Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is NinjaOne?

NinjaRMM (van NinjaOne) is een zeer gebruiksvriendelijke RMM. Het is gebouwd op een moderne cloudtechnologie-stack waardoor je problemen van je klanten onmiddellijk kunt oplossen via een responsieve en intuïtieve gebruikersinterface. Profiteer van een krachtig pakket aan alles-in-één-functies om netwerkapparaten te beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uit te voeren, op afstand toegang te krijgen, antivirusscans te implementeren en uit te voeren, scripts te automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties te controleren en meer. Geen contracten, geen verborgen kosten en een Amerikaans ondersteuningsteam.

Wie gebruikt NinjaOne?

Systeembeheerders en IT-professionals die hun IT-werkzaamheden effectiever willen beheren vanaf één centraal en allesomvattend platform.

Waar kan NinjaOne worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • NinjaOne
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor NinjaOne

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 24 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 7 andere

prijzen van NinjaOne

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

NinjaOne heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • NinjaOne
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor NinjaOne

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 24 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 7 andere

Video's en afbeeldingen van NinjaOne

NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5
Nog 6 andere bekijken
NinjaOne-video
NinjaOne Software - 1
NinjaOne Software - 2
NinjaOne Software - 3
NinjaOne Software - 4
NinjaOne Software - 5

Functies van NinjaOne

  • Aanmeldingsgegevensbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Antivirus
  • App-beheer
  • Apparaatbeheer
  • Applicatiebeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Automatische apparaatherkenning
  • Automatische back-up
  • Automatische patchcommando's
  • Automatische scans
  • Back-up en herstel
  • Back-up plannen
  • Back-upregistratie
  • Bandbreedtecontrole
  • Bare-metal herstel
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Beveiligingsbeheer
  • Bewaking
  • Chatten/messaging
  • Cloudback-up
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compressie
  • Configuratiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Differentiële back-up
  • Documentatiebeheer
  • Eindpuntbeheer
  • Encryptie
  • Endpoint protection
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gedragsanalyse
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • Implementatiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Incrementele back-up
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkanalyse
  • Netwerkbeveiliging
  • Netwerkbreed beheer
  • Netwerkcontrole
  • Onbeheerde toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning voor meerdere indelingen
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Probleemoplossing
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Reactie op dreigingen
  • Realtime bewaking
  • Realtime chatten
  • Realtime data
  • Realtime meldingen
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Saneringsbeheer
  • Scannen op kwetsbaarheden
  • Scherm delen
  • Servercontrole
  • Sessies opnemen
  • Simple Network Management Protocol (SNMP)
  • Taakbeheer
  • Testen van beschikbaarheid
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeveiliging
  • Toezicht op activiteiten
  • Updaten en installeren op afstand
  • Uptimerapportage
  • VPN
  • Voor MSP's
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor NinjaOne

2 uit 3 top-MSP's kiezen voor ConnectWise voor meer verantwoording, operationele efficiëntie en winstgevendheid. Ontdek waarom. Bekijk de demo.
De betrouwbaarste en handigste back-up voor bedrijven van elke grootte. Met handige licenties en actieve bescherming tegen ransomware.
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
MSP's zoals jij krijgen meer kostenbesparingen, bedrijfsgroei en klanttevredenheid met de krachtige RMM-software van Kaseya. Probeer vandaag nog een demo.
Lever snel en eenvoudig krachtige, gelaagde bescherming aan meerdere klanten.
Controleren en beheren van mobiele en desktopapparaten in de cloud via een beveiligd dashboard.
Automate is het enige RMM-platform in de branche dat is ontwikkeld door een MSP voor MSP's om de levering van IT-diensten te automatiseren en de omzetgroei te stimuleren.
Alles-in-één monitoring en beheer op afstand (RMM)-software, ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met systeembewaking en ticketing-systeem.

Reviews over NinjaOne

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Gil
Gil
CTO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best-in-class RMM for internal IT Departments

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall NinjaOne has allowed us, via automation, to turn our internal IT Department with very limited staff into an army. IT now has an insight into all assets, networks, and activities allowing us to become extremely proactive. Integrated ticketing and Documentation modules allow us to utilize NinjaOne as a nearly one-stop hub for all things IT (we still utilize a separate Remote Access vendor for enhanced features only they offer).

Pluspunten:

After reviewing a host of RMM vendors we decided on NinjaOne for affordability, features, integrations, and support. What we like most is the feature set that revolves around automation. The dashboards, alerting and other features are intuitive and extremely effective. We now utilize the Ticketing module along with Documentation which alleviated two third-party vendors for us.

Minpunten:

Not much to report here. There are the occasional service disruptions to regional instances (ex. US, CA, EU, etc.) however we have not suffered any lengthy outages (typical growing pains).

Eerder overwogen alternatieven: Datto RMM en N-central

Redenen om over te stappen op NinjaOne: We chose NinjaOne over the competition due to its reliability, customization, affordability, integrations, and premier-level rapid support.

Eliot
Technical Lead in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A solid, simple, modern RMM solution

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: It's simple and doesn't represent a huge investment of time, which when you have a lot on your plate is optimal.

Pluspunten:

We recently migrated to NinjaRMM and I'm really impressed how simple and straightforward it is to set up. It also has a really clean, modern UI which is a big plus compared to some of the more legacy players in the market. Another big plus is that it supports disabling/hiding a lot of features that you don't want to use, which makes it easier to do a phased rollout/implementation. Lastly Ninja's onboarding services were good and their techs were helpful!

Minpunten:

Since it is a newer player on the scene, there's a lot of rapid development going on, so some things you'd expect from a more established product might be not-exactly-how-you'd-expect-it, and you're waiting on their (tbf, pretty rapid) development cadence to catch up.

Eerder overwogen alternatieven: N-central

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: LogMeIn Central was not super pleasant to use and not nearly as feature complete as NinjaOne.

Overgestapt van: LogMeIn Central

Redenen om over te stappen op NinjaOne: NinjaOne is month to month. We could have gotten a slightly cheaper rate with N-central, but then we'd be locked into a contract. For us, it's worth it to pay a little more to not suffer vendor lock-in.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

their SMS login is not working - no fix from their support in timly manner

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: not good, major issues should be fixed at the time and not dragged out,

Pluspunten:

their is not a lot - I'm not impressed by their lack in support.

Minpunten:

the Sydney office is not picking up the phone - I doubt if it even exists, SMS verification not working - if you need Ninja to fix the issue they are not doing it in a timely manner.

Alec
IT Manager in VS
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great RMM and Ticketing System

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, it is a great platform if you know what you are getting into. As an RMM it is excellent and without bells and whistles.

Pluspunten:

Ease of use, scripting that just works, and the dojo community for help

Minpunten:

It is a little too basic. The document feature is not the best so we use a different product.

Eerder overwogen alternatieven: ManageEngine ServiceDesk Plus en Atera

Redenen om over te stappen op NinjaOne: Price point, ease of use, and nothing overly complicated.

Tim
Tim
Director of Technology in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Facilitaire diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Best RMM tool on the market

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status. No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date. Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there. This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.

Pluspunten:

Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on. The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate. Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks. Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.

Minpunten:

The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal. Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.

Eerder overwogen alternatieven: Atera en Kaseya VSA

Redenen om voor NinjaOne te kiezen: spiceworks wasn't accurately keeping my hardware up to date.

Overgestapt van: Spiceworks Cloud Help Desk

Redenen om over te stappen op NinjaOne: Ninja was easier and integrated better with the tools I wanted. The company was more pleasant to work with too.