SevenRooms

SevenRooms

door SevenRooms

Wie gebruikt SevenRooms?

Restaurants, nachtclubs, bars, hotel F en B, zwembaden, lounges en uitgaansgelegenheden.

Wat is SevenRooms?

Van buurtrestaurants tot internationale horecagroepen met meerdere concepten, SevenRooms stelt operators in staat om zinvolle, directe relaties met gasten aan te gaan en te cultiveren en uitzonderlijke gastervaringen te leveren. Het reserverings-, zitplaatsen- en gastbetrokkenheidplatform biedt operators de tools die ze nodig hebben om directe relaties met gasten te ontwikkelen, de omzet te verhogen en persoonlijke service en marketing mogelijk te maken.

SevenRooms - Details

SevenRooms

https://www.sevenrooms.com/

Opgericht in 2011

SevenRooms - Prijsoverzicht

SevenRooms heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van SevenRooms

Hotel software
CRM
Catering
Enkelvoudig vastgoed
GDS/OTA-integratie
Geïntegreerde boekhouding
Loyaliteitsprogramma
Marketingautomatisering
Meerdere panden
Onderhoudsbeheer
Online reserveren
Personeelsbeheer
Verkooppunt
Verlengd verblijf
Voor vakantieverhuur
CRM
Groepsreserveringen
Klantenondersteuning
Notities bij reserveringen
Promotiebeheer
Reserveren van activiteiten
Reservering door derden
Reserveringsbeheer voor kamers
Tariefbeheer
Factureren
Geïntegreerde boekhouding
Keukenbeheer
Menubeheer
Personeelsbeheer
Rapportage en analyse
Reserveringenbeheer
Tabellenbeheer
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Wachtlijstbeheer
Klantendatabase
Openbare wachtlijst
Priorisering
Rapportage en statistieken
Self check-in
Voor restaurants
Waarschuwingen/Meldingen
Wachtlijststatus bijhouden
Wachttijden bijhouden

Reviews van SevenRooms

5 van 12 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
5/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,4/5
Caitlin H.
Corporate Guest Relations
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-12-2018

"SevenRooms Review"

Opmerkingen: Company has been using SR for over 3 + years and it is perfect tool for operating our client database between 7+ properties. It helps us maintain our guest experience with customized features that are easy to use and really allow us know our guests better.

Pluspunten: User friendly- clean face. Easy to train new employees- easy set up and access. Customizable features. Feedback Reviews. Instagram + events Widget. Export clients by tags. Tags in general!

Minpunten: 1)Sometimes loading glitches. 2)Unfortunately our POS system future does not work with SR- not SR's fault but it would make our lives easier to track spends at our more high volume properties.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-12-2018
Stephen M.
Director of Guest Relationships
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-7-2018

"Game Changer"

Opmerkingen: SevenRooms has played a major role in our recovery program with our customers. If a guest has an experience that did not live up to expectations, we know about it...and we fix it! It is another layer of hospitality that our entire company has bought into. The unique part of SevenRooms is the ability to customize its use. Our company has found creative functionality that enhances a guest’s overall experience.

Pluspunten: Ability to provide a more customized experience for our valuable guests.

Minpunten: TripleSeat integration comes with major limitations for us. Triple seat is forcing our hand to lock tables that we simply can’t do operationally for many reasons. Currently unable to use right now.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-7-2018
Kumar P.
Director
Vastgoed, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-8-2019

"SevenRooms Isn't Worth It"

Pluspunten: SevenRooms allows you to accept and manage reservations and gain valuable customer insights. It has a flat-fee pricing structure which allows you to better grasp how much you'll be spending on a monthly basis. It used to have a great value proposition when OpenTable had a different pricing structure.

Minpunten: SevenRooms is not the industry standard for reservations, unfortunately. Many people are unfamiliar with the software, so you risk lost reservations as a result of that. Further, the pricing structure used to be valuable in that you wouldn't pay for reservations made through non-OpenTable reservations, but now OpenTable has adjusted their pricing structure to make that a non-factor. SevenRooms doesn't provide the guest insights that they pitch, and the live spend information is not always up to date.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-8-2019
Geverifieerde reviewer
Restaurant Owner
Restaurants, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-4-2019

"Love SevenRooms"

Opmerkingen: I love SevenRooms. It is amazing and easy to use. I just wish that we could access the features that come from integration of our POS.

Pluspunten: It's easy to use, continually improving, always staying ahead on trends. I love that they don't just offer a product but go out of their way to look at ways to help you market your restaurant.

Minpunten: They do not integrate with BreadCrumb, you have to use/pay for OpenTable on top of your monthly cost.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-4-2019
Alexander J.
Director of Operations
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2019

"SevenRooms: The Reservation Platform You Should Be Using"

Opmerkingen: Overall the pros far outweigh the cons.

Pluspunten: SevenRooms is excellent at driving guests to your restaurant. While not the industry standard for online reservations, (though that is rapidly changing), it has excellent functionality. The biggest positives are: 1) Cost reduction by eliminating OpenTable fees
2) Ability to drive customers to restaurants within your group of restaurants
3) Live data on consumer spend and the ability to track that over time

Minpunten: SevenRooms is not the industry standard, so many people will not be familiar with the booking platform. From the guest perspective, even after creating a profile, you may have to input the same information multiple times for multiple reservations, which is frustrating. People may also not book through this platform if it's too difficult or unfamiliar, which may lead to lost reservations.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-2-2019