Wie gebruikt NinjaRMM?

Voor IT-professionals die onmiddellijke reactie op gebruikersproblemen nodig hebben en hun IT-omgevingen moeten beveiligen.

Wat is NinjaRMM?

NinjaRMM biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen om de efficiëntie en effectiviteit van de IT-levering te verbeteren door middel van een uitzonderlijke gebruikerservaring, uitstekende klantenondersteuning en alle tools die je daadwerkelijk nodig hebt om clientwerkstations, servers en netwerkapparaten te beheren. Profiteer van diepgaande monitoring, krachtige automatisering, robuuste patching, toegang op afstand met één klik, geïntegreerde AV, systeemeigen back-up en meer - allemaal binnen NinjaRMM.

NinjaRMM - Details

NinjaRMM

http://www.ninjarmm.com

Opgericht in 2013

NinjaRMM-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

NinjaRMM - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

NinjaRMM heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. NinjaRMM betaalde versie vanaf € 3,00/maand.


Beginprijs

€ 3,00/maand Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

NinjaRMM - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van NinjaRMM

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Bekijk de volledige lijst van Backup software

  • Activiteitenlogboek
  • Antivirus
  • Apparaatbeheer
  • Beheer van webdreigingen
  • Encryptie
  • Gedragsanalyse
  • Handtekeningen vergelijken
  • Toepassingsbeveiliging
  • Witte lijst/zwarte lijst

Bekijk de volledige lijst van Endpoint protection software

  • Auditing van problemen
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Licentiebeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Patchbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van ICT-beheersoftware

  • Auditbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkoopbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer

Bekijk de volledige lijst van IT-asset management software

  • Beheer van IT-assets
  • Contractbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Releasebeheer
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van IT-service software

  • Assets volgen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van ITSM-software

  • Back-up en herstel
  • Beheer van problemen
  • CRM
  • Dashboard
  • Externe toegang
  • Factureren
  • Helpdesk
  • Live chatten
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Projectbeheer

Bekijk de volledige lijst van MSP-software

  • Aangepaste patches
  • Automatische goedkeuring
  • Automatische patchcommando's
  • Automatische scans
  • Compliancebeheer
  • Dashboard
  • Netwerkbreed beheer
  • Patch testen
  • Patch-prioriteitsstelling
  • Scannen op kwetsbaarheden
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Patch management software

  • Aanmeldingsgegevensbeheer
  • CPU-controle
  • Controle van virtuele machines
  • E-mailcontrole
  • Gebeurtenislogboeken
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Servercontrole

Bekijk de volledige lijst van Server software

  • Beheer van IT-assets
  • Implementatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Patchbeheer
  • Realtime meldingen
  • Saneringsbeheer
  • Voor MSP's

Bekijk de volledige lijst van Software voor bewaking en beheer op afstand

  • Bestanden delen
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Enquêtes en feedback
  • Realtime chatten
  • Scherm delen
  • Sessieoverdracht
  • Sessies opnemen

Bekijk de volledige lijst van Software voor ondersteuning op afstand

  • FTP-monitoring
  • Gebeurtenislogboeken
  • Mailserver controleren
  • Onderhoudsplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Realtime controle
  • Testen van beschikbaarheid
  • Transacties controleren
  • Uptimerapportage
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Website monitoring tools

NinjaRMM alternatieven

Meer alternatieven voor NinjaRMM

Reviews van NinjaRMM

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,9
Klantenservice 4,9
Functies 4,6
Waar voor je geld 4,8

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Tim V.
Director of Technology
Facilitaire diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2020

"Best RMM tool on the market"

Opmerkingen: I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status. No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date. Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there. This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.

Pluspunten: Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on. The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate. Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks. Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.

Minpunten: The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal. Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2020
Kamran H.
3rd Line
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2020

"Amazing RMM Dashboard, Very simple, easy to use & deploy, great alerting and does it all!"

Opmerkingen: NinjaRMM is fantastic, our engineers productivity have increased. Our SLA's are being met faster, Ninja just lets me and my colleagues get on with our job, providing all the information, monitoring and tools we need without it being cluttered or too in your face.

Pluspunten: For me as a 3rd Line Engineer and someone who oversees the Desks and manages Engineers, Ninja just gives us all the tools and enables us to do our job so much more quicker and easily compared to predecessing RMM tools. The Dashboard first of all is very clear and informative and very easy and simple to use. It is not cluttered and displays all your relevant alerts exactly where they need to be. The integration process was also very simple, its literally one click of a button of installing an agent. If you use RMM, then its simple to automate and deploy this as of apposed to other RMM tools which are clunky, stop responding and break so often!

Minpunten: There are a few bits and bobs missing from Ninja, for example TeamViewer automatic integration and deployment on MAC(s) but after discussion with my great Account Manager he pushed this forward to Development, as he always does with anything that I think would be great to be added to Ninja. Its fantastic as pretty much at all opportunities my requested features I have seen been added so they are very responsive and do listen to Administrator needs.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2020
Luca R.
Sig.
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-2-2021

"Ninja RMM"

Opmerkingen: Esperienza positiva, buona anche la gestione degli aggiornamenti dei prodotti software più diffusi oltre agli update Microsoft

Pluspunten: La cosa che più mi è piaciuta, è sicuramente l'interfaccia semplice e intuitiva,
la possbilità di personalizzare i vari monitoraggi in modo semplice e decidere il grado di criticità.
Utili e belli graficamente i report, da utilizzare per rendicontare al cliente i lavori svolti ed ottimo strumento da sfruttare commercialmente.

Minpunten: La cosa che in questo momento non ho trovato, è quella di avere il risultato di un task multiplo in un unica schermata, risulta scomodo dover entrare sulla singola macchina. Ho già inserito nella sezione Submit Idea della comunity la richiesta

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-2-2021
Jamie S.
Helpdesk Specialist
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    2 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    3 /5
  • Waar voor je geld
    2 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-7-2018

"RMM with not enough going on for it"

Opmerkingen: None. We choose not to use this software as it didn't do what we wanted it to do.

Pluspunten: I like the overall look of the user interface and it is quick and speedy.
Installs quickly without much delay, provides good information about computer specs.

Minpunten: Hard to figure out how it works.
Uninstall option simply didn't work.
RMM software installs NOT in the system tray.
Patching is a joke. You cannot block patches easily, its either all of a cateory, ALL or none.
User interface navigation is terrible.
Was completely unable to figure out how scripting works.
No native remote control.
Not enough options.
We have been using Kaseya for 5+ years and it is so much better and easier to use.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-7-2018
James S.
CTO
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-11-2020

"Highly recommend"

Opmerkingen: I can't praise Ninja more. From the support team to the account managers, and even the developers, everyone has been fantastic. Their pricing is more than fair and they always do everything possible to keep their customers happy. We are delighted with the influx of new features we receive regularly and would recommend their solution and them as a company to all MSP's and internal IT users.

Pluspunten: Compared to some of the products we tested the UI is so user friendly allowing all users to get to grips with it straight away.
Ninja are constantly devloping new features for the product, that are introduced seemlessly.
Setting up the alerting was very simple and encompasses everything we require for our customers.
They have the ability to monitor Raid, which was the feature that put them to the top of the pile for us as we have used several that were unable to offer this essential component.

Minpunten: Some features such as AD integration, maintenance windows, a mobile app and linux monitoring were missing, but they are either being developed or have been implemented since purchasing.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-11-2020