Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is NinjaOne?

NinjaOne is een alles-in-een IT Management Platform dat de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt.. Met NinjaOne kunnen MSP's en IT-afdelingen al hun taken voor eindpuntbeheer automatiseren, beheren en verhelpen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en gebruikerstevredenheid worden verbeterd. NinjaOne ondersteunt meer dan 13.000 klanten over de hele wereld en staat consequent op de eerste plaats voor klantenondersteuning van wereldklasse. NinjaOne wordt erkend als de best beoordeelde software in haar categorie.

Wie gebruikt NinjaOne?

Systeembeheerders en IT-professionals die hun IT-werkzaamheden effectiever willen beheren vanaf één centraal en allesomvattend platform.

Waar kan NinjaOne worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • NinjaOne
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor NinjaOne

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 24 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 7 andere

prijzen van NinjaOne

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

NinjaOne heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • NinjaOne
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor NinjaOne

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 24 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 7 andere

Video's en afbeeldingen van NinjaOne

NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5
Nog 6 andere bekijken
NinjaOne-video
NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5

Functies van NinjaOne

  • Aanmeldingsgegevensbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Actiebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Antivirus
  • App-beheer
  • Apparaatbeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatische patchcommando's
  • Automatische scans
  • Back-up en herstel
  • Back-up plannen
  • Back-upregistratie
  • Bandbreedtecontrole
  • Bare-metal herstel
  • Bedreigingen/zwakke plekken prioriteren
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van kwetsbaarheden
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Cloudback-up
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compressie
  • Configuratiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Differentiële back-up
  • Documentatiebeheer
  • Dreigingsanalyse
  • Drempelwaarschuwingen
  • Eindpuntbeheer
  • Encryptie
  • Endpoint protection
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gedragsanalyse
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • IP-adressen controleren
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • Implementatiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Incrementele back-up
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Multi-OS
  • Netwerkanalyse
  • Netwerkbeveiliging
  • Netwerkbreed beheer
  • Netwerkcontrole
  • OS imaging
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning voor meerdere indelingen
  • Ontwikkeling van afbeedlingen
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Prestatie bewaken
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Probleemoplossing
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Reactie op dreigingen
  • Realtime bewaking
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Saneringsbeheer
  • Scannen op kwetsbaarheden
  • Scherm delen
  • Schijfimages maken
  • Servercontrole
  • Sessies opnemen
  • Simple Network Management Protocol (SNMP)
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Testen van beschikbaarheid
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeveiliging
  • Updaten en installeren op afstand
  • Uptimerapportage
  • VPN
  • Volledige back-up
  • Voor MSP's
  • Voor de IT-sector
  • Voor websites
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor NinjaOne

De betrouwbaarste en handigste back-up voor bedrijven van elke grootte. Met handige licenties en actieve bescherming tegen ransomware.
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem.
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Controleren en beheren van mobiele en desktopapparaten in de cloud via een beveiligd dashboard.
Oplossing voor bedrijfscontinuïteit waarmee bedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen met geautomatiseerd scannen, netwerkbeheer en meer.

Reviews over NinjaOne

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Gil
Gil
CTO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best-in-class RMM for internal IT Departments

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Overall NinjaOne has allowed us, via automation, to turn our internal IT Department with very limited staff into an army. IT now has an insight into all assets, networks, and activities allowing us to become extremely proactive. Integrated ticketing and Documentation modules allow us to utilize NinjaOne as a nearly one-stop hub for all things IT (we still utilize a separate Remote Access vendor for enhanced features only they offer).

Pluspunten:

After reviewing a host of RMM vendors we decided on NinjaOne for affordability, features, integrations, and support. What we like most is the feature set that revolves around automation. The dashboards, alerting and other features are intuitive and extremely effective. We now utilize the Ticketing module along with Documentation which alleviated two third-party vendors for us.

Minpunten:

Not much to report here. There are the occasional service disruptions to regional instances (ex. US, CA, EU, etc.) however we have not suffered any lengthy outages (typical growing pains).

Eerder overwogen alternatieven: Datto RMM en N-central

Redenen om over te stappen op NinjaOne: We chose NinjaOne over the competition due to its reliability, customization, affordability, integrations, and premier-level rapid support.

Eliot
Technical Lead in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A solid, simple, modern RMM solution

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: It's simple and doesn't represent a huge investment of time, which when you have a lot on your plate is optimal.

Pluspunten:

We recently migrated to NinjaRMM and I'm really impressed how simple and straightforward it is to set up. It also has a really clean, modern UI which is a big plus compared to some of the more legacy players in the market. Another big plus is that it supports disabling/hiding a lot of features that you don't want to use, which makes it easier to do a phased rollout/implementation. Lastly Ninja's onboarding services were good and their techs were helpful!

Minpunten:

Since it is a newer player on the scene, there's a lot of rapid development going on, so some things you'd expect from a more established product might be not-exactly-how-you'd-expect-it, and you're waiting on their (tbf, pretty rapid) development cadence to catch up.

Eerder overwogen alternatieven: N-central

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: LogMeIn Central was not super pleasant to use and not nearly as feature complete as NinjaOne.

Overgestapt van: LogMeIn Central

Redenen om over te stappen op NinjaOne: NinjaOne is month to month. We could have gotten a slightly cheaper rate with N-central, but then we'd be locked into a contract. For us, it's worth it to pay a little more to not suffer vendor lock-in.

Alec
IT Manager in VS
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great RMM and Ticketing System

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall, it is a great platform if you know what you are getting into. As an RMM it is excellent and without bells and whistles.

Pluspunten:

Ease of use, scripting that just works, and the dojo community for help

Minpunten:

It is a little too basic. The document feature is not the best so we use a different product.

Eerder overwogen alternatieven: ManageEngine ServiceDesk Plus en Atera

Redenen om over te stappen op NinjaOne: Price point, ease of use, and nothing overly complicated.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

their SMS login is not working - no fix from their support in timly manner

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: not good, major issues should be fixed at the time and not dragged out,

Pluspunten:

their is not a lot - I'm not impressed by their lack in support.

Minpunten:

the Sydney office is not picking up the phone - I doubt if it even exists, SMS verification not working - if you need Ninja to fix the issue they are not doing it in a timely manner.

Ed
Retail and Repair Operations in VS
Computerhardware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great company to help with all management needs

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: [sensitive content hidden] is awesome and has always been there. He would reach out every few weeks and is always helpful. We were passed to a new rep that has only talked to me once so if I had one thing I would ask for [sensitive content hidden] back because he is a rockstar.

Pluspunten:

Price and features. When I need help I can reach out to my rep who helps me get direct access to support.

Minpunten:

Interface still a work in progress. Does not integrate with Malwarebytes Endpoint which is our Endpoint of choice though we buy Malwarebytes from Ninja.