Wat is elevio?

Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie.

Wie gebruikt elevio?

Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 500 klanten vertrouwen op Elevio om producteducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verminderen.

Waar kan elevio worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop)

Over de leverancier

  • Dixa
  • Gevestigd in Copenhagen, Denemarken
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 31 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 24 andere

prijzen van elevio

Beginprijs:

US$ 79,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

elevio heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. elevio heeft een betaalde versie vanaf US$ 79,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Dixa
  • Gevestigd in Copenhagen, Denemarken
  • Opgericht in 2015
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 31 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 24 andere

Video's en afbeeldingen van elevio

elevio Software - 1
elevio Software - 2
elevio Software - 3
elevio Software - 4
elevio Software - 5
Nog 5 andere bekijken
elevio Software - 1
elevio Software - 2
elevio Software - 3
elevio Software - 4
elevio Software - 5

Functies van elevio

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Dashboard
  • Elektronische formulieren
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Offline formulier
  • Opties voor contentpublishing
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor elevio

Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.

Reviews over elevio

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
69%
4
28%
3
3%
Danny V.
Danny V.
Sr. Manager Onboarding & Training in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Elevio saved us

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall its been one of the easiest experiences I've ever had implementing software thats had such a huge impact.

Pluspunten:

Elevio is extremely easy to use, set up, customize and integrate with Zendesk. In just a few months we were able to use its self help widget to reduce ticket volume by over 60%. Even better is its ticket deflection technology which has actively deflected anywhere between 15-25% of incoming tickets by helping users find the answers themselves before submitting tickets. Honestly this software is awesome and the support has been stellar.

Minpunten:

Wish it was a bit more customizable but for the benefits we got this is a tradeoff we can live with.

Overwogen alternatieven: Pendo en Zendesk

Redenen om voor elevio te kiezen: We didn't fully switch we just aren't using their guide center.

Overgestapt van: Pendo

Redenen om over te stappen op elevio: It was the easiest to implement and lower cost.

Michael M.
Technical and Support Operations in VS
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The best embeddable knowledge base helper on the market

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: I loved working with Rep to get this set up. He was kind enough to work with our timeframe to get things set up, and answered all the questions I had about the product. I've implemented a lot of new programs, and this was definitely the easiest process I've encountered.

Pluspunten:

It was so easy to get all of our articles visible within our software. Everything was laid out and explained in very simple terms that made it easy to get started. I love the visualizer tool too! You just click where you want an article to go on the page and it's there! This has taken our knowledge base from an out of date external page to delivering articles within our software. And it provides us analytics on top of it all!

Minpunten:

It can be a bit cumbersome to edit multiple existing articles at once due to the fact that going back to the previous page doesn't auto-refresh to show the most up-to-date info. You have to manually click the refresh button to see the changes applied. That is such a minor complaint compared to all the great things the software does though.

Overwogen alternatieven: Freshdesk en Zendesk

Redenen om voor elevio te kiezen: We wanted the ability to provide our articles natively within our software, as well as be able to track analytics on article views.

Overgestapt van: Help Scout

Redenen om over te stappen op elevio: The price is unbeatable and the integration is incredibly robust and simple.

Santino M.
Student in Jamaica
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Elevio Review

5 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

The ticket deflection option has worked wonders for the amount of tickets that actually get pushed through with customers being directed to the answers to their queries. The detailed analytics provided by the platform is a great way to do assessments over various time periods. The tool is very easy to use and the aesthetics are very pleasing.

Minpunten:

No major issues were experienced while using Elevio.

Ebona M.
CSM in VS
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Went from loving it to...not loving it

3 4 jaar geleden

Pluspunten:

The support can be great at times, and the tool is very easy to use. They also allow for some really great integrations and customization of their app.

Minpunten:

They are a small team and so communication is lacking, and they are a bit unsympathetic to very basic feature requests and concerns. Also, they are not clear on the caveats of using certain features or integrations which caused a big mess for me internally.

Jelle D.
Software Engineer in Nederland
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

What you need if you want live chat

5 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Elevio offers a free trail which gives you the ability to try the software to be sure it's what you need. It's a nice company from Denmark with a friendly customer service. Elevio has made quick customer service also available for my customers.

Minpunten:

I can't think of anything that I didn't like about Elevio. I haven't experienced bugs whatsoever.