Wie gebruikt deze software?

Voor verkoopteams van middelgrote B2B-bedrijven. De 2.000 klanten van dit product omvatten bedrijven in de sectoren van: productie, verzekeringen, financiën, onroerend goed, logistiek, software en nog veel meer.

Gemiddelde scores

27 beoordelingen
  • In totaal 4.4 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.7 / 5
  • Functies 4.1 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 10.000,00
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Nee
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Spiro Technologies
  • https://spiro.ai
  • Opgericht in 2014

Over Spiro

Spiro is een AI-gestuurde CRM voor verkoopautomatisering die automatisch contactpersonen aanmaakt, mogelijkheden prioriteert en organiseert en proactief de volgende stappen aanbeveelt om alle deals van je team vooruit te helpen. Spiro haalt het werk uit de verkoop en biedt managers intelligente verkooprapporten die van hun verkoopteam een verkoopmachine maken.

Functies van Spiro

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Campagnebehee
  • Contactenbeheer
  • Contractbeheer
  • E-mailmarketing
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Leads beheren
  • Prestatiemeetwaarden
  • Provisiebeheer
  • Referenties bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Verkoopprognose
  • Voorstellen genereren

De nuttigste reviews van Spiro

Amazing Support. Easy to Use/Customize. Spiro Assistant = Brilliant.

Beoordeeld op 26-8-2019
Mary B.
Marketing Director
Farmaceutica, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We use Spiro to organize leads, track the progressions, and house the data for all our accounts. Overall, the tool has been easy to use and easy to customize.

Pluspunten: I'm a huge fan, mostly because I have used very expensive tools out there on the market. Compared to Spiro, they are extremely time intensive to set up with very limited support. What I love most is the support team at Spiro. They are extremely responsive and patient! They made the on-boarding process very easy. I was able to add my customizations easily and integrate with other tools with limited effort. My all time favorite feature is the Spiro assistant. This is great for inbound leads via email.

Minpunten: I think this is more of a learning curve - the reporting section is really rich in detail and I just don't have time to sit with all the different reports.

My experience with Spiro so far has been very good.

Beoordeeld op 13-7-2018
Geverifieerde reviewer
VP of Sales & Products
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Obviously the tracking of prospects and activity by the sales team, both inside and out. The proactive interaction with the Spiro team in helping us maximize the capability of the platform so we can best utilize the field sales team time on a daily basis. Overall very pleased with the platform and support from Spiro.

Pluspunten: I like the ease of use. I like the fact that Spiro is very engaged on a daily basis with customer support. We are not the most easy company to work with as our demands can be much but Spiro is always responsive to any of the requests we have and are very communicative throughout the process.

Minpunten: There really isn't much that I don't like about the software. If you want to set up a campaign and select multiple contacts/pages, you can only do it one page at a time instead of selecting "select all". Very minor issue.

Spiro has changed the way we manage contacts and opportunities.

Beoordeeld op 5-1-2018
Luke T.
Project Manager/ DES Manager
Bouw, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: This software has allowed us to aggregate contacts and business opportunities across many users in multiple offices.

Pluspunten: I think what we at Henderson Services are finding that we like the best about Spiro is the availability to have several people working out of the same group of contacts and to integrate all of our touches and opportunities so that we are all aware of who is working on what. The option to tailor the reminders experience to each of our own personalities really helps drive it home.

Minpunten: Occasionally certain pages are not set up quite the way we would like or do not have filter options that we need to see. Fortunately the Spiro team has been great about customizing our experience and helping use get those things integrated into our version.

What an easy CRM to use and have available

Beoordeeld op 21-8-2018
Joshua B.
Department Manager of Carrier/Outside Sales
Telecommunicatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: My company has seen an uptake in overall customer interaction and collaboration between sales personnel. It has been a great place to come together on projects with multiple departments being able to utilize easy to access customer information.

Pluspunten: This has been one of the best CRM experiences that I have had. I have used several others, but this was a breeze to use, the phone app is fantastic, integration with corporate email was simple: just everything really.

Minpunten: We have had some cases where we needed some more functionality. However, Spiro was eager to address our concerns and has really come through on our requests.

Antwoord van de leverancier

van Spiro Technologies op 22-8-2018

Thank you Joshua! We are happy to hear that Spiro is helping you reach more customers, and allowing all departments to work together easily. Thank you for being a Spiro customer!

Spiro has helped me grow my business and handle the increase in customers.

Beoordeeld op 11-1-2018
Austin I.
Sales Representative
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Efficeincy, ease of use, effective systems management capabilities.

Pluspunten: I like most about Spiro it's easy to use user interface. I can put all the relevant information about a customer in an easy-to-manage location and classify them with a great deal of specificity.

Minpunten: What I think could be improved is Opportunity organization. I like to sort throught my customers by accessing their "Created Date", but organizing opportunities by "Created Date" is not currently an option on Spiro.

Antwoord van de leverancier

van Spiro Technologies op 19-1-2018

We're so happy to hear that Spiro is helping you grow your business! Thank you for your feedback on wanting to sort your opportunities by "create date". We plan to roll out sorting options like this in a release next month.

Lees meer reviews