Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is NinjaOne?

NinjaOne is een alles-in-een IT Management Platform dat de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt.. Met NinjaOne kunnen MSP's en IT-afdelingen al hun taken voor eindpuntbeheer automatiseren, beheren en verhelpen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en gebruikerstevredenheid worden verbeterd. NinjaOne ondersteunt meer dan 13.000 klanten over de hele wereld en staat consequent op de eerste plaats voor klantenondersteuning van wereldklasse. NinjaOne wordt erkend als de best beoordeelde software in haar categorie.

Wie gebruikt NinjaOne?

Systeembeheerders en IT-professionals die hun IT-werkzaamheden effectiever willen beheren vanaf één centraal en allesomvattend platform.

Waar kan NinjaOne worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • NinjaOne
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor NinjaOne

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 24 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 7 andere

prijzen van NinjaOne

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

NinjaOne heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • NinjaOne
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor NinjaOne

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 24 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 7 andere

Video's en afbeeldingen van NinjaOne

NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5
Nog 6 andere bekijken
NinjaOne-video
NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5

Functies van NinjaOne

  • Aanmeldingsgegevensbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Actiebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingen maken
  • Antivirus
  • App-beheer
  • Apparaatbeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatische patchcommando's
  • Automatische scans
  • Back-up en herstel
  • Back-up plannen
  • Back-upregistratie
  • Bandbreedtecontrole
  • Bare-metal herstel
  • Bedreigingen/zwakke plekken prioriteren
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van kwetsbaarheden
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Cloudback-up
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compressie
  • Configuratiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Differentiële back-up
  • Documentatiebeheer
  • Dreigingsanalyse
  • Drempelwaarschuwingen
  • Eindpuntbeheer
  • Encryptie
  • Endpoint protection
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gedragsanalyse
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • IP-adressen controleren
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • Implementatiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Incrementele back-up
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Multi-OS
  • Netwerkanalyse
  • Netwerkbeveiliging
  • Netwerkbreed beheer
  • Netwerkcontrole
  • OS imaging
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning voor meerdere indelingen
  • Ontwikkeling van afbeedlingen
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Prestatie bewaken
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Probleemoplossing
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Reactie op dreigingen
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Saneringsbeheer
  • Scannen op kwetsbaarheden
  • Scherm delen
  • Servercontrole
  • Sessies opnemen
  • Simple Network Management Protocol (SNMP)
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Testen van beschikbaarheid
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeveiliging
  • Updaten en installeren op afstand
  • Uptimerapportage
  • VPN
  • Volledige back-up
  • Voor MSP's
  • Voor de IT-sector
  • Voor websites
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor NinjaOne

Datto RMM is een veilig, enkelvoudig platform voor MSP's voor het op afstand bewaken, beheren en ondersteunen van eindpuntapparaten in je klantenbestand.
Patch Manager Plus is geautomatiseerde patchbeheersoftware voor het patchen van Windows-, Mac-, of Linux-updates en meer dan 300 toepassingen van derden.
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken. Meer informatie over N-sight
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
De back-up- en opslagoplossingen van Automate kunnen voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines. Ontvang je gratis rondleiding! Meer informatie over ConnectWise Automate

Reviews over NinjaOne

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
82%
4
16%
3
2%
2
1%
Tim
Tim
Director of Technology in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Facilitaire diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Best RMM tool on the market

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status. No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date. Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there. This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.

Pluspunten:

Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on. The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate. Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks. Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.

Minpunten:

The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal. Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.

Eerder overwogen alternatieven: Atera en Kaseya VSA

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: spiceworks wasn't accurately keeping my hardware up to date.

Overgestapt van: Spiceworks

Redenen om over te stappen op NinjaOne: Ninja was easier and integrated better with the tools I wanted. The company was more pleasant to work with too.

Gil
Gil
CTO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best-in-class RMM for internal IT Departments

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Overall NinjaOne has allowed us, via automation, to turn our internal IT Department with very limited staff into an army. IT now has an insight into all assets, networks, and activities allowing us to become extremely proactive. Integrated ticketing and Documentation modules allow us to utilize NinjaOne as a nearly one-stop hub for all things IT (we still utilize a separate Remote Access vendor for enhanced features only they offer).

Pluspunten:

After reviewing a host of RMM vendors we decided on NinjaOne for affordability, features, integrations, and support. What we like most is the feature set that revolves around automation. The dashboards, alerting and other features are intuitive and extremely effective. We now utilize the Ticketing module along with Documentation which alleviated two third-party vendors for us.

Minpunten:

Not much to report here. There are the occasional service disruptions to regional instances (ex. US, CA, EU, etc.) however we have not suffered any lengthy outages (typical growing pains).

Eerder overwogen alternatieven: Datto RMM en N-central

Redenen om over te stappen op NinjaOne: We chose NinjaOne over the competition due to its reliability, customization, affordability, integrations, and premier-level rapid support.

Ivy
Network Engineer in VS
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

It wasn't bad, but users bounced off it for interface reasons and support issues so we left

3,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall it was ok. The software seemed like it was on its way, but the amount it cost had me feeling like we were paying to be beta testers

Pluspunten:

Cleanliness of design was nice. Actively developed

Minpunten:

Things that were not present were described as forthcoming, but no roadmap at the time.

Lucas
Lucas
Director in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great RMM for the price -Fast, Responsive and Feature rich!

4,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

The interface once you get used to it is super fast and responsive. Great feature set, patching is very good and scripting also.

Minpunten:

The interface is a bit odd, however once you get used to it and learn your way around, it's fine.

Eerder overwogen alternatieven: N-sight en N-central

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: Syncro was no longer suitable for our business.

Redenen om over te stappen op NinjaOne: Maturity, less complex then some of the other options while still having the important features we wanted.

Erik
Erik
IT Specialist in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Ninja RMM was what we were waiting for

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: From start till now, evrything good, good trial and demonatration, explanation, also the customer support, the forum, and after sales, good, fine and motivated people over there, not only too sell. They like so invest for long periods, no one day flies.

Pluspunten:

The ease of use, the speed of the executing comands, the available features, the integrations with our MSP software, the development, customer care, after sales, etc etc.

Minpunten:

Can't name none at the moment, there is always space for improvements, but don't know what fill in here...

Eerder overwogen alternatieven: Datto SIRIS

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: We were supprised during the demonstration, didn't know it can also work that easy, but still a complete solution. At the moment we still have an active period with Datto, but we don't use it anymore, just a few months remaining right now....

Overgestapt van: Datto SIRIS

Redenen om over te stappen op NinjaOne: Because the ease off use, and Ninja is way more faster with applying tasks or commands.