Wat is Flowlu?

Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten.

Wie gebruikt Flowlu?

Flowlu is een ideale match voor alle teams in allerlei bedrijven waar je projecten, taken, verkoop en financiën moet beheren en efficiënte teamcommunicatie nodig hebt.

Waar kan Flowlu worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Flowlu
  • Opgericht in 2016
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, India, Rusland, Verenigd Koninkrijk en nog 2 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Flowlu
  • Opgericht in 2016
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, India, Rusland, Verenigd Koninkrijk en nog 2 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Flowlu

Flowlu Software - 1
Flowlu Software - 2
Flowlu Software - 3
Flowlu Software - 4
Flowlu Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Flowlu-video
Flowlu Software - 1
Flowlu Software - 2
Flowlu Software - 3
Flowlu Software - 4
Flowlu Software - 5

Vergelijk de kosten van Flowlu met soortgelijke producten

US$ 29,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Flowlu

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Betalingen verwerken
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Interactie bijhouden
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Marketingautomatisering
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visualisatie
  • Voor start-ups
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Flowlu

Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Nifty biedt een complete werkruimte voor projectmanagement. Beheer projecten, werk samen met je team en automatiseer je voortgangsrapportage. Meer informatie over Nifty
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Collaboration and task management system for teams to be more productive organize team related information.
ActiveCollab is dé projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Open source-oplossing met HR-beheer, samenwerkingstools, voorraadbeheer, projectmanagement en CRM-mogelijkheden.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
An award-winning unified platform for your invoicing, inventory, accounting, payroll, HR, and CRM
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Moeiteloze samenwerking tussen teams. Het is eenvoudig en intuïtief om op te starten, met de mogelijkheid om te groeien wanneer je meer geavanceerde functies nodig hebt.
Alles-in-één werkruimte voor teamsamenwerking bij projecten, met taakbeheer, Kanban, urenregistratie en chat.
Een economisch en uitgebreid platform met CRM, ERP, HCM (Human Capital Management), projectmanagement en helpdesk met ingebouwde integraties.

Reviews over Flowlu

Gemiddelde score

In totaal
4,8 (272)
Gebruiksgemak
4,6 (272)
Klantenservice
4,8 (272)
Functies
4,7 (272)
Waar voor je geld
4,9 (272)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
86%
4
13%
3
0%
1
0%
★ albert P.
★ albert P.
CEO in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Todo en uno

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: El producto esta bastante trabajado y me gusta mucho sus posibilidades. Tengo mucho por descubrir, pero el uso hasta ahora esta muy bien.

Pluspunten:

Me gusta las funcionalidades que tiene, es genial ya que cubre todas las areas necesarias para cualquier negocio. Lo mejor de todo es que te permite deshabilitar aplicaciones si lo las vas a usar, por lo que te limpia la interfaz con aquello que realmente vas a usar. Debido a la extensión de opciones aún me falta mucho por explorar. Estoy implementando Flowlu por partes, primero el CRM , tareas y bases del conocimiento, y luego iré avanzando entre sus posibilidades ya que la parte de facturación me interesa, pero cada cambio de software requiere su tiempo de adaptación.

Minpunten:

Flowlu esta en Ingles, tienen planteado en su Roadmap el idioma español, pero a dia de hoy no esta. Espero que este listo para antes del 2022 para poder trabajar más ágilmente por la plataforma.

Jesus M.
Jesus M.
Attorney in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Juridische dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

You won't Regret Getting Flowlu.

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Workflow automatization!

Pluspunten:

Thank you, Flowlu. I found Flowlu at the perfect time. At the moment, I'm a little over 1 year into my law practice. Previously, using an excel sheet like plugin (Streak) for gmail did the job. The plugin was free, and I only had a few clients, so I could manage. However, at this point in time, I am hiring my wife, and a few other employees (thank God). The excel sheet like program had an option to upgrade and allow teams, but it was expensive! I was skeptical that Flowlu would be good, especially for the price. I watched a view Youtube videos, and after seeing the option to sync Google calendar, decided to purchase. I am so happy with my decision because this program is amazing. After sharing the program with my colleagues, they informed their program allowed for streamlined workflows. I was eager to search and happily found Flowlu has this very function! I really enjoy that I can create contacts, and within each contact, new projects for each client AND tasks for that project. This is amazing! Flowlu has greatly improved my team working capabilities, and helped me in my case work.

Minpunten:

The only con I can think of, is that the contact description does not allow for users to change the title of description/boxes. However, you can create custom boxes and input that information there. So really, the con isn't even one.

Jordan M.
Jordan M.
Digital Media Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Online media, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Tried Hard To Love It But Too Buggy

1,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Frustrating. I wanted it to work so bad because it had everything I needed, but it was just too buggy and inconsistent.

Pluspunten:

They've packed a massive amount of potential into Flowlu with so many valuable features. It has the potential to be a one-and-done business management portal.

Minpunten:

The bugs. It was so buggy that I eventually had to abandon all use. Things just never worked correctly. And being based in Russia, support was always 12 hours difference. So resolving one simple issue would sometimes take 2-3 business days.

Geverifieerde reviewer
Marketing Consultant in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Comprehensive but flexible project management

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Flowlu stood out to me because it's so easy to implement, particularly if you need a project management solution.

Pluspunten:

What made me buy Flowflu was project workflows and their built-in automations. Together, these enabled me to create project templates, tasks and even emails which would work in sequence without me having to remember to manually trigger them.

Minpunten:

It's a shame that products can't be integrated with CRM opportunities as, for me, it's a critical component of why and how a prospect is interested in our business.

Shiraz Q.
Shiraz Q.
CEO in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

By Far One Of The Best Project/Business Management Software

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I run an Agency and I have personally used countless project/business management software. Some of them are good and some not so good. I was searching for a good and feature rich software. I found quite a few but almost all fo them were missing the mark. Something or the other was missing. Fortunately, I finally found a good software with plethora of features. And with a trust that they will further improve it in the coming years.

Pluspunten:

> Super featured CRM. You won't really find this good CRM in all-in-one software. > Amazing automation features to make your life easier. > Kanban boards and project management better and more robust than Trello. > Time tracking. > Knowledge base. > Team management and Chat (This was missing in bloo). > Plethora of features to customise as per your company's unique requirements. > Good future vision.

Minpunten:

It's already a great software that is far better than most. > In order to compete with Zoho One, Zoho Workplace & Bitrix24, they have to add quite a few major feature release. > Feature that are missing: Website development, Email Marketing, Full featured HR management and hiring processes, Full business email suite like Zoho Email & Gsuite. But again this is my list of desires in order to get away from bigger project management and business management companies. Overall I love Flowlu and its a steal deal. Do not miss out on this if you need any project/team management software for your company. Buy confidently.