Wie gebruikt SeamlessDesk?

Dit product helpt professionele ondersteuningsafdelingen van elke soort, variërend van onderhoud, IT, media, kerken, tot lokale bedrijven, klusjesmannen en nog veel meer.

Wat is SeamlessDesk?

SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees.

SeamlessDesk - Details

Seamless Desk

https://www.seamlessdesk.com

Opgericht in 2017

SeamlessDesk - Prijsoverzicht

SeamlessDesk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. SeamlessDesk betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

Beginprijs

US$ 19,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van SeamlessDesk

Helpdesk software
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal

Reviews van SeamlessDesk

5 van 17 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,7/5
Geverifieerde reviewer
Senior Project Manager
Levensmiddelen- en drankenindustrie
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-3-2018

"A really seamless product"

Pluspunten: It works seamlessly for managing your customer helpdesk. Its very easy and convenient to use and affordable too.

Minpunten: Company should work on adding few more features . I don't see anything bad about this particular software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-3-2018
Dillon S.
IT Technician
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-4-2018

"Easy, simple User interface, well organized, friendly quick customer support, well ran software."

Opmerkingen: A great asset manager, a ticketing system that cooperates well with my asset manager. It also replaces two programs with one. Instead of paying two different companies too much money, I am paying one company less for a better product.

Pluspunten: Ease of use, great price, and awesome customer support. Emailed support several times and got a quick, helpful response. Layout of the categories and organization of the tickets and asset manager are well made. The messaging and reply section for tickets worked exceptionally well. Asset manger was very specific and allow extensive information to keep track of assets. Price was reasonable for all that it includes.

Minpunten: Some of the basic colors and cosmetic things were not my favorite. Because its internet based, I have to use safari on my iPhone to access, I wish it had an app i could download, but I'm sure that'll come in time.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-4-2018
Haris H.
CeO
Marketing en reclame, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    1/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-11-2019

"Worst onvestment ever and worst customer care ever"

Opmerkingen: Avoid it, no u dersta dong for users, eager for money and do not care for customers

Pluspunten: Nothing, biggest dissapointment ever, huge problems with customer care and lack of communicatio and u drestanding

Minpunten: Customer care, avoid this software! Do not try to communicare with them because they do not care, they care only for money

Antwoord van de leverancier

van Seamless Desk op 4-5-2020

Hello Haris,

We are sorry that you had a bad experience with our software. We were looking through our customers and we are not able to find any account with your name or company. Can you let us know what email you registered with us?

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-11-2019
Jamie B.
Elementary Vice Principal
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-2-2018

"User friendly... a true "seamless" way to submit a request. "

Opmerkingen: This streamlined our user requests for IT, maintenance and media departments. The process of submitting a ticket is WAY faster then creating an email or written request. Another benefit is the ticket system keeps track of the requests and sends email updates when tasks are completed.

Pluspunten: Super easy to use. I'm tech savvy but even someone who is not tech savvy can figure this out which I love. I am a school administrator and I have never had a teacher or staff member report any issues and they submit tickets everyday if not several times a day. It is the easier and most convenient software we have ever used for tech support. We even use it for maintenance requests and for our media department. There are endless possibilities with seamless desk!

Minpunten: Lack of color. I like things bright and visually appealing. This is a minor issue because it has a bland look but I love it so much the lack of color really isn't an issue.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-2-2018
Jaden S.
Network engineer
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2018

"Amazing - I've used multiple helpdesk/ticketing systems, and this one takes the cake by far."

Opmerkingen: The ease and functionality this brings at the price vs other software is outstanding. Very happy customer.

Pluspunten: The developers are awesome. Any time I've had questions they're very quick to reply and resolve any issues or questions I've had. Easy to use. Has all the essentials you need, it's intuitive, and customer facing. I've integrated the site with my own so my clients have some where to sign in and see progress of their tickets. This is a newer product and I was cautious at first, but after talking with my team and the asking for customer feedback, I couldn't be happier.

Minpunten: Cons don't really come to mind, I was an earlier adopter of the application so there were minor bugs here and there. But like I said in the Pros section, developers are passionate about their product and resolved any problems I ran into.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2018