CandyBar

Wie gebruikt CandyBar?

Cafes, quick service restaurants, spas, salons and other brick & mortar merchants.

Wat is CandyBar?

Sell more. Sell more often.

Keep customers coming back with CandyBar stamps for every purchase, and a sweet treat for their next visit. Your customers will love being rewarded for every visit.

Regulars spend 67% more than new customers. With CandyBar rewards, customers have another reason to come back, season after season. Put down the paper punch cards and glow up. CandyBar is a chic, beautiful customer rewards card that works on their mobile.

CandyBar - Details

Anafore

https://www.candybar.co

Opgericht in 2010

CandyBar - prijsoverzicht

CandyBar heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. CandyBar betaalde versie vanaf US$ 45,00/maand.


Beginprijs

US$ 45,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

CandyBar - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Documentatie

Functies van CandyBar

  • Activiteiten volgen
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Klantenkaarten
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Referenties bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Customer loyalty software

  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bonusbeheer
  • CRM
  • Klantenkaartensysteem
  • Kortingsbeheer
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma zonder kaart
  • Referenties bijhouden
  • Systeem van cadeaubonnen

Bekijk de volledige lijst van Loyaliteitsprogramma software voor kleine bedrijven

CandyBar alternatieven

Meer alternatieven voor CandyBar

Reviews van CandyBar

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,7
Klantenservice 4,8
Functies 4,3
Waar voor je geld 4,3

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Deborah G.
Owner
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-10-2019

"Best Loyalty Program"

Opmerkingen: The customer service has been absolutely great with answering questions or concerns at my intial decision making and has been great to work with.

Pluspunten: Its easy to use and operate and I don't have to have a special dedicated ipad to use. I can use the ipad register and all I have to do is pull it up after ringing out customers and add a phone number. Customers love it to since they don't have to download an app to receive the credits. I went to many loyalty sites and even looked at my current software company that offers the same type program and the cost for all others were way to expensive for a new business or a small business ownership.

Minpunten: I would like it to be able to use an email address if a customer doesn't want to use their mobile number, but that isn't a negative since it has only been one customer out of many that mentioned that to us.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-10-2019
Kelly C.
Business Owner
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2018

"Candybar is a super easy loyalty program with good functionality"

Opmerkingen: we don't have to print loyalty cards anymore

Pluspunten: Ease of use, and its design. I like that you can customize some parts of it. I like how it links your devices. Our customers really like it so far too, and sign up has been going ok

Minpunten: there needs to be a short cut on the customer facing sign up screen, I hope to speak w them soon and get this sorted for me. sometimes theres a small delay between customer facing & our computer when we are doing stamps, but it really is very user friendly and worth a try.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2018
Diana M.
CDO
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-11-2020

"Good"

Pluspunten: Customer Service: Good attitude and fast and concise responds from Mardie

Minpunten: There's no tutorial at the start when you sign up. There should be a setup call as well wir RC team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-11-2020
Stephanie E.
Brand Equity Manager
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-9-2019

"Candy Bar for a Loyalty Program"

Opmerkingen: Pretty good plus great after sales services by the team behind Candy Bar

Pluspunten: It’s ease of use and easy for our operations team to understand to use.

Minpunten: Needs to have a way to better avoid stamping via human error (or fraudulent transactions). Maybe a POS connection that ties to the Transactopn

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-9-2019
Bea S.
Owner
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-2-2019

"CandyBar Review"

Opmerkingen: Integration of customer database among different platforms and outlets.

Pluspunten: It's very accessible and the customer support is very responsive.

Minpunten: Features are still limited but has tons of potential. This tool can help build the brand's customer database and encourage customer loyalty. But customer support makes up for this.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-2-2019