Wat is Hub?

The Hub is een toonaangevende intranetoplossing voor meerdere locaties die is afgestemd op uw bedrijf en u de tools biedt om gerichte interne communicatie, gepersonaliseerde gebruikerservaringen en op maat gemaakte omgevingen voor verschillende gebruikers te leveren met unieke branding en inhoud.

The Hub wordt wereldwijd door grote merken gebruikt en stroomlijnt je interne processen om het beheren en delen van content moeiteloos te maken. Zeg 'vaarwel' tegen onhandige communicatie- en documentopslag, en 'hallo' tegen The Hub - een boeiend intranet met gratis upgrades.

Wie gebruikt Hub?

Perfect voor bedrijven van elke omvang, of u nu een kmo bent of een wereldwijde onderneming die de interne communicatie en operationele efficiëntie wil verbeteren. Bijzonder geschikt voor organisaties met meerdere vestigingen en meerdere merken.

Waar kan Hub worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • Pancentric Digital
  • Gevestigd in London, VK
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland en nog 10 andere

Talen

Engels

prijzen van Hub

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie

Hub biedt een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Pancentric Digital
  • Gevestigd in London, VK
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland en nog 10 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Hub

Hub Software - 1
Hub Software - 2
Hub Software - 3
Hub Software - 4
Hub Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Hub Software - 1
Hub Software - 2
Hub Software - 3
Hub Software - 4
Hub Software - 5

Functies van Hub

  • Aanpasbare branding
  • Actiebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van vergaderingen
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Brainstormen
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenportal
  • Massameldingen
  • Mobiele toegang
  • Ontvangstbewijzen lezen
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Privénetwerk
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uniforme directory
  • Vragenbibliotheek
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersbetrokkenheid
  • Werknemersdatabase
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Hub

Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Replace your outdated intranet software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Groupe.io is een intelligent communicatie- en productiviteitsplatform voor ondernemingen dat werknemers die wel en niet aan bureaus werken met elkaar verbindt.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.
A feature rich employee communication and engagement platform for mobile apps, intranets, digital displays and emails.
Our suite of applications & functional integration platform helps you organize, integrate, and communicate with a unified experience.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana

Reviews over Hub

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
4,6
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
45%
4
36%
3
18%
Gisela L.
Gisela L.
PSA in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Excellent tool!

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: Very pleasant!

Pluspunten:

We love the Hub because it helps us keep connected among the different branches of the organization despite the physical distance.

Minpunten:

At the beginning we did not know how to connect with GSuite, but we solved it pretty quickly.

Amber W.
Director of Marketing in VS
Kapitaalmarkten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great product at a great price

4 2 jaar geleden

Pluspunten:

The product is versatile and visually-appealing, which is important with our internal audiences. Just about anything we dreamed of, it could do or will do in the near future. Our implementation lead is always available to help and offer suggestions.

Minpunten:

While it has high functionality, it is a bit difficult to master the technical components because it is just so vast.

Overwogen alternatieven: Simpplr

Redenen om over te stappen op Hub: Price point, professional but still has the social components, versatile

Helen N.
Internal Communications Executive in VK
Facilitaire diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The good, the bad and the ugly

3 2 jaar geleden

Opmerkingen: I am beginning to see more of the benefits now I am using it more

Pluspunten:

It can be relatively easy to upload and edit certain items.

Minpunten:

I wish it was more dynamic and had a better design

Reactie Pancentric Digital

2 jaar geleden

Hi Helen, thanks for your review. We're glad you're starting to see the benefits of The Hub. We'd love you to get the most out of your intranet, so that you can really maximise the features you're using. One of our consultants is available for a chat or some quick training to show you some examples of how you can easily create slick, modern designs across your Hub, i.e. within your page and community themes, carousel images, folder icons etc. We'd be more than happy to run a consultancy or training session with you to help you get to grips with The Hub's many features, and how you can utilise them to your advantage and really drive engagement by creating content that is fun, useful and looks great. If you have any issues or just a question, you can always contact our support team on [email protected] who will be happy to help. Thanks again for the review. Clare

Jess E.
Community Manager in VK
Research, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A really useful tool

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: I really like its simplicity and ease of use. We had relatively basic requirements (no integration with our own systems) and therefore I wanted something that would be quick to develop. I was working on this project alone and my first enquiry email was sent to Pancentric on 13th July. Including the whole process of demos, questions and comparisons to other providers, the signing of the contract, the build and the training, it was ready to be rolled out to the whole company on 16th August, which I was very satisfied with.

Pluspunten:

It's very easy to use, straight out of the box. You don't need to have a background in IT to be able to build the site as everything is very logical and therefore start to end is very quick. A main selling point for me was the ability to have different interfaces ("communities") for different user types and also the ability to book meeting rooms - these were two functions that set Pancentric apart from other providers for me. It is also easy to add-on new users at any time as you are paying for a range of users, whereas other providers I looked at meant you had to go through their support to add a new user as you paid for each individual

Minpunten:

The tools are a little clunky for editing text. It would be great if they had the formatting paint brush, like in Word, where you can easily copy other formats, as the Themes setting doesn't always work as it should. The containers of the home page are set widths, and so although you can display anything you like and the options are good, the dimensions and layout are restricted. There is no live chat or individual tagging function, but this is in development. I was unaware that the build of the site came under "training" rather than "implementation", which increases the cost of development, and so communication on that could clearer.

David F.
COO in VK
Computer- en netwerkbeveiliging, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Hub

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: A good partner to work with

Pluspunten:

We find the product very flexible and can input into the road map. We use it as a collaboration tool with our customers and we can brand it individually for them.

Minpunten:

You do need some training to get up and running, but it is pretty intuitive once you understand the solution structure

Reactie Pancentric Digital

2 jaar geleden

Hi David. Many thanks for your review. Great to hear you love the features and flexibility of the Hub, especially the customisable branding for each intranet environment. We understand that intranet training can sometimes be a bit of a pain because it takes up a little time, but we're glad you've found it useful and been able to maximise your Hub because of it. If you have any ideas for any enhancements, just drop us a line on our Client Hub and we'll see if we can get them in our development pipeline :) Thanks again for the review - very much appreciated. Clare