Wie gebruikt Hygger?

Ideaal voor productteams van startups tot grote ondernemingen die meer waarde aan hun klanten willen leveren.

Wat is Hygger?

Hygger is een tool voor projectmanagement met ingebouwde prioriteitstelling.
Bepaal specifieke projectdoelen en verdeel ze in een plan van aanpak. Maak en deel prachtige roadmaps, verdeel taken op Kanban-borden en prioriteer deze op een verstandige manier met behulp van de matrix voor waarde/inspanning of een andere techniek. Coördineer en werk samen met het team in realtime en profiteer van volledige transparantie van het werk.
Hygger is een perfecte tool voor softwareontwikkeling, productbeheer, marketing, creatieve bureaus en meer.

Hygger - Details

Hygger

https://hygger.io/

Opgericht in 2015

Hygger - Prijsoverzicht

Hygger heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hygger betaalde versie vanaf US$ 7,00/maand.

337866
337867
337868
337869
337870
Hygger video
Play
337866-thumb
337867-thumb
337868-thumb
337869-thumb
337870-thumb

Beginprijs

US$ 7,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Hygger

Agile project management tools
Aanvraagbeheer
Backlog-beheer
Beheer van negatieve feedback
Gantt-/tijdlijnweergave
Kanban-bord
Priorisering
Resourcebeheer
Retrospectievenbeheer
Scrum-ondersteuning
Sjabloonbeheer
Status bijhouden
Teammanagement
Workflowbeheer

Reviews van Hygger

5 van 111 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,4/5
David C.
CEO
Duurzaamheid en milieu, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-9-2019

"One year of Hygger"

Opmerkingen: I used other software tools before Hygger, like Trello or Workep but it was hygger who finally managed to meet my expectations. The multiple features and boards have allowed us to manage our projects in an organized way.
Over time we have begun to use more and more features, such as time logging, story points, sprint boards, performance graphs, etc.

Pluspunten: They are adding new features all the time and their response to the feedback given is very fast.

Minpunten: Some minor things of usability that you will notice only if you use it every day

Antwoord van de leverancier

van Hygger op 2-10-2019

Thank you for the review from Hygger team :)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-9-2019
Benjamin F.
Programmer
Mijnbouw en metalen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-11-2019

"A better than expected tool"

Opmerkingen: I wanted to try Hygger to share the priorities of a new project with customer only, but when the priority was made we discover this tool has also a time tracking, a gantt chart, and a lot of priority tools and different boards, more than expected. It supposed to be a temporary tool for my client only, and now it is also a tool for the developers team and managers.

Pluspunten: It is easy to work with and share with others, it helps on every develop part, since the design with clients until report for bosses.

Minpunten: I don't know yet, maybe the lack for deleting entities, many things can not be deleted but archived.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-11-2019
Gabriel M.
Student Physician
Medische praktijk, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-7-2020

"Perfect for my Medical School Class Officers"

Opmerkingen: We are now able to collaborate even without meeting in person or over zoom. This is an amazing platform 😎

Pluspunten: I love that even though we rarely see each other in person, we can all collaborate and work on projects jointly with this platform. It makes assigning tasks, keeping track of what’s been done, and future planning much easier for us.

Minpunten: I had to make sure to tell my coworkers to use the email I added to make an account before clicking my link but that’s just to say that there will be problems if they sign into a different account. Just have them sign out and sign in with the email you invited them on. Easy fix :)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-7-2020
Peter G.
Head of Product and Technology
501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-11-2017

"Potential is there for as a Jira and Trello replacement"

Opmerkingen: Product insight and forecasting for CRO.

Pluspunten: We are using Atlaz for our product roadmap and CRO prioritizing. The task scoring helps me understand where our effort is best spent for maximum ROI . It is very easy to setup and customise boards and build team workflows to support the steps creating greater accountability in our team.

Minpunten: It is frustrating that you cant link a task from backlog into a roadmap for forecast planning. At present, you have to move or push it which creates a new task. This may be because of how I am using it for CRO, but this feature would be beneficial in a lot of cases. It might also be good to allow more customisation in a task by adding custom text areas, currently there is only description and comments. I would love one for hypothesis, acceptance criteria, solution, considerations etc. This would change in different use cases, so similar to checklist, have an option for text area.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-11-2017
Jeremy B.
Product Manager
Olie en energie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2020

"A great with features and design comparable to the more expensive products"

Opmerkingen: Love it; will be buying it soon now that we’ve had a few months of evaluation

Pluspunten: The ease of use, as the learning curve is VERY short for Hygger

Minpunten: Needs a little more customization options, but it does have a plethora to start with!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2020