Zoho Cliq

Zoho Cliq

door Zoho Cliq

Wie gebruikt Zoho Cliq?

Of het nu gaat om een start-up of een onderneming, er is een samenwerkingsprogramma nodig om de medewerkers met elkaar te laten praten, om gegevens of belangrijke informatie te delen, of zelfs voor informele gesprekken.

Wat is Zoho Cliq?

Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld.

Kanalen - Individuele kanalen kunnen worden gemaakt voor individuele teams of voor projecten, discussies of leuke chatrooms.

Audio- en videogesprekken - Start audio/video-oproepen rechtstreeks vanuit je chatvenster.

Veilige en doorzoekbare geschiedenis - Geavanceerde zoekfunctie stelt je in staat om elk bestand of stuk tekst in je chatgeschiedenis in seconden te zoeken en te vinden.

Zoho Cliq - Details

Zoho Cliq

https://www.zoho.com/cliq/

Opgericht in 2009

Zoho Cliq - Prijsoverzicht

Zoho Cliq heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Zoho Cliq betaalde versie vanaf US$ 3,00/maand.

Beginprijs

US$ 3,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Zoho Cliq

Cloud communicatie platform software
Audio-/videovergaderen
Bestanden delen
Callcenter
Chatten / messaging
Faxbeheer
IVR en spraakherkenning
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Activiteit-/nieuwsfeed
Audio-/videovergaderen
Bestanden delen
Blogs
Chatten / messaging
Enquêtes en feedback
Evenementenkalender
Kennisbeheer
Nieuwsbrievenbeheer
Personeelslijst
Activiteit-/nieuwsfeed
Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer van vergaderingen
Blogs
Nieuwsbrievenbeheer
Personeelsfoto's
Realtime chatten
Scherm delen
Videovergaderen
Werknemersdatabase
Bestanden delen
Databases maken
Documenten maken
Notitiebeheer
Office Suite
Presentatietools
Projectbeheer
Samenwerking
Taakbeheer
Teamchats
Activiteit-/nieuwsfeed
Audio-oproepen
Bestanden delen
Discussiethreads
Enquêtes en feedback
Integratie van derden
Mobiele toegang
Realtime chatten
Taakbeheer
Videovergaderen
Waarschuwingen/Meldingen
Zoeken
Audio-/videovergaderen
Bestanden delen
Chatten / messaging
Faxbeheer
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Samenwerking tussen meerdere gebruikers
Voicemail

Reviews van Zoho Cliq

5 van 47 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,2/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,6/5
Tanya M.
Operations Manager
Milieudiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 16-10-2019

"Obvious Choice for Zoho Users"

Opmerkingen: We use Zoho Cliq for our team communication. We have one on one chats, and group chats to keep in communication between all of our remote workers. As we don't see each other in person much, having a way to keep a rapport through chat is important to us. In addition we value quick messages to communicate information, or questions.

Pluspunten: The integrated chat options into other zoho software makes this an obvious choice for zoho users. Ability to use emoji, gif, share files make this a versatile chat system for our team. The ability to search the history is helpful as well.

Minpunten: The mobile app can have a lot of input lag.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 16-10-2019
Geverifieerde reviewer
CEO
Informatiediensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 12-5-2020

"Happy we made the switched from Slack to Cliq"

Opmerkingen: Having one integrated solution across our company with all the Zoho products has been helpful. So far so good. There are a few things we miss from Slack but nothing that's a deal-breaker. The ability to integrate Bots and other Zoho services into Cliq is valuable like the Zoho Notebook and Taz, very helpful. Also, the deskbot integration so I can see all the Desk summaries from the entire team.

Pluspunten: Since we integrated several Zoho products into our daily use it has helped streamline communications and integrate solutions into our e-Commerce website. Cliq allows us to search history without limits on messages and the "fork split" feature allows you to fork off a conversation into its own so it's easier to keep track.

Minpunten: The reply to post feature is nice but it's not as good as creating threads like Slack does to track one conversation so you have to get used to forking the conversations to keep them together. It's a good solution but I prefer the create thread feature in Slack. Also having to PIN contact names to quickly send DM isn't the best. I'm not sure why other users aren't listed in Contacts. The only other least favorite thing is how difficult it was for external users to access channels. You have to know in advance if a channel will need to be accessed by someone outside the organization.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 12-5-2020
Rick P.
Director
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-5-2019

"Solid team chat/collaboration app with an extensive development backend for customizations"

Opmerkingen: I was impressed with the opportunities for developers but not with the UX.

Pluspunten: Cliq integrates well with other Zoho apps, particularly helpful in Contact. All the basic chat and collaboration features are there in a familiar user interface. It's possible for advanced users to create extensions, custom integrations, bots, and commands with a powerful development backend and make these customizations available throughout your organization and team.

Minpunten: Unless you're already using a bunch of Zoho apps there's no reason to switch from Slack, Flock, or Asana, which area already mature platforms. Compared to these other apps, particularly Flock, the UI is a bit obtuse and hard to get a clear overview of. I particularly disliked the double panes within a chat window (opening the settings for a bot, for example).

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-5-2019
Dinesh kumar H.
Head of Technology
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-6-2020

"Zoho Cliq as Saas "

Opmerkingen: Excellent tool that is not expensive and an ideal tool suite of SAAS every SMB business could employ to bring in the efficiency and productivity with their teams!

Pluspunten: Zoho Cliq has been a critical tool for our every day communication and meetings, also it has been suite of SAAS that has enabled quality software services timely through solid support team providing the needed help. The Zoho provides tools to manage teams and communication among the team along with providing tools to manage workflow and accounting through zoho-books and thus has enabled us to be more productive everyday!

Minpunten: A bit of slowness with SAAS during peak internet hours. Other than internet dependency there are no other demerits of Zoho Cliq!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-6-2020
Elisa E.
CEO
Consumentendiensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-2-2020

"Easy to Use Communication"

Opmerkingen: Using cliq to improve communication within our company has helped a lot. However, I have not had the best experience with Zoho customer service in general one time. Other times, I had a great experience.

Pluspunten: This is fantastic and easy to use communication software for within our company. It integrates seamlessly with other zoho applications and with other external applications. We have significantly increased productivity since using this.

Minpunten: There are some drawbacks, such as you are limited in character amounts that you can write for messages, but overall I like most of the features and it has improved over time. Another issue is that we cannot figure out how to integrate clients on to the platform without purchasing new user licenses. It was my understanding that you could have clients communicate as "visitors" within some particular channels in cliq that you designate but not have to be on a license. However, I have yet to be able to make this work.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-2-2020