Wat is Hub?

The Hub is een toonaangevende intranetoplossing voor meerdere locaties die is afgestemd op uw bedrijf en u de tools biedt om gerichte interne communicatie, gepersonaliseerde gebruikerservaringen en op maat gemaakte omgevingen voor verschillende gebruikers te leveren met unieke branding en inhoud.

The Hub wordt wereldwijd door grote merken gebruikt en stroomlijnt je interne processen om het beheren en delen van content moeiteloos te maken. Zeg 'vaarwel' tegen onhandige communicatie- en documentopslag, en 'hallo' tegen The Hub - een boeiend intranet met gratis upgrades.

Wie gebruikt Hub?

Perfect voor bedrijven van elke omvang, of u nu een kmo bent of een wereldwijde onderneming die de interne communicatie en operationele efficiëntie wil verbeteren. Bijzonder geschikt voor organisaties met meerdere vestigingen en meerdere merken.

Waar kan Hub worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Pancentric Digital
  • Gevestigd in London, VK
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Hub

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland en nog 10 andere

Talen

Engels

prijzen van Hub

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie

Hub biedt een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Pancentric Digital
  • Gevestigd in London, VK
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Hub

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland en nog 10 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Hub

Hub Software - 1
Hub Software - 2
Hub Software - 3
Hub Software - 4
Hub Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Hub Software - 1
Hub Software - 2
Hub Software - 3
Hub Software - 4
Hub Software - 5

Functies van Hub

  • Aanpasbare branding
  • Actiebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van vergaderingen
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Brainstormen
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenportal
  • Massameldingen
  • Mobiele toegang
  • Ontvangstbewijzen lezen
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Privénetwerk
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uniforme directory
  • Vragenbibliotheek
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersbetrokkenheid
  • Werknemersdatabase
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Hub

Replace your outdated intranet software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Groupe.io is een intelligent communicatie- en productiviteitsplatform voor ondernemingen dat werknemers die wel en niet aan bureaus werken met elkaar verbindt.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Our suite of applications & functional integration platform helps you organize, integrate, and communicate with a unified experience.
A feature rich employee communication and engagement platform for mobile apps, intranets, digital displays and emails.

Reviews over Hub

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
4,6
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
45%
4
36%
3
18%
Jess
Community Manager in VK
Research, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A really useful tool

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I really like its simplicity and ease of use. We had relatively basic requirements (no integration with our own systems) and therefore I wanted something that would be quick to develop. I was working on this project alone and my first enquiry email was sent to Pancentric on 13th July. Including the whole process of demos, questions and comparisons to other providers, the signing of the contract, the build and the training, it was ready to be rolled out to the whole company on 16th August, which I was very satisfied with.

Pluspunten:

It's very easy to use, straight out of the box. You don't need to have a background in IT to be able to build the site as everything is very logical and therefore start to end is very quick. A main selling point for me was the ability to have different interfaces ("communities") for different user types and also the ability to book meeting rooms - these were two functions that set Pancentric apart from other providers for me. It is also easy to add-on new users at any time as you are paying for a range of users, whereas other providers I looked at meant you had to go through their support to add a new user as you paid for each individual

Minpunten:

The tools are a little clunky for editing text. It would be great if they had the formatting paint brush, like in Word, where you can easily copy other formats, as the Themes setting doesn't always work as it should. The containers of the home page are set widths, and so although you can display anything you like and the options are good, the dimensions and layout are restricted. There is no live chat or individual tagging function, but this is in development. I was unaware that the build of the site came under "training" rather than "implementation", which increases the cost of development, and so communication on that could clearer.

David
COO in VK
Computer- en netwerkbeveiliging, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Hub

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: A good partner to work with

Pluspunten:

We find the product very flexible and can input into the road map. We use it as a collaboration tool with our customers and we can brand it individually for them.

Minpunten:

You do need some training to get up and running, but it is pretty intuitive once you understand the solution structure

Reactie Pancentric Digital

3 jaar geleden

Hi David. Many thanks for your review. Great to hear you love the features and flexibility of the Hub, especially the customisable branding for each intranet environment. We understand that intranet training can sometimes be a bit of a pain because it takes up a little time, but we're glad you've found it useful and been able to maximise your Hub because of it. If you have any ideas for any enhancements, just drop us a line on our Client Hub and we'll see if we can get them in our development pipeline :) Thanks again for the review - very much appreciated. Clare

Robyn
Senior Marketing Person in VK
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A great tool for communicating what's going with all staff and keeping everyone up to date.

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

The ability to set up groups and appoint tasks to group members, the ability to send out group emails to all staff.

Minpunten:

Can be hard to use and find your way around if you haven't had necessary training. Main carousel image sizes are slightly different to sizes used for page headers, this means if we want to add something new to the carousel we would have to create two different images to accommodate the different size constraints.

Reactie Pancentric Digital

5 jaar geleden

Thanks for your feedback Robyn! Great to hear you are finding the Task Manager tool useful for your project and workload management. Thank you for your comments on the carousel image sizes - we've logged this and our developers will be working on this shortly to make both work with the same size image to make things easier for you. :)

Peter
Sales & Marketing Director in VK
Verzekeringen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent new intranet for our business

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall a good experience, replacing our very old and tired intranet with a much more modern look and feel and a good level of functionality out of the box.

Pluspunten:

It was a relatively easy implementation and the features of the product out of the box satisfied 80% of our requirements. Once you know your way around it admin and updating is straightforward.

Minpunten:

We are working hard to increase usage and views as we have proportion of our staff who do not use the software often enough to be familiar with it. There is additional functionality we would like which has yet to be built and delivered.

Daniel
CTO in VK
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Been using Pancentrics hub for many years now and every year we find more and more uses for it.

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Its become an essential tool for our staff engagement and is so customisable that you feel like its part of your companies infrastructure. The team at Pancentric are top class and always happy to assist, discuss new features and implement change.

Minpunten:

We find that some of the administration options can be a bit clunky but the team are always happy to advise, help and in many cases make the change for us.