Wat is Google Workspace?

Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.

Wie gebruikt Google Workspace?

G Suite van Google biedt verschillende prijsniveaus voor verschillende niveaus van professionele samenwerkingstools.

Waar kan Google Workspace worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Google
  • Opgericht in 1998
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 20 andere

Over de leverancier

  • Google
  • Opgericht in 1998
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 20 andere

Video's en afbeeldingen van Google Workspace

Google Workspace Software - 1
Google Workspace Software - 2
Google Workspace Software - 3
Google Workspace Software - 4
Google Workspace Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Google Workspace-video
Google Workspace Software - 1
Google Workspace Software - 2
Google Workspace Software - 3
Google Workspace Software - 4
Google Workspace Software - 5

Vergelijk de kosten van Google Workspace met soortgelijke producten

Google Workspace

US$ 6,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 6,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 1,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Google Workspace

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/video-opname
  • Audio-oproepen
  • Back-up en herstel
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van vergaderingen
  • Beoordeling en waardering van vaardigheden
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsopslag
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Beveiligingsbeheer
  • Call conferencing
  • Chatten/messaging
  • Cloudapplicatiebeveiliging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Dreigingsanalyse
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • Eenmalige aanmelding
  • Eindpuntbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geïntegreerde communicatie
  • Hostfuncties
  • Implementatiebeheer
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Live chatten
  • Live video-interview
  • Mobiele toegang
  • Offline toegang
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Plannen
  • Privéchat
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Softwarebeheer
  • Streamen van presentaties
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweewegs audio en video
  • Vergaderen
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Visueel modelleren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Google Workspace

Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Hiermee kun je eenvoudig prachtige e-mails in kleur maken zonder technische of ontwerpvaardigheden.
Zoho One is een revolutionaire alles-in-één suite waarmee je je gehele bedrijf kunt runnen met een ongekende 40+ geïntegreerde toepassingen op één account.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven e-mails over meerdere gebruikersaccounts kunnen verzenden, ontvangen, organiseren, vertalen en plannen.
Digital workplace productivity analytics and technology operation metrics
Combined email and calendar solution that lets users send, receive, and manage email plus track appointments and events.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis. Meer informatie over Wix
Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense

Reviews over Google Workspace

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,2
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Geverifieerde reviewer
CEO in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Duurzaamheid en milieu, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerste Grote Google Mislukking

1 2 jaar geleden

Opmerkingen: start geen gratis trial: heeft alleen problemen bezorgd en veel gekost. Helemaal niet gratis

Pluspunten:

Geen enkel voordeel jammer genoeg. Dat ik het hier kan reviewen is het enige pluspunt.

Minpunten:

- werk niet - support begrijpt vragen niet - interfereert met youtube account - bleven aanrekenen na sluiten van account

Ernesto alfonso O.
Ernesto alfonso O.
Director in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Religieuze instellingen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Productividad y Accesibilidad, todo en un solo lugar

5 5 dagen geleden Nieuw

Opmerkingen: Productividad mejorada, colaboración y eficiencia son las palabras que describen mi experiencia con Workspace.

Pluspunten:

La integración de necesidades de software como Agenda, Calendario, Documentos, Presentaciones, Classroom, Cálculo, mensajería, Meetings en un solo lugar resulta en productividad y eficiencia. No necesitas nada más todo en un solo lugar El equipo o estación de trabajo no necesita grandes requerimientos ya que funciona en casi cualquier equipo por austero que sea.

Minpunten:

Migrar a la plataforma desde distintos software no es sencillo, requiere tiempo.

Jared K.
CMO in VS
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Google Workspace Review

5 4 dagen geleden Nieuw

Opmerkingen: As a power user, I find it helpful that I'm able to get a lot of things done in a short amount of time without dealing with a lot of back end or support issues because the downtime is rare if minimal and I can access my files offline if needed. Additionally, I'm not limited with my storage capacity or feeling like it's a separate process then just getting all functionality that I need.

Pluspunten:

I'm able to do a lot more functionality in regards to my business and bring collaboration with every partner I work with.

Minpunten:

The only issues I have is it doesn't integrate my calling or texting and it's a separate feature with Google so that I would have to share things separately instead of simultaneously.

Geverifieerde reviewer
Fondateur in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Overwogen alternatieven:

Assistance inexistante si vous n'êtes pas en Business Essentiel ou plus

3 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Je ne suis pas un pro "Microsoft" mais chez eux il y a des vraies personnes

Pluspunten:

Il n'existe aucune assistante, même en ligne, en cas de problème. Quand ça marche tout est bon mais le jour où vous avez un souci vous serez contraint de passer par un prestataire payant juste pour solutionner un problème de base.

Minpunten:

La base de données de l''assistance en ligne est obsolète et apporte des solutions qui n'existe pas.

Joshin C.
Administrator in Canada
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

All In One Solutions

5 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

They have all products which we need for our day-to-day business: email, online drive, calendar, google sheet, google meet.

Minpunten:

I really wish they could have developed an app or software for PC to open google documents that are downloaded. Also, to add an option to import other fonts that are not available on google.