Wat is Issuetrak?

Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.

Wie gebruikt Issuetrak?

Het platform ondersteunt bedrijven en afdelingen van elke omvang uit een breed scala van sectoren. Het is de juiste partner voor elk bedrijf dat problemen/verzoeken wil bijhouden en hun workflow met een betere zichtbaarheid wil verbeteren.

Issuetrak-video
Issuetrak Software - 1 Issuetrak Software - 2 Issuetrak Software - 3 Issuetrak Software - 4 Issuetrak Software - 5

Twijfel je over Issuetrak? Vergelijk met een populair alternatief

Issuetrak

4,5 (172)
Issuetrak
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 59,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
111
2
4,4 (172)
4,5 (172)
4,7 (172)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
202
22
4,0 (604)
4,1 (604)
4,2 (604)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Issuetrak

Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.

Reviews over Issuetrak

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
33%
3
6%
2
1%
Valery
Valery
Support Services Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Overheidsadministratie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very good experience, but not excellent. Does a fantastic job at what it's supposed to do.

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Resolves the complexity of tracking issues.

Pluspunten:

Quick, simple, and has plenty of features. Allows for precise control over each issue. Very responsive interface. Has fantastic customer support.

Minpunten:

Development seems to be a bit slow on adding features, Short Term is set as within a year, which is of course reasonable, but Short Term is more like two weeks sprint, but that's personal opinion and experience.

Alexander
Entertainment Manager in VS
Entertainment, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Tracking 23 Organizations at Once

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Very positive. This is the thing that keeps us moving. I was with this company a decade ago before Issuetrak and recently came back as a manager. Let me tell you, this software has revolutionized our technical department.

Pluspunten:

Data tracking, hands down. I can research past issues with confidence. It takes a bit of management to keep people from being lazy when entering tickets, but when all the information is there this becomes a very powerful tool that can be used to track day to day problems, but it can also compile them over years to see larger trends that otherwise would have gone unnoticed. It also helps me and others cover our bases and provide evidence to either support or refute vague claims that otherwise would be anecdotal in nature.

Minpunten:

The search function can, at times, can feel clunky. It's not bad, but if you are asking me to pick nits here, this would be it. One annoyance is searching users, where I have to pick between active or non-active. I don't know why I can't search both at the same time, which would speed up my process. Also it seems like the main search tool at the top could be a little more robust. I almost never come up with anything useful out of it as I think it only looks at subject line searches. When searching names or terms often times the search gets confused by one letter or capital difference. I feel like to be truly effective the search function could have more intelligence (speaking from a place of not knowing at all how that works). This is not a con, but in my opinion the mobile settings are not sufficient for use on the phone. As we move further and further remote in our jobs, it would be very handy to have an Issuetrak app. A dedicated mobile device application that is not through the web browser would elevate this experience ten fold if done properly. As of right now I use Issuetrak almost exclusively on my PC, but I could see the benefits of a mobile experience, keeping notifications within the app and reducing email accumulation. Right now I basically ignore Issuetrak when traveling, and it would be wonderful if this didn't have to be the case.

Justin
IT Director in VS
Managementconsulting
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Horrible for anything but canned actions

2,5 7 jaar geleden

Pluspunten:

Small footprint on server and runs on Windows. We didn't have to install some appliance or other modified Linux variation to get the software up and running. Able to leverage our existing SQL and IIS servers when needed.

Minpunten:

Functionality, they claim it is highly flexible and has workflow but there is no logic short of a yes no response system. The flexibility for any department outside of a single use is frustrating and process automation only really sends notifications there is no automation but instead reporting of when you completed something. Simple workflow related tasks are non-existent such as creating a new issue to handle a flow item, this causes you to have to try and include all outcomes for a workflow item.

Richard
Richard
Computer Support Technician in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Hoger onderwijs, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great product and amazing support. IssueTrak Support is always just a phone call away.

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Asset management, Helpdesk ticketing solution, Auditing assets to verify software updates are complete, Reporting, Surveys, a good all around solution that is customize-able and affordable.

Pluspunten:

Easy customize-able solution for tracking issues, assets, billing, and surveys. Pricing setup so that you can pick which features you need and can really customize to suit the needs of your organization. Anytime I find something I feel IssueTrak can improve on or do better they are always there to listen and have a community of IssueTrak users to really listen to their customers. They go above and beyond in this area truly and are a pleasure to work with.

Minpunten:

Not able to Scan/Audit Non-Windows devices (luckily for us that is a minor detail). Locations are a little weird for a single site location such as an educational institution but it works. Just takes a bit of learning how the system functions.

Jeromy
Director of Operations in VS
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Issuetrak for SaaS Customer Support Management

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Our overall experience with Issuetrak has been wonderful. It enables our teams to focus on development and management while providing full-service support to our customers.

Pluspunten:

As a medium sized business developing and maintaining Software as a Service application for Federal, State, and Local governments, our ability to leverage Issuetrak as a full-fledged issue ticket management and help desk system is critical to our operations. Our customers appreciate the full-service ticketing system and feel they're being treated professionally.

Minpunten:

Issuetrak has a definite learning curve. Because of its high extensibility and customization, it is very easy to get lost in the options. However, Issuetrak trainers and support personnel are extremely helpful and quick to respond.