Wat is Social Places?

Social Places Product Suites include:

Listings - Setup Optimize Manage Location pages across channels.

Reputation - Centralize & respond to feedback across multiple channels.

Social - Upload, Manage & Approve localised content at scale.

Ads - Paid Media & Data visualization across 100+ platforms.

Bookings - Booking & Appointment software built specifically for franchises.

Wie gebruikt Social Places?

Customer feedback and reputation management platform designed for multi-location and franchise brands, restaurants, banks, telecommunication businesses, retailers, as well as government officials.

Waar kan Social Places worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop)

Over de leverancier

  • Social Places
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten en nog 1 andere

Talen

Engels

prijzen van Social Places

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Social Places heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Over de leverancier

  • Social Places
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten en nog 1 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Social Places

Social Places Software - 1
Social Places Software - 2
Social Places Software - 3
Social Places Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Social Places-video
Social Places Software - 1
Social Places Software - 2
Social Places Software - 3
Social Places Software - 4

Vergelijk de kosten van Social Places met soortgelijke producten

Social Places

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 24,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Social Places

  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Customer journey mapping
  • Feedbackbeheer
  • Klantensegmenten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Sentimentanalyse
  • Sms-berichten
  • Toezicht houden op klachten

Alternatieven voor Social Places

Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Zoho CRM Plus helpt je uitzonderlijke klantervaringen te bieden en deze om te zetten in merkambassadeurs. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Trustmary verbindt klantfeedback, klantbeoordelingen en website om meer conversies (leads, verkoop) te verkrijgen. Volledig geautomatiseerd.
The #1 customer messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch to deliver 5-star CX.
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer.
Alles-in-één feedbackpakket met omnichannel distributie, visuele aanpassing en het maken van enquêtes tijdens het klantentraject.
Verzamel, toon en deel klantgetuigenissen en -beoordelingen automatisch. Sluit je aan bij meer dan 5000 bedrijven die sociale getuigschriften automatiseren met Endorsal.
AreTheyHappy helpt restaurantketens en horecabedrijven met meerdere locaties om de klantervaring naar een hoger niveau te brengen. Meer informatie over AreTheyHappy
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.

Reviews over Social Places

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,9
Klantenservice
4,9
Functies
4,8
Waar voor je geld
4,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
86%
4
14%
Claudia M.
Claudia M.
Co-Founder in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Social Places Services

5 10 maanden geleden

Opmerkingen: Highly recommend! Very innovative product.

Pluspunten:

Awesome and easy-to-use dashboard. Fantastic for scheduling social media content and enjoy the internal approval option. The reporting tool is excellent.

Minpunten:

It does have bugs every now and then however, they are attended to quickly and efficiently.

Reactie Social Places

10 maanden geleden

Hi Claudia Thank you for your review and feedback! We aim to provide the best possible insights and reporting to our Digital Partners. Social Places Team

Rachel R.
Copywriter and social media strategist in Zuid-Afrika
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Fantastic Socila media Managememet Platform

5 10 maanden geleden

Opmerkingen: Excellent service and easy to use platform

Pluspunten:

Google reviews are easy to view and reply to. Content scheduling is a breeeze

Minpunten:

Wish we could group stores into categories so that we can share posts to a ready built group of stores instead of having to select each store every time we want to share to multiple stores

Reactie Social Places

9 maanden geleden

Hi Rachel, Thank you for the excellent review and feedback provided. We have officially launched our Location Groups features allowing you to schedule content for predefined groups of pages - for any assistance with this feature please contact your designated Account Manager or [email protected] Social Places Team

Bella R.
Customer Care Agent in Zuid-Afrika
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Very friendly to use

5 9 maanden geleden

Pluspunten:

the automated response that makes easy to communicate with customers.

Minpunten:

Not being able to communicate live with our customers.

Reactie Social Places

9 maanden geleden

Hi Bella, Thank you for taking the time to leave this awesome review. We appreciate all feedback. Social Places Team

Mariska M.
Marketing in Zuid-Afrika
Restaurants, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A professional company overall

5 10 maanden geleden

Opmerkingen: I love working with the team at Social places. Every staff member is so friendly and professional and I feel that we have built such a great relationship with them over the years. They are extremely supporting and assist us with all our queries in such a short turnaround time.

Pluspunten:

I love social places and their software as its so easy to use and we get all the information that we need from it.

Minpunten:

There wasn't anything in particular that I didn't like about the software.

Reactie Social Places

9 maanden geleden

Hi Mariska Thank you for your kind words and wonderful review! We look forward to continuing our Digital Partnership and keeping you Always On Brand. Social Places Team

Danisha G.
Customer Care Crew in Zuid-Afrika
Restaurants, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Social Places Review

4 9 maanden geleden

Opmerkingen: I love working with Social Places. The team is amazing. Extremely friendly and helpful. Quick turn around times. Always available to assist

Pluspunten:

I love that the system is easy to navigate and understand. I also love that changes can be made almost instantaneously with the help of their efficient IT/dev team

Minpunten:

There's not much that I dislike. The only thing I could recommend is for the review dashboard to look a little less full

Reactie Social Places

9 maanden geleden

Hi Danisha, Thanks for the awesome review and feedback. We look forward to continuing to keep you Always on Brand. Social Places Team