Wie gebruikt deze software?

Teams en bedrijven uit de volgende sectoren zullen het meest profiteren van het gebruik van Freshcaller: Detailhandel/e-commerce B2B Logistiek en vervoer Zakelijke dienstverlening Software

Gemiddelde scores

15 beoordelingen
  • In totaal 4.1 / 5
  • Gebruiksgemak 4.2 / 5
  • Klantenservice 3.8 / 5
  • Functies 3.8 / 5
  • Waar voor je geld 3.9 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 19,00/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proef Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Freshworks
  • https://www.freshworks.com/freshcaller-cloud-pbx/
  • Opgericht in 2011

Over Freshcaller

Freshcaller is een cloudgebaseerd PBX-systeem waarmee je lokale en gratis telefoonnummers kunt kopen in meer dan 40 landen. Hierdoor kan je team deelnemen aan contextuele gesprekken met je bellers. Freshcaller is het ideale callcenter voor startups en kleine teams. Met Freshcaller kunnen bedrijven ervoor kiezen om al hun telefoongesprekken op te nemen, waarbij supervisors kunnen meeluisteren en in realtime met klanten spreken.

Functies van Freshcaller

  • Campagnebehee
  • Escalatiebeheer
  • Gemengd callcenter
  • Handmatig kiessysteem
  • Inbound callcenter
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Predictief kiezen
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Wachtrijbeheer
  • Archiveren
  • Bestandsoverdracht
  • Bookmarking van opname
  • Direct ophalen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde opname
  • Geplande opname
  • On-demand opnamen
  • Opnemen van gedistribueerde oproepen
  • Oproepen delen
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Video-oproepen opnemen
  • Belgroepen
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Virtuele extensies
  • Webvergaderen
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Callcenter
  • Chatten / messaging
  • Faxbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Callcenter
  • Enquêtebeheer
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Meerdere scripts
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Voicemail
  • Automatisch nummers kiezen
  • Bellijstbeheer
  • Campagnebehee
  • Dashboard
  • Gegevensbeheer
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Oproepen opnemen
  • Prestatiebeheer
  • Audio-/videovergaderen
  • Beller-ID
  • Chatten / messaging
  • Contactenbeheer
  • Faxbeheer
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatische nummerkiezer
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Telemarketingbeheer
  • VoIP
  • Automatische nummerkiezer
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Leaddistributie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Belgroepen
  • Contactenbeheer
  • Encryptie
  • Geïntegreerde communicatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen in de wacht zetten
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Verbetering van spraakkwaliteit
  • Controle van oproepen
  • IVR en spraakherkenning
  • Mobiele toegang
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Personeelslijst
  • Virtueel callcenter
  • Webvergaderen

De nuttigste reviews van Freshcaller

Freshcaller is the ticket to setting up your service program

Beoordeeld op 2-12-2019
Travis S.
Product Manager
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We moved over from another product that was stuck in the middle ages and we are so happy we did. It's so easy to setup and get functioning. We like the freshdesk integration to capture all of our customers issues and it records the conversations so we can monitoring ours service technicians to ensure they are giving the proper responses.

Pluspunten: It interfaces with Freshdesk and captures all the call volume. It's easy to setup holidays and employees schedules to make it easy to set a schedule for your customers. It has a clean graphic interface and it's not confusing for basic users.

Minpunten: The app had some bugs in the beginning but those have been flushed out. The customer service is actually really attentive and they take their product serious.

Customer Service Made Easy

Beoordeeld op 10-10-2019
Mian M.
Product Operations Engineer
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier

Pluspunten: 1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features
2. Get entire call history with cost and recordings
3. Cost effective compared to larger companies
4. Seamless integration with all products

Minpunten: Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue

Easy to setup , good reporting

Beoordeeld op 3-12-2019
Ewan F.
Product Manager
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We needed a call solution for international numbers and found the call flows easy to setup and route to the correct landlines/mobiles/Freshdesk agents. It is great to be able to record calls and store voicemails in our ticketing system in out of office hours. As international numbers became harder to retain without having business addresses in these countries, we have had to reduce our coverage of unique numbers per region. At present we find the platform easy to use and intuitive but would hope for a stronger integration with Freshdesk going forward.

Pluspunten: Looking at reports is simple and the insights to calls received/costs/agent performance can be fairly extensive. Understanding the rules/call flows setup can also be reviewed fairly easily.

Minpunten: The integration with Freshdesk is not as close as we originally expected when subscribing. It does undergo improvements every so often but our ideal solution would be more seamless than it is at present.

Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed

Beoordeeld op 4-12-2019
Bo B.
CEO
Geestelijke gezondheidszorg, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
2/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
1 / 5
Klantenondersteuning
2 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.

Pluspunten: I like that phones are connected to my ticketing system - it's handy to automatically see who the call is from and the previous tickets.

Minpunten: My freshcaller to freshsales connection has been broken for FOUR MONTHS with no ETA of when it will be fixed. I'm super confused on how this is so hard and why the technical support team can't seem to fix it. I've written them at least half a dozen times, sometimes to freschaller and other times to the freshsales team, and all I get is the runaround.

Technology is fine. Customer support is not

Beoordeeld op 4-6-2019
Daniel H.
QA and Support Specialist
Vermogensbeheer, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
1 / 5
Klantenondersteuning
3 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We are using FreshCaller as our primary phone line for one of our software products.

Pluspunten: User interface is intuitive and easy. Call quality is great, never had any bad connections with poor audio quality.

Minpunten: There isn't a customer support phone number. No chat system for support either. We also use FreshDesk and there is a support chat for that. The support staff for FreshDesk is friendly and supportive so I'm not sure why FreshCaller support is so lackluster...

Lees meer reviews