
Wie gebruikt elevio?
Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 500 klanten vertrouwen op Elevio om producteducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verminderen.
Wat is elevio?
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie.
elevio - Details
elevio
https://elev.io/
Opgericht in 2015










elevio - prijsoverzicht
elevio heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. elevio betaalde versie vanaf US$ 79,00/maand.
Beginprijs
US$ 79,00/maand
Gratis versie
Ja
Gratis proef
Ja
elevio - implementatie en ondersteuning
Ondersteuning
- Kantooruren
- Online
Implementatie
- Cloud, SaaS, Web
Training
- Live online
- Documentatie
Functies van elevio
CMS-systemen
- Aanpasbare sjablonen
- Afbeeldingseditor
- Audio-inhoud
- Documenten indexeren
- E-formulieren
- SEO-beheer
- Teksteditor
- Versiebheer
- Video-inhoud
- Websitebeheer
- Zoeken in gehele tekst
Customer engagement software
- Analyse
- Communicatiebeheer
- Communitybeheer
- Contentsyndicatie
- Gamification
- Live chatten
- Opzeggingenbeheer
- Verzamelen van feedback
- Video-inhoud
Customer experience software
- Analyse
- Beheer van enquêtes/peilingen
- Beheer van negatieve feedback
- Dashboard
- Gegevensverzameling via meerdere kanalen
- Kennisbeheer
- Klantensegmenten
- Predictieve analyse
- Sentimentanalyse
- Tekstanalyse
Customer satisfaction software
- 360-gradenfeedback
- Analyse
- Enquêtebeheer
- Oproepen rapporteren
- Toezicht houden op klachten
- Verzamelen van feedback
Bekijk de volledige lijst van Customer satisfaction software
Customer success software
- Aanstellen (van personeel)
- Accountbeheer
- Accountwaarschuwingen
- Communicatiebeheer
- Gezondheidsscore
- Inkomstenbeheer
- Klantenbinding
- Levensduurbeheer van klanten
- Volgen en analyseren van gebruik
- Winst- en verliesanalyse
Helpdesk software
- Aanpasbare branding
- Beheer van IT-assets
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documenten opslaan
- E-mailintegratie
- Geautomatiseerde routing
- Integratie van sociale media
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Macro's/reacties via sjablonen
- Netwerkcontrole
- Rapportage en analyse
- Realtime chatten
- Ticketbeheer
- Toegang en controle op afstand
- Waarschuwingen / Escalatie
- Workflowconfiguratie
- Zelfserviceportal
Klantenservice software
- Afsprakenbeheer
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Enquêtes en feedback
- Integratie van sociale media
- Kennisbank
- Live chatten
- Prestatiemeetwaarden
- Virtuele assistent
- Waarschuwingen / Escalatie
- Wachtrijbeheer
- Workflowbeheer
- Zelfserviceportal
Knowledge management tools
- Beslisboom
- Catalogiseren/categoriseren
- Contentbeheer
- Discussieforums
- Kennisbankbeheer
- Samenwerking
- Zelfserviceportal
- Zoeken in gehele tekst
Live chat software
- Aanpasbare branding
- Geotargeting
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Integratie van derden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Proactief chatten
- Scherm delen
- Websitebezoekers bijhouden
elevio alternatieven
Meer alternatieven voor elevioReviews van elevio
Lees alle reviewsTotaalscore
Gemiddelde score

Danny V.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 2-8-2019
"Elevio saved us"
Opmerkingen: Overall its been one of the easiest experiences I've ever had implementing software thats had such a huge impact.
Pluspunten: Elevio is extremely easy to use, set up, customize and integrate with Zendesk. In just a few months we were able to use its self help widget to reduce ticket volume by over 60%. Even better is its ticket deflection technology which has actively deflected anywhere between 15-25% of incoming tickets by helping users find the answers themselves before submitting tickets. Honestly this software is awesome and the support has been stellar.
Minpunten: Wish it was a bit more customizable but for the benefits we got this is a tradeoff we can live with.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 2-8-2019
Michael M.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 5-8-2019
"The best embeddable knowledge base helper on the market"
Opmerkingen: I loved working with Rep to get this set up. He was kind enough to work with our timeframe to get things set up, and answered all the questions I had about the product. I've implemented a lot of new programs, and this was definitely the easiest process I've encountered.
Pluspunten: It was so easy to get all of our articles visible within our software. Everything was laid out and explained in very simple terms that made it easy to get started. I love the visualizer tool too! You just click where you want an article to go on the page and it's there! This has taken our knowledge base from an out of date external page to delivering articles within our software. And it provides us analytics on top of it all!
Minpunten: It can be a bit cumbersome to edit multiple existing articles at once due to the fact that going back to the previous page doesn't auto-refresh to show the most up-to-date info. You have to manually click the refresh button to see the changes applied. That is such a minor complaint compared to all the great things the software does though.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 5-8-2019
Geverifieerde reviewer
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning3 /5
-
Waar voor je geld2 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 20-2-2021
"One of a kind but comes with a big price tag"
Opmerkingen: We couldn't get an overall experience as we were in a 14 day free trial before we switched to another streamlined platform.
Pluspunten: Elevio does everything better than most from lowering support load to increase customer retention in a market loaded with AI support, self service and automated ticketing system platforms...
Minpunten: But, to do this it needs a bunch of integrations and third party addons which makes it as not as ideal as would be in an all in one platform. For example, you need Zendesk for the ticketing system and other third party chat service for the chat support. All of this makes it difficult to keep track of multiple integrations at once.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 20-2-2021
Ebona M.
-
Totaalscore3 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit3 /5
-
Klantenondersteuning3 /5
-
Waar voor je geld3 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 6-6-2018
"Went from loving it to...not loving it"
Pluspunten: The support can be great at times, and the tool is very easy to use. They also allow for some really great integrations and customization of their app.
Minpunten: They are a small team and so communication is lacking, and they are a bit unsympathetic to very basic feature requests and concerns. Also, they are not clear on the caveats of using certain features or integrations which caused a big mess for me internally.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 6-6-2018
Chris N.
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 2-8-2019
"Really impressed!"
Opmerkingen: Education is one of the most important aspects of our customer success, and Elevio made this a breeze, for both the contributors and the development team, so that we could focus on the important things like writing content, and observing its impact on how our apps are used.
Pluspunten: The Ease of use for the non technical members in the team, with great powers on the front-end for end-users. Having used other systems such as Intercom or Zendesk, Elevio is focusing on the essentials (knowledge base management and display to users), in a smart way that doesn't break the bank.
Minpunten: Still in its beginnings, but maturing fast. I would love some more integrations with enterprise-level softwares such as the Atlassian eco-system. The reporting side should grow as well, providing more insights to make decisions.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 2-8-2019