Wat is Clover?

Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen.

Wie gebruikt Clover?

Clover ondersteunt kleine tot middelgrote bedrijven, inclusief maar niet beperkt tot restaurants met snelle bediening, full-service restaurants, boetieks, servicebedrijven en bedrijven die betalingen willen accepteren.

Waar kan Clover worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Fiserv
  • Opgericht in 2006

Ondersteuning voor Clover

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Canada, Ierland, Nederland, Oostenrijk en nog 2 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

Over de leverancier

  • Fiserv
  • Opgericht in 2006

Ondersteuning voor Clover

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Canada, Ierland, Nederland, Oostenrijk en nog 2 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

Video's en afbeeldingen van Clover

Clover Software - 1
Clover Software - 2
Clover Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Clover-video
Clover Software - 1
Clover Software - 2
Clover Software - 3

Vergelijk de kosten van Clover met soortgelijke producten

Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Clover

  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afsprakenbeheer
  • Aparte controles
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Betalingen verwerken
  • Cashbeheer
  • Deelcontroles
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Gegevensbeveiliging
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Klantenaccounts
  • Kortingsbeheer
  • Leveringsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online bestellen
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Productcatalogus
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Retailbeheer
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Tabellenbeheer
  • Tips beheren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Touchscreen
  • Transactiebeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Voor cafés en clubs
  • Voor de detailhandel
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor restaurants
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor Clover

NCR Aloha is an end-to-end solution that helps restaurants increase efficiency, drive revenue and redefine their guest experience.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
Cloudgebaseerde software voor POS en detailhandelautomatisering voor onafhankelijke gespecialiseerde detailhandelaren.
Shopify POS is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen, voorraad, klanten en meer samen op fysieke en online locaties.
Met Stripe kan je bedrijf moeiteloos online beginnen met het online verzamelen van creditcards. Geen verkopersaccount of gateway nodig. Meer informatie over Stripe
Beheer je restaurant zoals je het altijd al hebt gewild (sneller) met Square for Restaurants. Het is ontworpen voor zowel de klantgerichte kant van je bedrijf als achter de schermen.
Juniper Square is gebruiksvriendelijke, alles-in-één software voor beleggingsbeheer speciaal ontworpen voor de vastgoedsector.
Digital catering tool which enables business branding and optimized returns through multiple delivery methods.
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
Nobody beats Rezku's powerful POS technology. Nobody beats Rezku's value. Contact rezku for details.
Cloud-based point of sale system to increase sales, better manage inventory, and provide actionable reports.
On Premise or Cloud based solution for single and multi-location food service operations and retail outlets.

Reviews over Clover

Gemiddelde score

In totaal
3,9
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
3,4
Functies
3,9
Waar voor je geld
3,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Otis
Otis
vocal engineer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Muziek, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

at first I didn't believe...

5,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: at first I didn't believe, but after my first time using it. I knew this would be a game changer. highly recommend to any individual or business.

Pluspunten:

getting payments...making payments, and your transaction history is very accessible.

Minpunten:

it could be alittle cheaper but if im being honest its worth every single penny, well done.

tracey
owner in Canada
Voedselproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I like thier hardware and software but they could improve with their customer service...being quicker and easier to contact.

Pluspunten:

I like that it is always reliable. In 2 years I haven't had any issues of errors either with the software or the machine itself.

Minpunten:

It is hard to contact customer service in the rare event that you need them

Deborah
Business Manager in VS
Meubels, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Clover Nightmare!!!!!!!

3,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We used Clover for over a year at our 70+ year established furniture store. We contacted them over a year ago to cancel our services as we were opting to go with another provider and did. We filed all the requested paperwork to end services with Clover in 2021. HOWEVER, they continued to bill us for a service we NO LONGER utilized and when we confronted them about the issue of billing after CANCELATION, they denied getting paperwork and refused to refund ANY monies. (OVER $2k). The form provided by them and the instructions for resending it had changed and when confronted they denied that also. DISGUSTING BUSINESS PRACTICES! DO NOT USE THEM!

Pluspunten:

The software wasn't the problem. The software was great.

Minpunten:

No complaints about software. The software worked great. However this isn't the ONLY part of running a good and reputable company!

Michelle
Dir of Info Technology in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Simple to set up and configure. Simple to use. Flexible reporting options. Decent Support.

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Clover simplified payment processing for us with easy to use devices and flexible reporting options.

Pluspunten:

Our overall experience has been great. The Clover portal is simple to set up and devices are easy to configure. Clover devices are wireless and easy for staff to use, with good user level security and flexible reporting options. We have had no issues with the devices or the service since going live.

Minpunten:

If there is any WiFi interferance the devices can disconnect from the internet and prevent payment processing, this is not a Clover issue though.

jr
dir in Canada
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

clover mini is great, highly recommend, had 2 years plus

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: i enter the sale amount manually, customer taps, done.. print and/or text is optional..
i have 2 minis paired together, one facing staff, the other faces customer..

Pluspunten:

clover mini, didnt get/want any software.. no subscription / simple.. credit card processing only.. love it.. website dosnt really explain how simple and easy this can be.. had 2 years approx.., would get the exact same thing again.. approx 1 million a year goes through it..

Minpunten:

got the clover mini only.. didnt get/want any software, didnt want the subscription cost..