Wie gebruikt Freshcaller?

Teams en bedrijven uit de volgende sectoren zullen het meest profiteren van het gebruik van Freshcaller: Detailhandel/e-commerce B2B Logistiek en vervoer Zakelijke dienstverlening Software

Wat is Freshcaller?

Freshcaller is een cloudgebaseerd PBX-systeem waarmee je lokale en gratis telefoonnummers kunt kopen in meer dan 40 landen. Hierdoor kan je team deelnemen aan contextuele gesprekken met je bellers. Freshcaller is het ideale callcenter voor startups en kleine teams. Met Freshcaller kunnen bedrijven ervoor kiezen om al hun telefoongesprekken op te nemen, waarbij supervisors kunnen meeluisteren en in realtime met klanten spreken.

Freshcaller - Details

Freshworks

https://www.freshworks.com/freshcaller-cloud-pbx/

Opgericht in 2011

Freshcaller - Prijsoverzicht

Freshcaller heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Freshcaller betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.

98550
98551
98552
98553
98554
98550-thumb
98551-thumb
98552-thumb
98553-thumb
98554-thumb

Beginprijs

US$ 15,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Freshcaller

Call recording software
Archiveren
Bestandsoverdracht
Door gebeurtenissen geactiveerde opname
Geplande opname
On-demand opnamen
Opnemen en afspelen
Opnemen van gedistribueerde oproepen
Oproepen taggen
Campagnebehee
Escalatiebeheer
Gemengd callcenter
Handmatig kiessysteem
Inbound callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Predictief kiezen
Progressief kiessysteem
Rapportage en analyse
Realtime chatten
Wachtrijbeheer
Belgroepen
IVR en spraakherkenning
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
SIP-trunking
Virtuele extensies
Webvergaderen
Audio-/videovergaderen
Bestanden delen
Callcenter
Chatten / messaging
Faxbeheer
IVR en spraakherkenning
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Callcenter
Enquêtebeheer
Invoer via telefoontoetsen
Meerdere scripts
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Stemaanpassing
Tekst naar spraak
Voicemail
Automatisch nummers kiezen
Bellijstbeheer
Campagnebehee
Dashboard
Gegevensbeheer
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Oproepen opnemen
Prestatiebeheer
Beller-ID
Bellerprofielen
Live chatten
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Videovergaderen
Automatische nummerkiezer
Callcenterbeheer
Contactenbeheer
Controle van oproepen
IVR en spraakherkenning
Predictief kiezen
Rapportage en analyse
Telemarketingbeheer
VoIP
Automatische nummerkiezer
CRM
IVR en spraakherkenning
Inbound callcenter
Leaddistributie
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Activiteiten van werknemers monitoren
Beheer van vergaderingen
Elektronische handtekening
Externe ondersteuning
Externe toegang
Live chatten
Samenwerking
Softphone
Taakbeheer
Tijdzones bijhouden
Videochat
Webvergaderen
Contactenbeheer
Geïntegreerde communicatie
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
SIP-trunking
Toegangsopties/machtigingen
Voicemailtranscriptie
Controle van oproepen
IVR en spraakherkenning
Mobiele toegang
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Personeelslijst
Virtueel callcenter
Webvergaderen

Reviews van Freshcaller

5 van 18 reviews worden weergegeven

In totaal
4,2/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenservice
3,9/5
Functies
3,7/5
Waar voor je geld
3,9/5
Mian M.
Product Operations Engineer
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-10-2019

"Customer Service Made Easy"

Opmerkingen: After looking at many companies offering online telephone support system, we decided to go with Freshcaller mostly because of the cost at first. With usage, we found out that the software in par with all the solutions provided with the market and performs excellent. I would suggest all those using Freshworks products to purchase Freshcaller and make their lives easier

Pluspunten: 1. We had first integrated the old telephone model but with the release of Freshcaller, they offered us to transfer to this platform without any extra charges and reducing our features
2. Get entire call history with cost and recordings
3. Cost effective compared to larger companies
4. Seamless integration with all products

Minpunten: Sometimes the interface starts to act weird but it is not something that happens alot so not too much of an issue

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-10-2019
Dave W.
VP of Operations
Financiële dienstverlening, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-7-2020

"Freshcaller for SMBs"

Opmerkingen: I've developed a great relationship with the entire Freshworks team, however I feel extra close with Freshcaller. We started using them back in March 2019, and they have come such a long way. I look forward to growing our business with them.

Pluspunten: Freshcaller offers a very easy setup and implementation. We transitioned from Five9 with little to no effort. Aside from the easy to use software, Freshcaller's support is top-notch.

Minpunten: Freshcaller is missing some key features, functionality, & reporting that more enterprise level solutions may offer. While they are consistently releasing new updates, I do find that there are a few items that I'm longing for.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-7-2020
Bo B.
CEO
Geestelijke gezondheidszorg, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-12-2019

"Product is okay - handy to have everything connected - technical support is overwhelmed"

Opmerkingen: My low bloodpressure and calm deameanor have been solved, now I get the benefits of high blood pressure and anger management. The support reps themselves are generally responsive, but the dev team and/or the technical support team are obviously under-freaking-water as they just make false promises and then don't fix it. I would be careful about using them unless you're a really big company that gets some sort of priority access and/or an account manager to make sure requests are fixed.

Pluspunten: I like that phones are connected to my ticketing system - it's handy to automatically see who the call is from and the previous tickets.

Minpunten: My freshcaller to freshsales connection has been broken for FOUR MONTHS with no ETA of when it will be fixed. I'm super confused on how this is so hard and why the technical support team can't seem to fix it. I've written them at least half a dozen times, sometimes to freschaller and other times to the freshsales team, and all I get is the runaround.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-12-2019
Travis S.
Product Manager
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-12-2019

"Freshcaller is the ticket to setting up your service program"

Opmerkingen: We moved over from another product that was stuck in the middle ages and we are so happy we did. It's so easy to setup and get functioning. We like the freshdesk integration to capture all of our customers issues and it records the conversations so we can monitoring ours service technicians to ensure they are giving the proper responses.

Pluspunten: It interfaces with Freshdesk and captures all the call volume. It's easy to setup holidays and employees schedules to make it easy to set a schedule for your customers. It has a clean graphic interface and it's not confusing for basic users.

Minpunten: The app had some bugs in the beginning but those have been flushed out. The customer service is actually really attentive and they take their product serious.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-12-2019
Ewan F.
Product Manager
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-12-2019

"Easy to setup , good reporting"

Opmerkingen: We needed a call solution for international numbers and found the call flows easy to setup and route to the correct landlines/mobiles/Freshdesk agents. It is great to be able to record calls and store voicemails in our ticketing system in out of office hours. As international numbers became harder to retain without having business addresses in these countries, we have had to reduce our coverage of unique numbers per region. At present we find the platform easy to use and intuitive but would hope for a stronger integration with Freshdesk going forward.

Pluspunten: Looking at reports is simple and the insights to calls received/costs/agent performance can be fairly extensive. Understanding the rules/call flows setup can also be reviewed fairly easily.

Minpunten: The integration with Freshdesk is not as close as we originally expected when subscribing. It does undergo improvements every so often but our ideal solution would be more seamless than it is at present.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-12-2019