eContact

Wat is eContact?

Keep customers informed and engaged at every step of their service experience with eContact by SkyCreek. This powerful, yet flexible, platform gives you ultimate
control over all of your customer communications, including email, SMS, IVR, and surveys — all within one enterprise-grade platform. With eContact, you can seamlessly design, manage, deploy, and monitor multi-channel customer communications throughout the
customer lifecycle.

Wie gebruikt eContact?

Niet door leverancier verstrekt

Waar kan eContact worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Linux (lokaal)

Over de leverancier

  • SkyCreek
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • SkyCreek
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van eContact

eContact Software - 1
eContact Software - 2
eContact Software - 3
eContact Software - 4
eContact Software - 5
Nog 5 andere bekijken
eContact Software - 1
eContact Software - 2
eContact Software - 3
eContact Software - 4
eContact Software - 5

Vergelijk de kosten van eContact met soortgelijke producten

eContact

(0)
N/A
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 8.000,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef

Functies van eContact

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteitendashboard
  • Aselecte indeling
  • Batchverwerking
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • CAN SPAM-compliance
  • CES-enquêtestructuur
  • CSAT-enquêtestructuur
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande berichtgeving
  • Geïntegreerde communicatie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kanaalbeheer
  • Live chatten
  • Logica voor overslaan
  • MMS
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • NPS-enquêtestructuur
  • Oproepen opnemen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime rapportage
  • SMS-marketing
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Shortcodes
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Tekstanalyse
  • Toezicht houden op klachten
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Trendanalyse
  • URL's aanpassen
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Vraagstructuren
  • Vragenbibliotheek
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor eContact

Alle marketingtools, functies en deskundige begeleiding die je nodig hebt om te slagen, allemaal op één plek. Creëer vandaag nog je gratis website.
Automatiseer mobiele marketing en bereik je klanten met mobiele apps zoals e-mail, sms, pushmeldingen, WhatsApp, Facebook, Apple Chat, Twitter en meer. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight. Meer informatie over GetFeedback
WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation. Het helpt bij het verbeteren van gebruikersretentie en het genereren van conversies zonder grote uitgaven.
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Digitaal loyaliteitsprogramma voor bedrijven met merkeigen app. Geautomatiseerde marketing, kortingssysteem, loterijmodule, geïntegreerd, ondersteuning.
Loyalty marketing platform built for businesses of all sizes that lets you reach your customers in-store, online, or via mobile.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24