Wie gebruikt VCC Live?

Voor uitbestede callcenters, BPO, banken, financiële instellingen, verzekeringen, telecom, tv-shop, teleshop, enquête, vastgoednetwerk, ziekenhuis, luchtvaartmaatschappijen, ondersteunende diensten, detailhandel, SSC.

Wat is VCC Live?

VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende kiezer kan je contactcenter het maximale aantal klanten bereiken door de gesprekstijd van telefonisten te verhogen naar 48 minuten per uur, terwijl het aantal afgebroken gesprekken onder de 3% blijft. De voorspellende kiezer van VCC Live wordt geleverd met geavanceerde instellingen en unieke parameters, zodat je contactcenter het meeste uit gesprekken kan halen.

VCC Live - Details

VCC Live

http://vcc.live

Opgericht in 1999

VCC Live - Prijsoverzicht

VCC Live heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. VCC Live betaalde versie vanaf US$ 44,00/maand.

Beginprijs

US$ 44,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van VCC Live

Callcenter software
Campagnebehee
Escalatiebeheer
Gemengd callcenter
Handmatig kiessysteem
Inbound callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Predictief kiezen
Progressief kiessysteem
Rapportage en analyse
Realtime chatten
Wachtrijbeheer
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Campagnebehee
Campagnespecifieke beller-ID
Controle van oproepen
Leads beheren
Lijstbeheer
Naleving van FCC-richtlijnen
Naleving van FTC-richtlijnen
Oproepen doorsturen
Oproepen opnemen
Telefoongesprekken plannen

Reviews van VCC Live

5 van 26 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,6/5
Waar voor je geld
4,7/5
Krisztina D.
Customer Service Manager
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-6-2018

"We got exactly what we wanted."

Opmerkingen: We could get rid of other softwares. Our workflows have become easier. We can save time and money. We can ensure the business continuity in all case. Any statistics can be extracted.

Pluspunten: Excelent support, flexible attitude. Easy to use. Access it from anywhere. It has so many solutions. Constantly evolving system.

Minpunten: We would like to extend it to all areas of customer service, so we are waiting for the perfect e-mail management module.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-6-2018
Costin-cristian B.
Project Manager
Telecommunicatie, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-5-2018

"VCC Live effectively changed our company, our team and our customers."

Opmerkingen: Our call center is completely changed. Our customers never hear the busy tone and they never stay in a queue. And on top of that, everything runs perfectly smooth. And let's not forget about all the support and quick responsiveness that we always get from VCC Live Team.

Pluspunten: Yet very complex, it is very easy to use and to implement (the team offers full support anyway and they are very responsive and extremely nice), the performance of the software, the continuity and the constant enhancements are extraordinary. 100% stable from the beginning, no bugs, no problems.

Minpunten: There's really no such thing. The software has everything you could wish for. If you hadn't wished for a thing yet, you will surely discover it in a new update. The VCC Live team will think of it anyway :)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-5-2018
Amber B.
Health Coach
Gezondheid, wellness en fitness, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-4-2019

"VCC review"

Pluspunten: Easy to learn and use in a call center setting.

Minpunten: Connectivity is sometimes spotty and software can freeze or crash easily.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-4-2019
Tamas N.
IT manager
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-4-2018

"Great flexibility to integrate with our CRM systems and quick deploy for our Home Agents."

Opmerkingen: Predictive dialer increased our Outbound department effectivity by 30%.
Database API, Webhooks, Embedded browser provide us an easy integration with our ERP and CRM systems.

Pluspunten: Integration possibilities, like embed browser, gave us an opportunitiy to integrate our CRM web application in to VCC. This integration provide us to deploy only VCC software at our Call Centre Agents or Home Agents. No other software (CRM) installation needed beacuse it is integrated to VCC.

Minpunten: Call quality issues in CEE countries. Lack of Mobile device support for Supervisors and Agents as well.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-4-2018
Antonio C.
CEO
51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-4-2018

"Excellent solution for distributed call center operations and home agents"

Opmerkingen: Excellent customer support and limited maintenance costs. VCC is fantastic if you are looking for a simple solution to manage your outbound operations

Pluspunten: Easy to manage even with distributed operations. Always-on. In 2 years of use we had probably less than a minute of downtime. Excellent customer support. Perfect for outbound telesales

Minpunten: Some of the functionalities are not so immediate and/or missing. I have never used the chat or Inbound module.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-4-2018