Wie gebruikt deze software?

Sortly Pro is gebouwd om de inventaris voor elk type bedrijf te vereenvoudigen. Of je nu artikelen uitleent aan werknemers, inventaris verkoopt aan klanten of gewoon in de gaten wilt houden hoe je spullen worden gebruikt.

Gemiddelde scores

71 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4 / 5
  • Functies 4 / 5
  • Waar voor je geld 4 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 39,00/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Sortly
  • http://www.sortly.com
  • Opgericht in 2012

Over Sortly Pro

Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je items en hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het vandaag nog gratis.

Belangrijkste kenmerken:
- Geen artikellimiet
- Geef teamleden of klanten toegang
- Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes
- Check items in/uit met ingebouwde scanner
- Ontvang meldingen en herinneringen
- Toegang via internet, tablet of telefoon

Functies van Sortly Pro

  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingen bijhouden
  • Audittrails
  • In- en uitchecken
  • Locatie bijhouden
  • QR-codes
  • Reserveringen
  • Servicegeschiedenis
  • Streepjescodes / RFID
  • Verwijdering bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Aangepaste etiketten
  • Etiketsjablonen
  • Ontvangstlabels
  • RFID
  • Serienummers volgen
  • Streepjescodes genereren
  • Streepjescodes scannen
  • Verzendetiketten
  • Voorraadbeheer
  • Auditbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkoopbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Itembeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Orderbeheer
  • Prognose
  • SKU- en UPC-codes
  • Serienummers volgen
  • Streepjescodering
  • Toewijzing
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Kitting
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Product Identification
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Beheer van vervaldatums
  • Gebruik bijhouden
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Streepjescodes scannen
  • Voorraadbeheer
  • 3PL-beheer
  • Inkoop
  • Kwaliteitsbeheer
  • Multilocatie
  • Orderbeheer
  • Prognose
  • Realtime synchronisatie
  • Receiving/Putaway Management
  • Retourbeheer
  • Streepjescodes/RFID
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van Sortly Pro

Great platform, but still needs work

Vertalen met Google Beoordeeld op 19-1-2019
Ali J.
Home Stager
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I am a home stager and after trying several other inventory platforms, Sortly Pro was my favorite. I am frustrated with some basic features that it lacks, but overall, it does what I need.

Pluspunten: I love that it is simple, user-friendly, and very ascetically easy to use.

Minpunten: There have been several simple updates that I have requested to customer service. I think for a program specifically designed to track inventory, specifically inventory that moves from location to location or customer to customer, then all inventory should have a 'home' or 'original destination' file so that when it is done at a location or customer then you simply click 'home' and them item goes back to it's original file. For example, I have upwards of 20-30 items that go to a client at one time. When they get returned to my inventory, I have to manually send them back to their original folder one by one. Yes, I can do bulk move, but I have nearly 100 'original destination' folders because all my inventory is categorized in folders. So I have to move the sofas to the 'sofas' folder and the lamps to the 'lamps' folder etc. I would like to be able to 'bulk select' and 'move to home folder'. Also, the option to drag items from one folder to the menu on the left would also help expedite daily actions.

Sortly in the Laboratory Environment

Vertalen met Google Beoordeeld op 25-1-2019
Jason R.
Histologist
Research, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: This was exactly the application that I needed when I started our Laboratory inventory system. It is easy for my staff to look up if we have any chemicals on site, and the ability to add custom fields and tags allows us to keep a list of all of our Hazardous materials and link the SDS(new MSDS) forms to the chemicals, as OSHA and other agencies require.

Pluspunten: To be honest, it is 'dumb' software. It has a very basic structure that allowed us to fill in and sort things as we needed to without fighting against any templates or pre-designed structure that got in our way.
It is super easy to integrate the iOS/Android app as a barcode scanner, something that other inventory management software charges *thousands* of dollars for, as well as expensive hardware to use. Most of your employees already have cell phones, or can be issued ones for work easily.

Minpunten: It is not quite as intuitive of an interface as the design would lead you to expect. A few good video/YouTube tutorials would be helpful.
The team is still developing features as clients give them input, so things can change quickly. App does not always push to update versions and old versions can be out of synch with the database.
Uses Avery labels when I would prefer a zebra printer for printing labels.

Lees meer reviews