Wat is Google Workspace?

Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.

Wie gebruikt Google Workspace?

G Suite van Google biedt verschillende prijsniveaus voor verschillende niveaus van professionele samenwerkingstools.

Waar kan Google Workspace worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Google
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Google Workspace

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, Brazilië, Canada, Cyprus en nog 37 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Over de leverancier

  • Google
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Google Workspace

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, Brazilië, Canada, Cyprus en nog 37 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Video's en afbeeldingen van Google Workspace

Google Workspace Software - 1
Google Workspace Software - 2
Google Workspace Software - 3
Google Workspace Software - 4
Google Workspace Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Google Workspace-video
Google Workspace Software - 1
Google Workspace Software - 2
Google Workspace Software - 3
Google Workspace Software - 4
Google Workspace Software - 5

Vergelijk de kosten van Google Workspace met soortgelijke producten

Google Workspace

Google Workspace

US$ 6,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 6,99/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 1,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 4,20/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Google Workspace

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/video-opname
  • Audio-/videovergaderen
  • Audio-oproepen
  • Automatisch aanvullen
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van vergaderingen
  • Beoordeling en waardering van vaardigheden
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsconversie
  • Bestandsopslag
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Brainstormen
  • Call conferencing
  • Chatten/messaging
  • Cloudback-up
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde communicatie
  • HD-audio/-video
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Hostfuncties
  • Inboxbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Live chatten
  • Live video-interview
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Offline toegang
  • Online reserveren
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen opnemen
  • Plannen
  • Priorisering
  • Privéchat
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Reserveringsbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Streamen van presentaties
  • Taakbeheer
  • Tabuleren van gegevens
  • Telefoongesprekken plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweewegs audio en video
  • Vergaderen
  • Versiebheer
  • Videolay-outs/-weergaven
  • Videovergaderen
  • Virtuele achtergronden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Google Workspace

Cloudcomputingplatform voor het creëren van VM's, het ontwerpen en uitvoeren van webgebaseerde toepassingen, smart client-toepassingen en XML-webservices.
Je hoeft alleen maar een sjabloon te kiezen en vervolgens de lettertypen, kleuren en content aan je stijl aan te passen.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams. Meer informatie over Slack
Hiermee kun je eenvoudig prachtige e-mails in kleur maken zonder technische of ontwerpvaardigheden.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Zoho One is een revolutionaire alles-in-één suite waarmee je je gehele bedrijf kunt runnen met een ongekende 40+ geïntegreerde toepassingen op één account.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven e-mails over meerdere gebruikersaccounts kunnen verzenden, ontvangen, organiseren, vertalen en plannen.
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.

Reviews over Google Workspace

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,3
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Michael
Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Muziek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The Best Platform Available For A Variety of Uses!

5,0 3 maanden geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Geverifieerde reviewer
CEO in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Duurzaamheid en milieu, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerste Grote Google Mislukking

1,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: start geen gratis trial: heeft alleen problemen bezorgd en veel gekost. Helemaal niet gratis

Pluspunten:

Geen enkel voordeel jammer genoeg. Dat ik het hier kan reviewen is het enige pluspunt.

Minpunten:

- werk niet - support begrijpt vragen niet - interfereert met youtube account - bleven aanrekenen na sluiten van account

Deni
Deni
Freelancer in Indonesië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Google Workspace is your Office.

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Incredibly, I was able to cut costs associated with operating an office system or teamwork, because Google Workspace has almost everything you need to work. Google Workspace can be integrated with various platforms and third-party applications, making it easier for me to be more efficient in working on small and large-scale projects.

Pluspunten:

Google Workspace is very easy to use and affordable for a small company like mine, but it doesn't take away the professional and sophisticated side that can help with all the work. Have various features been needed to complete work in an office without having to think about where to store, time to organize, and people to maintain technical operations. And I can work even outside the office or at home or while on vacation, can organize many people who work on one project in real time in sharing data and work.

Minpunten:

Customization in notifications that may be less varied and detailed, so sometimes we have to open in detail what the notifications are given by Google Workspace.

Khalid
Khalid
content writer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Google Workspace- Indispensable for professionals, businesses and individuals

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: 1. the best feature lies in its simplicity of use and user interface allowing to be used by every one and on any device be it iPhone or android or laptops or any operating system windows or linux or mac.
2. it offers 15 GB of free storage for storing any files conveniently without any compromise on quality.
3. Gmail offers business mail as well as personal mail. Business mail is affordable that can be linked to the domain name of the business and used.
4. Google business provides the cheapest and most widely reaching marketing tool for everyone that too free of cost. i have helped many friends businesses get listed on google maps that helped them in growth of business immediately.
5. Google business also provides free business website for easier access to customers.
6. Google Search has revolutionised the way i searched my emails, files, pictures offline and online as well.
7. I can not imagine my office as well as personal life without Google workspace.

Pluspunten:

1. the best feature lies in its simplicity of use and user interface allowing to be used by every one and on any device be it iPhone or android or laptops or any operating system windows or linux or mac. 2. it offers 15 GB of free storage for storing any files conveniently without any compromise on quality. 3. Gmail offers business mail as well as personal mail. Business mail is affordable that can be linked to the domain name of the business and used. 4. Google business provides the cheapest and most widely reaching marketing tool for everyone that too free of cost. i have helped many friends businesses get listed on google maps that helped them in growth of business immediately. 5. Google business also provides free business website for easier access to customers. 6. Google Search has revolutionised the way i searched my emails, files, pictures offline and online as well. 7. I can not imagine my office as well as personal life without Google workspace.

Minpunten:

no cons at all was observed by me either personally or professionally.

Diane
Paralegal in VS
Rechtspraktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

I prefer the Google workspace calendar

3,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: This is a very well made software and one of the easiest to use I've ever encountered, it has some great unique qualities.
With that being said, none of this matters if you need to use it offline or if you need advanced document management. It's just such a shame and I hope these problems are addressed soon!

Pluspunten:

In terms of actually using the software this one scores very high. It was so simple to figure out and use in a way that actually helps my work day. The calendar is by far my most valued feature. I have had a lot of problems finding a properly working calendar that will sync as it should, this one is great. Google workspace is accessible no matter where you are or what type of device you're using. It combines so many things into one software and can be used for many different purposes.

Minpunten:

The main problem is that it is only web based.. if you don't have an internet connection this software is moot. I cannot understand why they wouldn't make a version that works offline. At least for the simple functions.. it's not practical at all. The document features aren't as strong as we need either.

Philip
Senior Systems Engineer in VS
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Good Business Collaboration Platform

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Good collaboration suite, we were able to get it online quickly. Most features we needed were available out of the box with minimal setup time. Since most of all users had used gmail before it took minimal training/hand holding to get things going.

Pluspunten:

Google has built a powerful and easy to use business collaboration platform. Almost everybody has used gmail at some point so it’s easy to get used up and running quickly. Platform handles most of our collaboration needs out of the box with minimal setup time.

Minpunten:

Email and file management are its strong points. Real time chat and messaging feels like more of any afterthought. They’ve got a long way to go to catch up with teams or slack on that front.