Wat is tawk.to?

Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.

Wie gebruikt tawk.to?

Bedrijven die willen communiceren met klanten en bezoekers via hun website, mobiele app of een gratis aanpasbare pagina.

Waar kan tawk.to worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • tawk.to
  • Gevestigd in Las Vegas, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor tawk.to

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 4 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • tawk.to
  • Gevestigd in Las Vegas, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor tawk.to

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 4 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van tawk.to

tawk.to Software - 1
tawk.to Software - 2
tawk.to Software - 3
tawk.to Software - 4
tawk.to Software - 5
Nog 6 andere bekijken
tawk.to-video
tawk.to Software - 1
tawk.to Software - 2
tawk.to Software - 3
tawk.to Software - 4
tawk.to Software - 5

Vergelijk de kosten van tawk.to met soortgelijke producten

tawk.to

tawk.to

US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proef
US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 24,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van tawk.to

  • Aanpasbare branding
  • Autoresponders
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Websitebezoekers bijhouden

Alternatieven voor tawk.to

Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
ChatBot biedt bedrijven een eenvoudige manier om zonder codering interactieve conversatiechatbots te ontwerpen, schrijven en implementeren. Meer informatie over Chatbot
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals oproepen, online chatten, integraties met Facebook en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Platform voor het creëren van chatbots die automatisch gegevens verzamelen van websitebezoekers.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Live and automated omnichannel chat platform helping agents and consumers to engage across digital channels.
REVE Chat is een multi-channel live chat-software die klanten directe hulp biedt voor betere verkoop en ondersteuning. Meer informatie over REVE Chat
Zoho SalesIQ helpt bezoekers van de site in realtime te betrekken om hen om te zetten naar betalende klanten. SalesIQ heeft 100.000 gebruikers wereldwijd. Meer informatie over Zoho SalesIQ

Reviews over tawk.to

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,4
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Pascual
Pascual
Project Manager in Panama
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Tawk.to, a messaging application that allows you to monitor and chat with your site visitors under a

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Very easy to register as a client of the tool, a simple integration process for mobile APP and maintenance tasks that allow detailed customization based on our needs and business rules.

Pluspunten:

Tawk.to has a fairly complete interactive panel for the client and allows us to provide valuable information about visitors, in chats and page views, through graphs and historical analysis. It also integrates with different third-party applications and platforms such as WordPress, which is widely used by most implementations.

Minpunten:

I think that the price factor is important, and possibly tawk.to should reduce the prices a bit as new platforms appear on the market every day so it is important to stay competitive. On the other hand I am not sure if the implementation of this platform could create a feeling of slowing down the site, so we must test this a little more in detail.

David
SDE in VS
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best live chat software and there is no upfront cost!

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: It’s a great service that I would happily recommend to anyone looking to support their website visitors better. The live chat market is good overall, but Tawk.to is pushing what is expected out of services like this. We currently use Tawk.to on multiple sites, all managed and controlled by 1 Tawk.to account. The fact that Tawk.to can offers so much for free is astonishing.

Pluspunten:

Easy setup in multiple environments. We are currently hosting the plugin from a WordPress site, JavaScript + JQuery site, and a ReactJS site. All are being managed using the same Tawk.to the dashboard. From within the dashboard or mobile app you can build scripts and custom knowledge base articles that are super helpful when answering the same question for multiple clients. The ability to hire live agents as needed is such an amazing feature.

Minpunten:

Although they offer the base function of Tawk.to for free, their add-ons for removing branding and Video + Voice + Screensharing is way overpriced. I wish they would offer some of the site's other features as paid add-ons and drop the price to remove branding and screen sharing. Having a better À la carte system for features would be nice.

Nitin
Nitin
Senior Graphics Designer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Very good for someone who's just starting out

3,0 vorig jaar

Opmerkingen: For startups who want to test products on website they may use tawk.to for analyzing the engagement on particular page as tawk.to provide you with live tracking facility for free.

Pluspunten:

Tawk.to is very easy to install or integrate into website and its completely free with most important features that you require while chatting with user.

Minpunten:

Dashboard design is little complex even they have changed it now but still a new user need to spend a day to learn things.

Imran
Imran
Team Coordinator in Bangladesh
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best free live chat tool out there

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Tawk.to served me very well despite being free it's feature loaded

Pluspunten:

tawk.to is completely free without any extra pro plugins, and does it job very well

Minpunten:

Setting up for the first time seemed a little complicated

Lekha
Digital Marketing Specialist in Verenigde Arabische Emiraten
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best software for real-time chat

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It is basic software all need if your business is in a budding stage. Pretty easy to use, with no complex workaround so anyone can learn the process in little time. I am very happy with the product.

Pluspunten:

Being in an e-commerce business, we will always get customer chats. Tawkto helped us a lot in meeting the customers' needs on time. We never missed a chat as we received prompt notifications when anyone opened the chat window and start chatting. Tawkto mobile app helps you be online even on the go.

Minpunten:

It was a pretty basic software that meets the requirements of a small business. As the business grows I think it would need more tweaks so multi-user interaction will be possible. When we add more users it's difficult in assigning tickets and checking analytics.

Software gevonden in