Wie gebruikt elevio?

Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 500 klanten vertrouwen op Elevio om producteducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verminderen.

Wat is elevio?

Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie.

elevio - Details

elevio

https://elev.io/

Opgericht in 2015

elevio - Prijsoverzicht

elevio heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. elevio betaalde versie vanaf US$ 79,00/maand.

Beginprijs

US$ 79,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van elevio

CMS-systemen

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Analyse
Communicatiebeheer
Communitybeheer
Contentsyndicatie
Gamification
Live chatten
Opzeggingenbeheer
Verzamelen van feedback
Video-inhoud
Analyse
Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer van negatieve feedback
Dashboard
Gegevensverzameling via meerdere kanalen
Kennisbeheer
Klantensegmenten
Predictieve analyse
Sentimentanalyse
Tekstanalyse
360-gradenfeedback
Analyse
Enquêtebeheer
Oproepen rapporteren
Toezicht houden op klachten
Verzamelen van feedback
Aanstellen (van personeel)
Accountbeheer
Accountwaarschuwingen
Communicatiebeheer
Gezondheidsscore
Inkomstenbeheer
Klantenbinding
Levensduurbeheer van klanten
Volgen en analyseren van gebruik
Winst- en verliesanalyse
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Beslisboom
Catalogiseren/categoriseren
Contentbeheer
Discussieforums
Kennisbankbeheer
Samenwerking
Zelfserviceportal
Zoeken in gehele tekst
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden

Reviews van elevio

5 van 26 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,7/5
Danny V.
Sr. Manager Onboarding & Training
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-8-2019

"Elevio saved us"

Opmerkingen: Overall its been one of the easiest experiences I've ever had implementing software thats had such a huge impact.

Pluspunten: Elevio is extremely easy to use, set up, customize and integrate with Zendesk. In just a few months we were able to use its self help widget to reduce ticket volume by over 60%. Even better is its ticket deflection technology which has actively deflected anywhere between 15-25% of incoming tickets by helping users find the answers themselves before submitting tickets. Honestly this software is awesome and the support has been stellar.

Minpunten: Wish it was a bit more customizable but for the benefits we got this is a tradeoff we can live with.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-8-2019
Michael M.
Technical and Support Operations
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-8-2019

"The best embeddable knowledge base helper on the market"

Opmerkingen: I loved working with Rep to get this set up. He was kind enough to work with our timeframe to get things set up, and answered all the questions I had about the product. I've implemented a lot of new programs, and this was definitely the easiest process I've encountered.

Pluspunten: It was so easy to get all of our articles visible within our software. Everything was laid out and explained in very simple terms that made it easy to get started. I love the visualizer tool too! You just click where you want an article to go on the page and it's there! This has taken our knowledge base from an out of date external page to delivering articles within our software. And it provides us analytics on top of it all!

Minpunten: It can be a bit cumbersome to edit multiple existing articles at once due to the fact that going back to the previous page doesn't auto-refresh to show the most up-to-date info. You have to manually click the refresh button to see the changes applied. That is such a minor complaint compared to all the great things the software does though.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-8-2019
Ebona M.
CSM
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-6-2018

"Went from loving it to...not loving it"

Pluspunten: The support can be great at times, and the tool is very easy to use. They also allow for some really great integrations and customization of their app.

Minpunten: They are a small team and so communication is lacking, and they are a bit unsympathetic to very basic feature requests and concerns. Also, they are not clear on the caveats of using certain features or integrations which caused a big mess for me internally.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-6-2018
Chris N.
Manager Client Experience
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-8-2019

"Really impressed!"

Opmerkingen: Education is one of the most important aspects of our customer success, and Elevio made this a breeze, for both the contributors and the development team, so that we could focus on the important things like writing content, and observing its impact on how our apps are used.

Pluspunten: The Ease of use for the non technical members in the team, with great powers on the front-end for end-users. Having used other systems such as Intercom or Zendesk, Elevio is focusing on the essentials (knowledge base management and display to users), in a smart way that doesn't break the bank.

Minpunten: Still in its beginnings, but maturing fast. I would love some more integrations with enterprise-level softwares such as the Atlassian eco-system. The reporting side should grow as well, providing more insights to make decisions.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-8-2019
Shaun V.
Manager, Success Engineering
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-8-2019

"Elev.io is an amazing knowledge base for in-app help"

Opmerkingen: The Elev.io team from Chris, the CEO, on down is amazing, humble, and responsive. I've had great experiences both from a support side and a product feedback side.

Pluspunten: Elev.io has nailed the in-app knowledge base experience. The articles look clean and nice inside the app, and they have a rich feature set both from a features and buttons perspective as well as programmatically via the API. We love that Elev.io can fire up our support widget, link to our feature release blog, and track all of those things automatically for us. Elev.io doesn't hide control of raw HTML, CSS, and JS so that you very much can customize it as needed. Most knowledge base platforms tightly lock this down which was a drawback for us.

Minpunten: The styling that comes out of the box with the external knowledge base is basic and could use a designer's love. It's too minimalistic and basic for our brand and required a decent amount of CSS to get it where we wanted it to be.

Antwoord van de leverancier

van elevio op 5-8-2019

Thanks Shaun, you'll love what we have coming in a few weeks with KB V2, among other things, you'll have absolute control over design & output.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-8-2019