Wat is NinjaOne?

NinjaOne is een toonaangevende uniforme oplossing voor IT-activiteiten die de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt. Met NinjaOne kunnen MSP's en IT-afdelingen al hun taken voor eindpuntbeheer automatiseren, beheren en verhelpen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en gebruikerstevredenheid worden verbeterd. NinjaOne ondersteunt meer dan 9000 klanten over de hele wereld en staat consequent op de eerste plaats voor klantenondersteuning van wereldklasse. NinjaOne wordt erkend als de best beoordeelde software in zijn categorie.

Wie gebruikt NinjaOne?

Voor IT-professionals die onmiddellijke reactie op gebruikersproblemen nodig hebben en hun IT-omgevingen moeten beveiligen.

Waar kan NinjaOne worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • NinjaOne
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor NinjaOne

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 19 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 7 andere

prijzen van NinjaOne

Beginprijs:

€ 3,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

NinjaOne heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. NinjaOne heeft een betaalde versie vanaf € 3,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • NinjaOne
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor NinjaOne

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 19 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 7 andere

Video's en afbeeldingen van NinjaOne

NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5
Nog 6 andere bekijken
NinjaOne-video
NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5

Functies van NinjaOne

  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Antivirus
  • Apparaatbeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische patchcommando's
  • Automatische scans
  • Back-up en herstel
  • Back-up plannen
  • Back-upregistratie
  • Bandbreedtecontrole
  • Bare-metal herstel
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Cloudback-up
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Compressie
  • Configuratiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Dreigingsanalyse
  • Drempelwaarschuwingen
  • Eindpuntbeheer
  • Encryptie
  • Endpoint protection
  • Full Backup
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gedragsanalyse
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • IP-adressen controleren
  • IT-reporting
  • Image Creation
  • Implementatiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Incrementele back-up
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Multi-OS
  • Netwerkanalyse
  • Netwerkbreed beheer
  • Netwerkcontrole
  • Noodherstel
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning voor meerdere indelingen
  • Ontwikkeling van afbeedlingen
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Prestatie bewaken
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Reactie op dreigingen
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Risicobeoordeling
  • Saneringsbeheer
  • Scannen op kwetsbaarheden
  • Scherm delen
  • Servercontrole
  • Sessies opnemen
  • Taakbeheer
  • Testen van beschikbaarheid
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeveiliging
  • Uptimerapportage
  • Veranderingsbeheer
  • Voor MSP's
  • Voor websites
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtwoordbeheer
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor NinjaOne

Multivector bescherming tegen virussen en malware, voor volledige bescherming tegen alle moderne geavanceerde malware bedreigingen.
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem.
De back-up- en opslagoplossingen van Automate kunnen voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines. Ontvang je gratis rondleiding!
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Schedule, manage, and track multiple projects for teams, workgroups, or the entire organization.
The Server-Eye product family offers 4 solutions in one surface: monitoring, managed antivirus, patch management & remote maintenance.

Reviews over NinjaOne

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
86%
4
13%
3
1%
2
1%
Tim
Tim
Director of Technology in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Facilitaire diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Best RMM tool on the market

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status. No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date. Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there. This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.

Pluspunten:

Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on. The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate. Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks. Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.

Minpunten:

The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal. Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.

Overwogen alternatieven: Atera en Kaseya VSA

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: spiceworks wasn't accurately keeping my hardware up to date.

Overgestapt van: Spiceworks

Redenen om over te stappen op NinjaOne: Ninja was easier and integrated better with the tools I wanted. The company was more pleasant to work with too.

James
Technical Service Manager in Ierland
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Hidden Software Gem

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Excellent product that we will use for years to come

Pluspunten:

This product has wizards that make guided install a breeze to deal with, fast efficient deployment and ease of use

Minpunten:

More customisation of reports would be a great benefit

Overwogen alternatieven: SolarWinds Service Desk

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: Better features, low cost and ease of deployment

Overgestapt van: Datto RMM

Redenen om over te stappen op NinjaOne: Less complicated setup and ease of use along with intuitive interfaces.

Geverifieerde reviewer
it support in Nieuw-Zeeland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

their SMS login is not working - no fix from their support in timly manner

2,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: not good, major issues should be fixed at the time and not dragged out,

Pluspunten:

their is not a lot - I'm not impressed by their lack in support.

Minpunten:

the Sydney office is not picking up the phone - I doubt if it even exists, SMS verification not working - if you need Ninja to fix the issue they are not doing it in a timely manner.

Brian
Technical Director in Ierland
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Ninja One changed our business

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Fantastic, I can't fault ay aspect of the solution or the people working with the company.

Pluspunten:

The ease of use along with the great development, technical, support and sales teams mean we are never stuck. That great relationship with the company along with the efficiency of the software means we gave gained and incredible amount of time to do work instead of working on the software.

Minpunten:

The only criticism I have of Ninja One is that they produce a huge amount of features regularly but we would love to have access to them often before they are ready. This is due to the development being customer driven so the upgrades they offer are always great and we are a little impatient!

Overwogen alternatieven: N-central

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: Needed a more mature and capable product

Overgestapt van: Atera

Redenen om over te stappen op NinjaOne: Better functionality, better ease of use, better value, and better people to work with.

Regina
Regina
IT Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computergames, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Huge bang for your buck!

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: We started with a demo that was great and then the setup was made as easy as possible. The price is outstanding, I really did expect to pay quite a bit more. I don't write a lot of raving software reviews, but I have to hand it to them.

Pluspunten:

It's really easy to use, and SO MANY ways to track what's going on behind the scenes.

Minpunten:

It's not really a problem that's specific to NinjaOne, but this kind of product takes a while to set up.

Overwogen alternatieven: GoTo Meeting en Join.Me

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: We wanted something that was all inclusive and designed to work together. We were able to save money and get a lot more information from their products than the multiple tools we were using before.

Overgestapt van: TeamViewer en Avast Ultimate Business Security

Redenen om over te stappen op NinjaOne: GoTo/Join were both more expensive and less responsive.