Wat is Issuetrak?

Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.

Wie gebruikt Issuetrak?

Het platform ondersteunt bedrijven en afdelingen van elke omvang uit een breed scala van sectoren. Het is de juiste partner voor elk bedrijf dat problemen/verzoeken wil bijhouden en hun workflow met een betere zichtbaarheid wil verbeteren.

Waar kan Issuetrak worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal)

Over de leverancier

  • Issuetrak
  • Gevestigd in Norfolk, VS
  • Opgericht in 1992
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Ierland en nog 5 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Issuetrak
  • Gevestigd in Norfolk, VS
  • Opgericht in 1992
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Ierland en nog 5 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Issuetrak

Issuetrak Software - 1
Issuetrak Software - 2
Issuetrak Software - 3
Issuetrak Software - 4
Issuetrak Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Issuetrak-video
Issuetrak Software - 1
Issuetrak Software - 2
Issuetrak Software - 3
Issuetrak Software - 4
Issuetrak Software - 5

Vergelijk de kosten van Issuetrak met soortgelijke producten

Issuetrak

US$ 59,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5.500,00/eenmalig
Gratis versie
Gratis proef
US$ 42,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Issuetrak

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Helpdeskbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Issuetrak

Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten.
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk

Reviews over Issuetrak

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,7
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
58%
4
35%
3
6%
2
1%
Valery K.
Valery K.
Support Services Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Overheidsadministratie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very good experience, but not excellent. Does a fantastic job at what it's supposed to do.

5 4 jaar geleden

Opmerkingen: Resolves the complexity of tracking issues.

Pluspunten:

Quick, simple, and has plenty of features. Allows for precise control over each issue. Very responsive interface. Has fantastic customer support.

Minpunten:

Development seems to be a bit slow on adding features, Short Term is set as within a year, which is of course reasonable, but Short Term is more like two weeks sprint, but that's personal opinion and experience.

Richard H.
Richard H.
Computer Support Technician in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Hoger onderwijs, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great product and amazing support. IssueTrak Support is always just a phone call away.

4 5 jaar geleden

Opmerkingen: Asset management, Helpdesk ticketing solution, Auditing assets to verify software updates are complete, Reporting, Surveys, a good all around solution that is customize-able and affordable.

Pluspunten:

Easy customize-able solution for tracking issues, assets, billing, and surveys. Pricing setup so that you can pick which features you need and can really customize to suit the needs of your organization. Anytime I find something I feel IssueTrak can improve on or do better they are always there to listen and have a community of IssueTrak users to really listen to their customers. They go above and beyond in this area truly and are a pleasure to work with.

Minpunten:

Not able to Scan/Audit Non-Windows devices (luckily for us that is a minor detail). Locations are a little weird for a single site location such as an educational institution but it works. Just takes a bit of learning how the system functions.

Erin B.
Software Developer in VS
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Perfect Tool

5 vorige week Nieuw

Opmerkingen: We would have a more difficult time with communication with our clients without this central tool for our business.

Pluspunten:

Integration into our business was very easy. It is a perfect tool to manage issues when there are many irons in the fire and many people that are involved. It is a perfect tool to know exactly what is going on with our clients at any time. Including issues from years ago that may have become relevant again.

Minpunten:

In our experience the report creator is not as intuitive when creating reports. There is certain information we are wanting and the view is not available.

Ron B.
Support Manager in VS
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eh

3 vorige week Nieuw

Pluspunten:

I had a great experience when I requested some training.

Minpunten:

Reporting is cumbersome and limited. This is my biggest issue with the product. Need to be able to configure reports without saving and/or creating queries. Need a hierarchical folder structure for saving reports instead of them all being bunched in one place. Need to be able to build multiple dashboards for different things and display data in multiple ways.

Rachel W.
Process Improvement Engineer in VS
Automotive, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The change management tool we needed!

5 7 maanden geleden

Opmerkingen: Issuetrak not only improves my team's communication and prioritization of work, but it also helps keeps us ISO17025 compliant.

Pluspunten:

The product is user friendly, has great visuals in the Dashboard, and has the ability to automate notifications. The training sessions and site configuration sessions with Issuetrak were key to a successful product launch at our facility.

Minpunten:

It was difficult to get Active Directory/SSO working correctly during launch. IssueTrack does not play well with large corporate IT cybersecurity policy.