: When I was looking at the program prior to committing, the advertising and sell guide was impressive.

Minpunten: It is not easy to use. I find it frustrating often and it is difficult to find support. There are times when I need support right away and I have to "schedule" a meeting.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-1-2019
Dallas C.
Customer Support Specialist
Consumentenelektronica
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-6-2018

"Sortly Pro has been a great tool in transitioning from the old spreadsheet into the 21st century."

Opmerkingen: The ability to track inventory on the go, efficiently.

Pluspunten: The ability to create custom fields and specify the metadata for said field. Quick to add/move/remove/edit items with quick actions. The tagging system is an efficient way to group products. You can easily track quantities and move and adjust as needed on the fly with simply an app on your phone. You get the intricacy of a spreadsheet with the user interface of an app. If you can add/edit/remove items on a social media profile, then you are savvy enough to create a basic inventory system in this platform.

Minpunten: With any startup, you're going to have growing pains. They are still perfecting the system. The silver lining is in their response to customer feedback. I don't know if I would call this a con, but
there is definitely something of a learning curve. For instance, to create a detailed, intricate inventory system, properly, is going to take some trial and error. There are features and ways to manipulate the app that aren't necessarily apparent. For instance, understanding it's best to keep 'Folders' to a minimum and instead use the tagging system to identify and classify items. We have our own struggles with managing inventory, but once you get a baseline established, in a normal inventory environment, maintenance shouldn't be too labor intensive.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-6-2018